Levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie weet wat het zo'n personeelsuitje. Ik heb ook welles iets met een boog gedaan.
Een kruisboog is ook niet echt modern wapentuig...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan geen geld hebben voor een camera die nieuwer is dan 30 jaar
Pfff anders leg je het uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet er niet veel van, beter post je er dan ook niet over ofzo.
Ik vind het niet mooi maar eng. Ik zie het meer als het gedrag van gehersenspoelde zombies. Geen enkele realiteitszin.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef SuperFood het volgende:
ik vind mooi van die daders dat ze hun leven gaven voor iets waar ze in geloofden. jammer dat het niet iets moois was.
http://www.washingtonpost(...)ob-cleaning-toilets/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle kalifaatgangers gewoon verplichten om de afwas te doen
Juist wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Een kruisboog is ook niet echt modern wapentuig...
in iets geloven is prachtig, het geeft je motivatie en voldoening. het punt is niet dat ze in iets geloofden het punt is wat ze ermee deden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi maar eng. Ik zie het meer als het gedrag van gehersenspoelde zombies. Geen enkele realiteitszin.
Respect.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef DaMook het volgende:
Ik zag trouwens deze foto van een meisje in allepo, ze zijn echt niet allemaal slecht..
[ afbeelding ]
What's next, aanvallen met een katapult, bestormingen met een stormram, pek en veren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Een kruisboog is ook niet echt modern wapentuig...
Ervaring hebben ze dus alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)ob-cleaning-toilets/
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef DaMook het volgende:
Ik zag trouwens deze foto van een meisje in allepo, ze zijn echt niet allemaal slecht..
[ afbeelding ]
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie weet wat het zo'n personeelsuitje. Ik heb ook welles iets met een boog gedaan.
Het betekent niet dat je verder niks doet. Beatrice de Graaf had het gisteren over het hebben van 'oren en ogen in de gemeenschap'. Daar schijnt in Nederland veel in te zijn geïnvesteerd en in het belang daarvan geloof ik ook wel (al zul je de stille radicaliserenden er niet mee in het vizier krijgen). Ik geloof er in ieder geval veel meer in dan in massasurveillance. Het is een waanidee dat technologie risico's voor ons in kaart kan brengen. Veel meer dan we geneigd zijn te denken, is het mensenwerk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal die aanpak werken bij iedereen? Je moet gewoon doen wat je moet doen. Heeft een persoon een kans van slagen? Woensdag gezien wat het risico daarvan is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef SuperFood het volgende:
in iets geloven is prachtig, het geeft je motivatie en voldoening. het punt is niet dat ze in iets geloofden het punt is wat ze ermee deden.
Zeker, en gok dat ze al dood of verkracht is als IS dit zietquote:
Ontroerend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen aan Disneyland, ze zouden die maar binnenvallen met al die kinderenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Je moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als de broers vanochtend ongezien Parijs hadden weten te bereiken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als dat meisje eens wist hoe er hier over haar gesproken werd door sommige figuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
joh de islam heeft prachtige kanten. helaas zijn er belangen die de niet zo fraaie kant gebruiken om hun eigen waanbeelden na te jagen.quote:
Kindermoordenaars is zo'n beetje het laatste wat zij waren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Disneyland, ze zouden die maar binnenvallen met al die kinderen![]()
Benno L zou overigens graag naar Disney willen
ze smelten de kazenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
What's next, aanvallen met een katapult, bestormingen met een stormram, pek en veren?
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 21:11:28Charlie Hebdo suspects, accomplice, killed as sieges shake France http://t.co/Q9o0UEraUy reageer retweet
Ik weet niet wat jij denkt en wat hier is, maar in mijn ogen is ze een heldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat meisje eens wist hoe er hier over haar gesproken werd door sommige figuren.
Ligt er maar aan hoever je wilt gaan met die technologie. Het antwoord is niet ver, en dáárom is mensenwerk de enige optie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een waanidee dat technologie risico's voor ons in kaart kan brengen. Veel meer dan we geneigd zijn te denken, is het mensenwerk.
zijn niet alle tekenaars zo'n beetje ... ehm heen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende editie van Charlie Hebdo. Ze zullen vast groots uitpakken.
ik ook, oplage van bijna een miljoen dus ga proberen er een te scorenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende editie van Charlie Hebdo. Ze zullen vast groots uitpakken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
idd....zeer triest sommige rechtse rakkers hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat meisje eens wist hoe er hier over haar gesproken werd door sommige figuren.
IS is uit Aleppo verdrevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker, en gok dat ze al dood of verkracht is als IS dit ziet.
ligt wat erg voor de hand dus de beveiliging zal wel enorm zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Als IS echt iets duidelijk wil maken en nakomt wat ze zeggen, plegen ze een aanslag tijdens die protestmars. Leiders van Frankrijk en van bondgenoten. Perfecte mogelijkheid zou je zeggen.
Beter van niet dan hebben we een immens probleem. Als de IS serieus is vallen ze dat kantoor gewoon nog een keer aan als ze opnieuw die cartoons uitbrengen en dat net zolang blijven doen tot ze daadwerkelijk stoppen, want dat willen zequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Als IS echt iets duidelijk wil maken en nakomt wat ze zeggen, plegen ze een aanslag tijdens die protestmars. Leiders van Frankrijk en van bondgenoten. Perfecte mogelijkheid zou je zeggen.
Allicht dat je een groot deel van de topics niet gezien hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt en wat hier is, maar in mijn ogen is ze een held.
ja want DAT is wat het probleem is vandaag de dag. of is het een gevolg. damn. ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Moslimhaat in Nederland beter geregistreerd
Juist nu zeer relevant inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Daar hebben ze vandaag over zitten vergaderen iig............quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja want DAT is wat het probleem is vandaag de dag. of is het een gevolg. damn. ik weet het niet meer
Ik heb idd vele topics gemist wegens werk enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allicht dat je een groot deel van de topics niet gezien hebt.
Lekker moslimhaat aan het goedpraten, jongen? Je weet inderdaad bijster weinig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja want DAT is wat het probleem is vandaag de dag. of is het een gevolg. damn. ik weet het niet meer
Met een bomgordel om heb je niks aan die beveiliging hoor. En het zal er dan vast niet eentje zijn maar meerdere.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
ligt wat erg voor de hand dus de beveiliging zal wel enorm zijn
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kreeg straks nog net mee op f24 dat op de voorpagina komt te staan: "met spoed op zoek naar cartoonisten", althans zoiets ving ik opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef SuperFood het volgende:
[..]
zijn niet alle tekenaars zo'n beetje ... ehm heen?
Er stond onlangs een interessant artikel in De Correspondent over arbeiders (vaak studenten) die als bijbaantje foto's scannen voor grote bedrijven. Klaarblijkelijk kunnen computers nog lang niet goed genoeg bepalen welke foto's en filmpjes aan het grote publiek onttrokken moeten worden. En zo zijn er dus megabedrijven ontstaan die enorme kantoren in landen als De Filipijnen hebben waar groepen mensen getraumatiseerd raken voor enkele centen opdat ons die beelden bespaard blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoever je wilt gaan met die technologie. Het antwoord is niet ver, en dáárom is mensenwerk de enige optie.
beter vergaderen ze over dingen die echt een issue zijn misschien? maar ironisch is het wel, hoe onze politiek reageertquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vandaag over zitten vergaderen iig............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |