Waarom dan? Dat kost klauwen met geld terwijl nu iedereen heeft wat hij wil. Wij een dode terrorist waar we verder geen last meer van hebben, de terrorist 72 maagden. Iedereen gelukkig. Moeten we daar niet naar streven?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja je hebt nu eigenlijk de terroristen precies gegeven wat ze wilden; een ''heldendood''. Dan had ik ze liever zijn lijden in de cel.
Hmm ja misschien wel ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem graag hadden willen spreken over de organisatie achter de aanslagen.
Dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem graag hadden willen spreken over de organisatie achter de aanslagen.
Als het zo makkelijk was zouden we ook alle kalifaatgangers preventief kunnen ruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:03 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Waarom dan? Dat kost klauwen met geld terwijl nu iedereen heeft wat hij wil. Wij een dode terrorist waar we verder geen last meer van hebben, de terrorist 72 maagden. Iedereen gelukkig. Moeten we daar niet naar streven?
Volgens mij is dat een agent die in de actie nog neer geschoten werd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
zo te zien draait die agent hem op zijn buik(/rug)
Naja niet iedereen is gelukkigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:03 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Waarom dan? Dat kost klauwen met geld terwijl nu iedereen heeft wat hij wil. Wij een dode terrorist waar we verder geen last meer van hebben, de terrorist 72 maagden. Iedereen gelukkig. Moeten we daar niet naar streven?
Over het algemeen zit de politie niet te wachten op schietpartijen want ook zij zijn niet zeker hoe dat gaat aflopen. Zodra die man aangeeft zich te willen overgeven wordt dat echt geregeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja misschien wel ja.
Nja achter ons pc-tje is het makkelijk lullen allemaal.
die komt daarna er nog achter liggen, als je goed kijktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een agent die in de actie nog neer geschoten werd.
Hier heb je een gifje van het moment.. degene die naar buiten rent heeft een geweer vast (die valt) én leeft niet meer na deze 20 schoten van een meter afstandquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:03 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijkt dat gewoon op een politieman wanneer ik goed inzoom , ook degene die naar buiten rende lijkt gwn blank. Ik denk dus gewoon dat die eerste politieman naar buiten kwam rennen en door zijn eigen mannen weer werd beschoten ofzo haha ik begrijp het niet meer
Veul, heul veulquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat zou deze massale politie en militaire actie eigenlijk gekost hebben?
Belastingbetaler betaaltquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat zou deze massale politie -en militaire actie eigenlijk gekost hebben?
Verbaast me niet dat er agenten gewond waren. Ze schieten elkaar ook voor hun flikker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
Hier heb je een gifje van het moment.. degene die naar buiten rent heeft een geweer vast (die valt) én leeft niet meer na deze 20 schoten van een meter afstand![]()
[ afbeelding ]
twitter:AFP twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 00:02:00#UDPATE Al-Qaeda in Yemen threatens France with new attacks: SITE http://t.co/WchxOdbXOz reageer retweet
Het is zo makkelijk en daar hoef je niemand preventief voor te ruimen. Daar in de zandbak zijn ze heel goed in staat hun 72 maagden te vinden. Zolang we ze niet toestaan terug te keren en ze daar in hun sop laat gaarkoken vinden ze die maagden binnen de kortste keren. En wij hebben er geen last van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was zouden we ook alle kalifaatgangers preventief kunnen ruimen
Nou... dan is dit pas terreur. Kijk wat een paar man kunnen doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veul, heul veul
88.000 man x 60 uur x salaris = bakken met geld
Iedereen die bedreigd wordt zou inderdaad bescherming moeten genieten, maar het wordt tijd dat jij je feiten eens op een rijtje zet. Ik kan je namelijk een flink aantal voorbeelden voorschotelen van terroristische aanslagen op Europese burgers terwijl jij tot op heden nog met geen enkel voorbeeld hebt aangedragen van Nederlandse of Europese moslim die vanwege zijn geloofsovertuiging in Europa is vermoord. Dus ja, mensen als Wilders verdienen zeker meer bescherming aangezien de bedreigingen reëel zijn of verwacht jij dat een stel skinheads wat AKs op de kop tikt en binnenkort een moskee binnenstapt om de menigte neer te maaien?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het ging er over dat personen als Wilders voorkeur zouden moeten genieten boven het beschermen van moskeëen, die ook aangevallen werden na de moord op Theo van Gogh, die ik echt niet vergeten ben.
Mijn stelling was: Alles en iedereen in Nederland die bedreigd wordt heeft recht op bescherming. En niet de blanke met de grote mond iets meer dan de vrome moslim die graag tot zijn god wilt bidden, en verder niemand kwaad doet.
Lekker lomp :-Pquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
Hier heb je een gifje van het moment.. degene die naar buiten rent heeft een geweer vast (die valt) én leeft niet meer na deze 20 schoten van een meter afstand![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Nibb-it het volgende:
Algerian Islamists: 'Strike Jews' in celebration of Paris attack
Dozens attend Algiers rally celebrating deadly Jewish grocery store siege in which at least four were killed. (Haaretz).
Mooi moment om een collega die je niet mag FF een kogel in de kont te duwenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verbaast me niet dat er agenten gewond waren. Ze schieten elkaar ook voor hun flikker.
Yep, en dus worden de moskeeën wel extra-beschermd iig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik denk dat de conclusie na dit alles wel is: islam = vrede
Bedankt Algerijnse vrienden. Shalom Aleichem.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Nibb-it het volgende:
Dozens attend Algiers rally celebrating deadly Jewish grocery store siege in which at least four were killed. (Haaretz).
Kwam niet gecoördineerd over iig, niet zoals in een Hollywood film of series iig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verbaast me niet dat er agenten gewond waren. Ze schieten elkaar ook voor hun flikker.
Ondertussen vluchten veel Europese joden naar Israel. Triest hoor, hoe onze Europese politici decennialang hun kop in het zand hebben gestoken. De jihadis blijven hier, de rest vlucht of wordt onderdrukt.quote:
Dit ja, ook die eerste agent die naar binnen gaat loopt dwars door de line of fire van diegene de rechts van de deur zitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij hebt het over Europa, ik heb het over Nederland.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Iedereen die bedreigd wordt zou inderdaad bescherming moeten genieten, maar het wordt tijd dat jij je feiten eens op een rijtje zet. Ik kan je namelijk een flink aantal voorbeelden voorschotelen van terroristische aanslagen op Europese burgers terwijl jij tot op heden nog met geen enkel voorbeeld hebt aangedragen van Nederlandse of Europese moslim die vanwege zijn geloofsovertuiging in Europa is vermoord. Dus ja, mensen als Wilders verdienen zeker meer bescherming aangezien de bedreigingen reëel zijn of verwacht jij dat een stel skinheads wat AKs op de kop tikt en binnenkort een moskee binnenstapt om de menigte neer te maaien?
Het probleem is niet dat jij moskeën wil laten beschermen, het probleem is dat jij weigert de echte slachtoffers te beschermen of überhaupt de middelen wil gunnen het dan maar zelf te regelen. Theo is dood, 10 lui van CH zijn dood, 4 onschuldige lui in een Joodse supermarkt zijn dood. Maar jij wil een moskee beschermen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij hebt het over Europa, ik heb het over Nederland.
Ik denk dat je over de gehele wereld waarschijnlijk nóg meer terrorismeslachtoffers op kunt noemen.
De donner-kebap-moorden moorden in duitsland over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Iedereen die bedreigd wordt zou inderdaad bescherming moeten genieten, maar het wordt tijd dat jij je feiten eens op een rijtje zet. Ik kan je namelijk een flink aantal voorbeelden voorschotelen van terroristische aanslagen op Europese burgers terwijl jij tot op heden nog met geen enkel voorbeeld hebt aangedragen van Nederlandse of Europese moslim die vanwege zijn geloofsovertuiging in Europa is vermoord. Dus ja, mensen als Wilders verdienen zeker meer bescherming aangezien de bedreigingen reëel zijn of verwacht jij dat een stel skinheads wat AKs op de kop tikt en binnenkort een moskee binnenstapt om de menigte neer te maaien?
Daar kun je toch uren naar kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat er eigenlijk verassend rustig aan toequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Nu ook het filmpje van de aanval op de drukkerij
Heerlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik zal het voor een derde keer tikken: Alles en iedereen die in Nederland bedreig wordt heeft recht op bescherming.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:18 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat jij moskeën wil laten beschermen, het probleem is dat jij weigert de echte slachtoffers te beschermen of überhaupt de middelen wil gunnen het dan maar zelf te regelen. Theo is dood, 10 lui van CH zijn dood, 4 onschuldige lui in een Joodse supermarkt zijn dood. Maar jij wil een moskee beschermen.
Ik wacht nog steeds op een voorbeeld, maar het lukt je maar niet om je argument te onderbouwen. Nogmaals, wanneer werd in Nederland voor het laatst een moslim vermoord in de vorm van een wraakactie of vanwege zijn of haar geloofsovertuiging. Hoeveel moslim individuen genieten momenteel bescherming vanwege acuut bedreigingsgevaar? Precies, het zijn randdebielen die eveneens moslim zijn en bereid zijn om ons om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jij hebt het over Europa, ik heb het over Nederland.
Ik denk dat je over de gehele wereld waarschijnlijk nóg meer terrorismeslachtoffers op kunt noemen.
Wel een voertuig wat ik nog heb gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk verassend rustig aan toe
Ik had ook graag gezien dat zij middelen haden gehad om zichzelf te beschermen. Wel lastig in de meeste gevallen maar misschien had het geholpen. Al hadden ze maar één van de daders kunnen verwonden om toekomstige aanvallen te voorkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De donner-kebap-moorden moorden in duitsland over het hoofd gezien?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zal het voor een derde keer tikken: Alles en iedereen die in Nederland bedreig wordt heeft recht op bescherming.
Welk woordje snap je niet?
Jouw standpunt is onhoudbaar. Het gebeurt in de praktijk immers niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zal het voor een derde keer tikken: Alles en iedereen die in Nederland bedreig wordt heeft recht op bescherming.
Welk woordje snap je niet?
Heeft de DSI hier ook, komen ze gewoon langs de eerste verdieping binnen als het moet..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wel een voertuig wat ik nog heb gezien
Dat belooft wat voor de rest van het jaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Nibb-it het volgende:
Weinig te zien alleen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |