Mensen die dit afgelopen dagen een beetje gevolgd hebben, kunnen best emotioneel uit de hoek komen, om vervolgens zich te realiseren dat je natuurlijk niet eenvoudigweg alle moslims het land uit kunt zetten, of dat alle moslims op dezelfde manier geradicaliseerd zijn als deze snuiters.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat je beter kan registreren wie er de afgelopen 3 dagen allemaal zijn 'begrip' voor heeft getoond.
Ga je verder mee komen. Mensen reageren zo fel omdat ze dat zien en er geen moer mee gedaan wordt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ook.
PRO VRIJHEID VOOR IEDEREEN
twitter:PierreKoetschet twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 21:02:36A Montpellier, ça ne bouge toujours pas (photo envoyée à @20Minutes par Homere Moureau, merci à lui) http://t.co/GGvQGIWtSC reageer retweet
Misschien sta jij nu ook wel op die lijst omdat je zo iemand in je vriendenkring hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
daar heb ik een aardige anekdote over.
een jordaanse vriend/collega van me heeft een zeer veel voorkomende arabische naam.
Hij moest eens een keer software van HP downloaden om te testen en moest daardbij zijn gegevens opgeven. een week lang lukte het niet en continue werd de download afgebroken
toen de admmin van de HP downloadsite oin US gecontacteerd en die bleken een verbinding met een terror database te hebben waar zijn naam in voorkwam
DIt is nog steeds bezig ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PierreKoetschet twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 21:02:36A Montpellier, ça ne bouge toujours pas (photo envoyée à @20Minutes par Homere Moureau, merci à lui) http://t.co/GGvQGIWtSC reageer retweet
Diefstal is hand afhakken, helaas doen we dat hier niet, hun wetten zijn soms strenger dan de onzequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Zelfde ervaring.
Het zijn de radicalen die het verpesten voor de mensen die een geloof hebben waarin moord ook verboden is.
Ja maar je hebt technologie en de ruimte die je pakt om deze te gebruiken - dus aanpassing van privacywetgeving. De laatste is meer een struikelblok dan technologie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zie de vorige reactie van Red_85, die uitstekend was en goed duidelijk maakt waarom de (huidige) technologie niet een echte oplossing biedt.
(Ik sluit niet dat uit dat toekomstige technologie dat allemaal wel kan. Ooit zullen wij, mensen, ongetwijfeld overbodig worden. Hebben we dit gezeik helemaal niet meer.)
Jupquote:
frankrijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom telkens dat geloof erbij betrekken? Is er niemand die het over de normen en waarden gaat hebben in de landen waar de terroristen zijn geboren?
http://www.omroepbrabant.(...)ikovs+voorkomen.aspxquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef Loekie1 het volgende:
Vanmiddag was op de radio dat de politie in Kroatie een vrachtwagen vol met wapens, o.a. kalasnikovs, heeft onderschept en die vrachtwagen was onderweg naar Den Bosch.
Die gasten behoren natuurlijk tot een sleeper cell. Dan is het juist de bedoeling dat je niet opvalt en volledig opgaat in de menigte.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb meerdere moslims als collega en ik mag ze erg grag, werken hard en klagen amper, ook hun veroordelen wat er in frankrijk gebeurd. Het zijn niet alle moslims die "ons" kwaad willen doen.
Kwantificeer het eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als de excessen maar aangepakt worden, dan is dat al voldoende. Niemand zal de illusie hebben dat alle moslimhaat valt te bestrijden. Het heeft dan ook weinig zin om dat tot in de puntjes uit te schrijven.
/carequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien sta jij nu ook wel op die lijst omdat je zo iemand in je vriendenkring hebt.
Die jongens zijn geboren en getogen Fransen, neem ik aan, zijn meer Frans dan wat anders...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom telkens dat geloof erbij betrekken? Is er niemand die het over de normen en waarden gaat hebben in de landen waar de terroristen zijn geboren?
Nja dit komt natuurlijk niet alleen door geloof.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef Inolvidable het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ook.
PRO VRIJHEID VOOR IEDEREEN
Volgens mij waren de twee broers Algerijnen.quote:
Nee hoor, het is nog vooral de technologie zelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja maar je hebt technologie en de ruimte die je pakt om deze te gebruiken - dus aanpassing van privacywetgeving. De laatste is meer een struikelblok dan technologie.
Ja maar geboren in Frankrijk toch ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij waren de twee broers Algerijnen.
Uhm ik ben eerder een sleeper cell dan hunquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef eight het volgende:
[..]
Die gasten behoren natuurlijk tot een sleeper cell. Dan is het juist de bedoeling dat je niet opvalt en volledig opgaat in de menigte.
Jezus, wat ben jij naïef zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |