Onnodig geld/aandacht verspilling. Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jawel, en dat is deels ook wel bevredigend maar in een rechtbank met een veroordeling geeft net iets meer gerechtigheid in mijn ogen. Dit is een beetje de makkelijke weg zonder lijden.
Dat klopt ja. Had zelf ook liever gehad dat ze alle drie levend gepakt werden. Maar dat had ,gezien de extreme situatie, onmogelijk geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jawel, en dat is deels ook wel bevredigend maar in een rechtbank met een veroordeling geeft net iets meer gerechtigheid in mijn ogen. Dit is een beetje de makkelijke weg zonder lijden.
Better safe than sorry, dat wel ja. Denk ook wel dat er bij bepaalde agenten iets knapte toen het rolluik omhoog ging en ze de lijken zagen liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je wilt niet dat hij met z'n laatste krachten nog een bomvest kan laten ontploffen bijvoorbeeld. Schieten om te doden is de juiste tactiek.
En ook dat gevoel/idee heb ik wel, maar ergens was het voor mijn gevoel meer gerechtigheid als ze levenslang in de cel hadden gezeten, lekker uitzichtloos.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Onnodig geld/aandacht verspilling. Opgeruimd staat netjes.
Dat weet ik ook, dat was ondoenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Had zelf ook liever gehad dat ze alle drie levend gepakt werden. Maar dat had ,gezien de extreme situatie, onmogelijk geweest
Schiet in zijn benen. Als hij op de grond ligt schieten ze ook nog even door.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
terwijl een gewapende idioot die al vermoord heeft op je afrent gewoon gaan aanhouden?
Heb je enig idee wat dat gekost had? Het is nu al duur genoeg geweest en schuld staat al wel vast.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Had zelf ook liever gehad dat ze alle drie levend gepakt werden.
En als ze kogelwerende vesten aanhebben is gewoon raakschieten soms niet genoeg. Het nadeel van goed bewapend zijn is dat de anderen geen risico kunnen nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je wilt niet dat hij met z'n laatste krachten nog een bomvest kan laten ontploffen bijvoorbeeld. Schieten om te doden is de juiste tactiek.
Ja in zijn benen, terwijl die gast door alle rook heen op je af komt rennen, mogelijk met zijn geweer of een explosief in de aanslag. Maar meneer hier op Fok zou hem wel even tactisch uitschakelen door in de benen te schieten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Schiet in zijn benen. Als hij op de grond ligt schieten ze ook nog even door.
Dat wisten ze, men keek mee via het cctv systeem.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Better safe than sorry, dat wel ja. Denk ook wel dat er bij bepaalde agenten iets knapte toen het rolluik omhoog ging en ze de lijken zagen liggen.
zo te zien draait die agent hem op zijn buik(/rug)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Dhill0n het volgende:
Ik ging dit filmpje kijken en rond 0:30 zie je dat die terrorist die beschoten is meegesleurd wordt en rechtsbeneden net boven dat vierkantje plaatje dat rond 0:34 een tazer of schot wordt gelost en je ziet zijn been nog omhoog geschieten?
Repost?
Lekker wraakzuchtig. Ik kies liever voor de meest praktische oplossing met zo min mogelijk leed. De daders nog even willen zieken lost niets op. Behalve mogelijk je eigen zieke geest bevredigen dan, mocht je zo in elkaar steken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En ook dat gevoel/idee heb ik wel, maar ergens was het voor mijn gevoel meer gerechtigheid als ze levenslang in de cel hadden gezeten, lekker uitzichtloos.
Dan nog is het anders om in het echt te zien met (waarschijnlijk) een schreeuwende gek die op je af rent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat wisten ze, men keek mee via het cctv systeem.
+ wallhack.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja in zijn benen, terwijl die gast door alle rook heen op je af komt rennen, mogelijk met zijn geweer of een explosief in de aanslag. Maar meneer hier op Fok zou hem wel even tactisch uitschakelen door in de benen te schieten...
Als er nou een real life aimbot bestond.
In de benen schieten helpt niet als iemand een wapen heeft en wil gebruiken. Een kogelwerendvest vangt ook wat op dus schieten tot je het zeker weet is de enige optie en anders komen er mensen in gevaar. Moet je maar niet naar buiten rennen maar de wapens wegdoen en je overgeven zoals de politie eist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Schiet in zijn benen. Als hij op de grond ligt schieten ze ook nog even door.
Hoe kun je zeggen dat ik verward oog? Je ziet niet hoe ik er bij zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Paniekvoetbal? Waar doel jij op? Theo van Gogh ben jij misschien al weer vergeten, maar vertel mij eens wanneer de laatste Nederlandse moslim is neergemaaid. En dan zwijgen we nog maar over serieuze bedreigingen en aanslagen die verijdeld zijn op lui als Wilders, Hirsi Ali, Afshin Ellian en anderen.
Jij oogt nogal verward.
Dat laatste. Denk dat ze hem dan ook hadden doodgeschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In de benen schieten helpt niet als iemand een wapen heeft en wil gebruiken. Een kogelwerendvest vangt ook wat op dus schieten tot je het zeker weet is de enige optie en anders komen er mensen in gevaar. Moet je maar niet naar buiten rennen maar de wapens wegdoen en je overgeven zoals de politie eist.
Als ik Godmode kan krijgen, dan ga ik bij de volgende gijzelingen wel ff naar binnen. Of wacht.. ik ga wel ff naar Syrië en Irak en als ik daarna nog zin heb, ga ik ook nog wel ff naar Nigeria.quote:
Nja je hebt nu eigenlijk de terroristen precies gegeven wat ze wilden; een ''heldendood''. Dan had ik ze liever zijn lijden in de cel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat dat gekost had? Het is nu al duur genoeg geweest en schuld staat al wel vast.
Ehm, dat is niet mijn zieke geest, zo zit het Nederlandse rechtssysteem in elkaar. Dat is een soort van compensatie/genoegdoening richting de nabestaanden en maatschappij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Lekker wraakzuchtig. Ik kies liever voor de meest praktische oplossing met zo min mogelijk leed. De daders nog even willen zieken lost niets op. Behalve mogelijk je eigen zieke geest bevredigen dan, mocht je zo in elkaar steken.
Lijkt me sterk dat je daar bij stil staat op zo'n moment laat staan tijd voor hebt. Ik ben jaren brandweerman geweest en dan kom je van alles tegen maar daar sta je nooit bij stil op dat moment.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog is het anders om in het echt te zien met (waarschijnlijk) een schreeuwende gek die op je af rent.
Ik denk dat ze hem graag hadden willen spreken over de organisatie achter de aanslagen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat laatste. Denk dat ze hem dan ook hadden doodgeschoten.
Bij nader inzien lijkt dat gewoon op een politieman wanneer ik goed inzoom , ook degene die naar buiten rende lijkt gwn blank. Ik denk dus gewoon dat die eerste politieman naar buiten kwam rennen en door zijn eigen mannen weer werd beschoten ofzo haha ik begrijp het niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
zo te zien draait die agent hem op zijn buik(/rug)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |