Het hoogtepunt van mijn leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De fuck is dit voor negroïde kankeraids?
inb4 extremisten die negers kapen uit mijn achtertuin.
Nickjen approves.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef LompeHork het volgende:
TT veranderd op verzoek van Bami-Power.
Taken 3 filmmeet in Utrechtquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, nee, daar ga ik niet naartoe, taken 2 was erg genoeg.
Twee niet eens gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn sphincter kroop toen ook al mijn anus in.
Ze wilden graag een uitzondering maken voor me.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo mag jij mee Nick, je bent geen 25+
Waren goed op szigetquote:
Twee heb ik gezien met een klein aantal FOK!kers, was gezellig maar de film was kutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Twee niet eens gezien.
Maar gratis enzo.
OH IS DAT ZO?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom ook morgen of je bent onze vrind niet meer vrind
Ik had een leuke gif gepostquote:
Protip: Ga mensen niet Bae noemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze wilden graag een uitzondering maken voor me.
Ik ben je vrind niet, maat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom ook morgen of je bent onze vrind niet meer vrind
Machtsmisbruik!!!11!!!quote:
quote:
Wanneer is de sexdate?quote:
Die van jou?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is al geweest, anus is gescheurd alles.
nee dat was toto, Bij mij was jouw lul zo groot dat het geeneens pastequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is al geweest, anus is gescheurd alles.
Stiekem hebben we dat al gedaanquote:
Ik ook, maar ga ik voor 100 euro ofzo doen. Kan primaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik wil een nieuw beeldscherm. Hork, jij bent hier vast goed in help mij ofzo
Ik ben ouder dan Nick jaquote:
Oh kak, hoor graag wanneer je van plan was dat aan mij te vertellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stiekem hebben we dat al gedaan
Weet ik veel manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik wil een nieuw beeldscherm. Hork, jij bent hier vast goed in help mij ofzo
Gotta love chloroformquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh kak, hoor graag wanneer je van plan was dat aan mij te vertellen.
Alsof je dat erg vindtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn leven, het is kapot nu. Oh well!
Dimens moet je vragen, die weet ALLES over schermenquote:
Mwah, weet niet, ik was er niet bewust bijquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik mag die Apple gekkies niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dimens moet je vragen, die weet ALLES over schermen
[..]
Mwah, weet niet, ik was er niet bewust bij
Cashewsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zal ik vanavond doen?
Blowen, seth rogen filmpje kijken en cashewnoten eten
yeah
quote:
Die Seth ken ik niet maar goed plan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zal ik vanavond doen?
Blowen, seth rogen filmpje kijken en cashewnoten eten
yeah
Broederquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die Seth ken ik niet maar goed plan.
quote:
Mijn lading zit ook altijd in een glasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Boh, net een lading ijs in een glas gekregen, klein laagje Jack erbij, boh.
* LompeHork muziek aan zet.
LompeVrouw weet hoe het moetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Boh, net een lading ijs in een glas gekregen, klein laagje Jack erbij, boh.
* LompeHork muziek aan zet.
Die van mij meestal in m'n vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn lading zit ook altijd in een glas
wel zonder zout #gezondleefquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maakt stonerfilmsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die Seth ken ik niet maar goed plan.
KLB / Schone dakpannen onder dakraamquote:
Watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je luistert duidelijk de verkeerde muziekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Spotify, dit is wat ik wilde zien toen ik zocht op "Cash"
Waarom moest dat nou weer postenquote:
Pineapple Expres of This is the end.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Interview, Pineapple Express, This is the end, suggesties voor een andere?
post 26quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom moest dat nou weer posten
Dora the Explorerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Interview, Pineapple Express, This is the end, suggesties voor een andere?
Ik denk dat ik bij iemand anders taal- en grammaticalessen ga nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom moest dat nou weer posten
Ik bedoelde dus een andere. The Interview is een overhypte, vermakelijke film, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pineapple Expres of This is the end.
The Interview is slecht.
