Wat ik bedoel, is, dat alles wat gematigder lijkt bij ons....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
De rest van de wereld? Dan ken jij de rest van de wereld nog niet kwa achterlopen.
Wij kennen die shit al, joh. Oude tijden herleven. Antheunisstraat, eind 2004. Mozes kriebel, je had erbij moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik bedoel, is dat alles wat gematigder lijkt bij ons....
Okay.. tja, valt ook wel mee denk ik. Het enige dat nog ontbreekt is die 'grote aanslag'. Maar die ontbrak dinsdag in Frankrijk ook nog.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, is, dat alles wat gematigder lijkt bij ons....
Is dat volgens jou omdat Theo niet volledig onthoofd is?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals die randdebiel uit Maastricht die zich onlangs in Irak opblies? Of de Hofstadgroep? Frankrijk is inderdaad een grote cluster fuck in vergelijking met Nederland, maar hier broeit het ook in de luwte. Het is wachten om de volgende aanslag in Nederland.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens denk ik dat wij een gematigdere samenleving hebben, ook voor de moslims.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay.. tja, valt ook wel mee denk ik. Het enige dat nog ontbreekt is die 'grote aanslag'. Maar die ontbrak dinsdag in Frankrijk ook nog.
Nee, joh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Is dat volgens jou omdat Theo niet volledig onthoofd is?
En guess uit welke hoek die aanslag gaat komen. Maar links Nederland steekt haar kop lekker in het zand.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay.. tja, valt ook wel mee denk ik. Het enige dat nog ontbreekt is die 'grote aanslag'. Maar die ontbrak dinsdag in Frankrijk ook nog.
Dit filmpje is inmiddels ook al aangepast. Het neerschietmoment is er uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Awsom het volgende:
Hier is het origineel te zien ... die terrorist wordt flink neergemaaid
http://www.francetvinfo.f(...)incennes_793189.html
Maar dat zijn common criminals?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:
De gijzeling in Montpellier is nog altijd gaande
Misschien dan omdat het mes met de boodschap slechts tot aan de ruggengraat in zijn borst gedrukt is? Was het anders gematigd omdat Mohammed na het herladen van zijn vuurwapen deze niet alsnog wederom op Theo leegschoot maar op zoek ging naar andere slachtoffers (agenten)?quote:
Ah vandaar de opmerkingen overal dat het een kwestie van tijd is tot het in Nederland ook gebeurd. Hou toch op man, niemand steekt de kop in het zand als het hierom gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En guess uit welke hoek die aanslag gaat komen. Maar links Nederland steekt haar kop lekker in het zand.
[ afbeelding ]
Die dader heeft ook wel pech met het aantal specops in de buurtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat wil je nu zeggen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Misschien dan omdat het mes met de boodschap slechts tot aan de ruggengraat in zijn borst gedrukt is? Was het anders gematigd omdat Mohammed na het herladen van zijn vuurwapen deze niet alsnog wederom op Theo leegschoot maar op zoek ging naar andere slachtoffers (agenten)?
Blijft alleen angstvallig stilquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog steeds niet? Ook gek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar is nog niet zeker
Ik ben benieuwd of de namen t.z.t. gepubliceerd worden. Dan weten we meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar is nog niet zeker
Durf niet te kijken. Ben eigenlijk ook wel blij dat ik het hele spektakel net heb moeten missen o tv(uur daarvoor begonnen met werken).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook Liveleak nog.
http://www.liveleak.com/view?i=869_1420833044
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |