abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2015 @ 18:34:44 #51
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_151716430
Clowns, altijd vreselijk gevonden. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_151717212
Karbonkel (ik mik loreland)

Chocoladevla/ijs (keertje kotsmisselijk en ziek van geworden, een klein hapje nu en ben alweer misselijk. bah)

Keer een spin onder de toiletbril gevonden. Sindsdien uiteraard altijd checken.

Ook ik: fucking clowns, man.
pi_151717352
Sprookjes. Met name twee sprookjes dan.
Geen trauma aan overgehouden maar wel als kind hierdoor de vreselijkste angstaanjagende nachtmerries van gehad.
Blauwbaard en een Japans sprookje: 'De jongen die de katten tekende.'

Krijsend en gillend wakker worden.
  donderdag 16 april 2015 @ 09:16:20 #54
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_151733423
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:34 schreef Willoow het volgende:
Clowns, altijd vreselijk gevonden. Je weet nooit wat er achter het masker zit.
Dit

En de Plaaggeest van Bassie en Adriaan
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_151733604
Als 9 jarige met een ijzeren staaf een gat in mijn hoofd geslagen en bedreigt met de dood als ik het zou vertellen.

Vastgebonden in hut in een bos ergens en achtergelaten.

Halve jeugd achternagezeten door oudere gasten waarbij ik goed leerde rennen..

Owja, en stelselmatig geschopt door oudere broer van een 'vriend'.

Geen trauma's aan overgehouden :T

Stem wel linkser inmiddels.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2015 @ 20:02:39 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151751779
Clows ja, damn. Die vind ik nog steeds zo naar :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_151757246
Met blote voeten door het huis rennen en in de gang mijn schoenen willen aantrekken. Voordat ik bij mijn schoenen was stapte ik echter in iets glibberigs... Een naaktslak, geplet tussen mijn tenen. Walgelijk. :'(
  Redactie Frontpage vrijdag 17 april 2015 @ 15:08:30 #58
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_151774701
Pudding. Waar iedereen pudding als een ware traktatie ziet, moe tik er nog steeds van walgen. Je ziet het als ze komen aanlopen met die rommel. Het drilt en trilt zo, brrr. En als je kauwt, proef je nog allemaal stukjes. En dan dat enorme vel erop, gatver!

Heeft wellicht te maken met de film 'De Boezemvriend' van André van Duin. Hadden ze ook zo'n gore drilpudding, en die film heb ik in mijn jeugd vaak gezien
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage vrijdag 17 april 2015 @ 15:24:43 #59
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_151775101
Oh ja, toen ik tien was moest ik van mijn ouders verplicht meekijken naar de film Psycho II. Ik was echt geschokt door dat oog in de douchewand, het bloed uit de wc, en de nagels op het kelderraam. Maandenlang nachtmerries gehad, en nog steeds durf ik hem niet te kijken
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:27:31 #60
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151781416
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Draaiorgels zijn dan ook een verschrikking, net als panfluitperuanen met poncho's.

Dat was dat mijn eerste buiten Europa mensen ervaring. Gelukkig dat ze er waren want dat hield de gigantische cavia's uit het dorp. :P

Flink slecht geworden van de bessen-jus en kan dat ook niet meer aan.

We moesten onze Deetman koffertjes weer inleveren omdat ze giftig waren.

Er zullen vast meer jeugdtrauma's boven komen drijven door dit topic. Te ver weggestopt denk ik.
reset
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:47:25 #61
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_151782123
Misschien ook meer R&P, maar mijn ouders waren van die hippies die alleen macrobiotisch en biologisch eten in huis haalden. Nu is biologisch prima, maar in de jaren 80 betekende dat een worm in je appel en carob ipv chocolade. Bij vriendjes kon ik echt genieten van een witte boterham met hagelslag. :9~
reset
pi_151782509
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:16 schreef Keano het volgende:

[..]

Dit

En de Plaaggeest van Bassie en Adriaan
Nee die van ierland met de kabouters en italie met de opgegeten hand :)
  zondag 19 april 2015 @ 20:29:52 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_151837396
Ik ben sinds mijn 11e doodsbang voor vrachtwagens. Gaat denk ik ook nooit meer weg. Toen ik 11 was stond ik een keer achter een vrachtwagen te wachten op mijn fiets en waarom weet ik niet maar opeens reed hij achteruit zonder dat piepje. dus ik lag er zo onder. Hij reed bijna met een wiel bij mijn hoofd maar gelukkig liepen er 2 mensen in de straat die het door hadden wat er gebeurde. Als die mensen er niet waren geweest was ik er niet meer geweest. Gelukkig alleen een blauw been en een kapotte fiets aan overgehouden maar ik kom niet meer in de buurt van vrachtwagens!
pi_151854277
Ik heb serieus PTSS :')
Maar de luchtige jeugdtrauma's ;

- De tvserie Kippenvel op Foxkids. :X Pure horror voor kinderen, zou het nu nog niet kunnen kijken. Ben nog steeds als de dood voor 'echte' buikspreekpoppen (dus geen Jeff Dunham) en latex maskers.

- Flappie van Youp. Geen uitleg nodig. ;( Radio staat hier in december standaard op Sky Radio, maar zodra ik de eerste twee tonen al hoor schiet de paniek in m'n lijf.

- M'n ouders hebben me eens alleen gelaten op een drukke rommelmarkt, ik was vast dwars en verkeerd. Nog nooit zo bang geweest. Sindsdien ga ik nooit zomaar ergens heen zonder te weten waar de uitgang is bijvoorbeeld.

- Mijn konijn die kwijt was en die we weken later verzopen in een gieter terug vonden ;(

- Als klein kind het een goed idee vinden om uit de slaapkamerraam naar de Rendac vrachtauto te kijken (open dak.. allemaal dooie beesten, lammetjes, hondjes..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')