Al gezien, 4 keer ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Oh VA, ik raad je Tenacious D and the pick of destiny aan
Schatje plsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij iemand anders taal- en grammaticalessen ga nemen.
Gedaan. Wacht op verdere instructies gr grquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je luistert duidelijk de verkeerde muziek
Zoek wel even dat album uit San Quintin op, die is awesome. Vooral Big River
Waarom keek ikquote:
Druk op "play" dan, rest van het album heeft geen instructies nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gedaan. Wacht op verdere instructies gr gr
Instructions unclear. Dick stuckquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gedaan. Wacht op verdere instructies gr gr
FTFYquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Instructions unclear. Dick suck
Aw yiss, dat gaat hem wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Harold and Kumar (beduidend minder, maargoed)
in cash?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Instructions unclear. Dick stuck
Mooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Druk op "play" dan, rest van het album heeft geen instructies nodig
Rez kom er maar inquote:
Neen. Dat nummer moet je verdienen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of gewoon skippen naar "Walk the Line" omdat het kan
dude where's my car kan ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Road trip
Dude where's my car
Superbad
Weird Science
The hang over
Shallow Hal
Tropic Thunder
Friday
Due date
etc
warez, ban.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Als je een goede torrent hebt voor Superbad, moet je maar DM'en
Nu krijg je gewoon torrent linkjes met veel seeders, waarschijnlijk dezelfde als die wij gedownload hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit mag gewoonquote:
Dude what does mine say?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dude where's my car kan ook.
AND THEN
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, daarna mag je wel skippen naar de Folsom Prison Blues though.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Dude! Sweet! Dude! Sweet!quote:
Mijn favo stalkerquote:
Do you know where the continuum transponder is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dude! Sweet! Dude! Sweet!
Zweedse accent niet vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Do you know where the continuum transponder is?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zweedse accent niet vergeten
Ik hoef hem eigenlijk niet meer te kijken zo
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
If that railroad train was mine
I bet I'd move it on a little farther down the line
Far from DrNick, that's where I want to stay
Wat is je favoriete midnight snack?quote:
inb4 je moeder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is je favoriete midnight snack?
Je kan de Mediamarkt bellen als je dat liedje wil horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hold the line!
Love isn't always on time!
DUN DUN DUN DUN
Liefde bij mij is als de NS met sneeuw. Iedereen zegt dat het allemaal wel losloopt, maar ik maak er een potje van
welke film is dat ook al weer?quote:
Ik betaal al voor spotify heurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan de Mediamarkt bellen als je dat liedje wil horen.
Brohug nodig?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hold the line!
Love isn't always on time!
DUN DUN DUN DUN
Liefde bij mij is als de NS met sneeuw. Iedereen zegt dat het allemaal wel losloopt, maar ik maak er een potje van
Neuh. Single zijn heeft wel wat, al mis ik de optie om affectie te geven.quote:
Neem een kat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh. Single zijn heeft wel wat, al mis ik de optie om affectie te geven.
't is wat
Pistachenotenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geo's peen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet handig op een kamer van 17 m2quote:
Ik ken iemand die Geo heet en die woont hier een paar huizen verderop.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Geo heet en die woont hier een paar huizen verderop.
En ja, hij zou je raken, in je anus.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet handig op een kamer van 17 m2
Vandaar die open relatie, als LB dan opeens jou zou willen kun je snel overstappen he.. ik heb je door vrind.quote:
u w0t m8quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vergeet steeds dat nick een poot is
Sjiek hendig toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar die open relatie, als LB dan opeens jou zou willen kun je snel overstappen he.. ik heb je door vrind.
Never.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar die open relatie, als LB dan opeens jou zou willen kun je snel overstappen he.. ik heb je door vrind.
Gaat zo snel weg die smaakquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kauwgom met fruitsmaak gehaald, even kijken of het te pruimen is
puff puff passquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Excuse me while I light my spliff, my friends
Watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neger pls.
ik ga maar eens slapen ofzo
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neger pls.
ik ga maar eens slapen ofzo
FTFYquote:
Je hebt alleen maar met die chick om bij dat kind te komen, ik heb je wel doorquote:
waarom?quote:
VA plsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar met die chick om bij dat kind te komen, ik heb je wel door
Oeh nice, reddit op een verticaal scherm. Scrolluuhhhhquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar met die chick om bij dat kind te komen, ik heb je wel door
Preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oeh nice, reddit op een verticaal scherm. Scrolluuhhhh
hij vindt het zelf wel grappigquote:
Ja LB. Misschien heb je gewoon kuthumor ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij vindt het zelf wel grappig
Met een beetje geluk krijg ik een schermpje voor mijn verjaardag. Door ruimtegebrek zal ik hem op een van mijn studiomonitoren zettenquote:
IK HEB EEN KUTHUMOR?????quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja LB. Misschien heb je gewoon kuthumor ofzo.
Koop zo'n gruwelijk dure wallmountquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg ik een schermpje voor mijn verjaardag. Door ruimtegebrek zal ik hem op een van mijn studiomonitoren zetten
inb4 "DrNick"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou de dokter er eens naar laten kijken.
Heb er nog eentje voor mijn tvquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Koop zo'n gruwelijk dure wallmountZat er net even naar te kijken, wat zijn die dingen duur.
Neenquote:
Ik zat te kijken naar eentje die ik op m'n bureau kan schroeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er nog eentje voor mijn tv
Weet alleen niet of mijn huisbaas al dat boren leuk gaat vinden
voor mijn tv was ook zoiets toen. Wel vogels, goeie shitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar eentje die ik op m'n bureau kan schroeven.
100 eurotjes
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, niet zo. Maar als ik naar je kijk doe ik het met liefde.
Dit werkt niet
Beter kijk je gewoon nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
"met liefde" gebruiken in combinatie met "kijken"
Nope.
ben jij dat daar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef Paul het volgende:
Wie komt er nog meer een plaatje aanvragen
http://www.livestream.com(...)content=planet90live
Mooi verwoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kantelbare onderzetter met kutbeeld.
Verklaar kutbeeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is kutbeeld? Voor 120 heb je ook prima kleuren volgens mij, als je maar goed kijkt. Niet supergeweldig, maar als je geen dikke ontwerptaken hebt, mehquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor iets waar je toch 8 uur per dag naar kijkt betaal ik graag wat meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is kutbeeld? Voor 120 heb je ook prima kleuren volgens mij, als je maar goed kijkt. Niet supergeweldig, maar als je geen dikke ontwerptaken hebt, meh
Doe eens niet spammen danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:10 schreef Paul het volgende:
http://www.livestream.com(...)content=planet90live
Doe eens verzoekje dan
Dat is mij wat veel van het goede.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso duur scherm is niet alles, je moet hem ook (laten) calibreren
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik kan dan flink mierenneuken over speakers en koptelefoons
Ultrasharp nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef d4v1d het volgende:
Zwab/Nick. leg verdomme dan het verschil uit http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/286152;349359/categorie/
Ik over daten met een maatje meer vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
Verdomme steeds reclame voor gewichtsverlies op FOK!. haters.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik over daten met een maatje meer vrouwenzou niet weten waarom ik die zooi krijg
Teveel het fotoboek van Kore. bekekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik over daten met een maatje meer vrouwenzou niet weten waarom ik die zooi krijg
Mijn ervaring met goedkope monitors is, zodra er features zoals kantelen op komen, er een minder goed paneel in zit. Het budget moet ergens vandaan komen. Alhoewel ik eerlijk gezegd geen idee heb wat je vandaag de dag voor 180 krijgt. Heb zelf nog nooit zo weinig aan een monitor uitgegeven.quote:
cripquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
Verdomme steeds reclame voor gewichtsverlies op FOK!. haters.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Teveel het fotoboek van Kore. bekeken
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hai Nickquote:
Ah, 16:9. Dat is goedkoper ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef d4v1d het volgende:
Zwab/Nick. leg verdomme dan het verschil uit http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/286152;349359/categorie/
fok.fotoboek.nl/Kore.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |