Ja,en? ken je mijn vader ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die uitdrukking is al uit de tijd dat je nog niet eens een zaadcel was in je vaders bal.
Wat een armoe....quote:
Ja klopt maar de laatste 3 spannen de kroon . Lijkt wel een kleuterschool giegelen schreeuwen om aandacht van buiten maar ook naar bewoners toe. En JdM maar zeggen dat 2015 hard werkende mensen komen en geen bedliggers. Pfffff noem eens iemand op van die laatste die meer dan 15 uur op bed liggen zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte casting van alle bewoners van Utopia
Mag ik hier ook niet meer plaatsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
wordt vast opgeleukt met die carnavalskraker van bil en ruud
Ohhhhquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag ik hier ook niet meer plaatsen.
Ze zijn alleen maar druk om bij elkaar op bezoek te gaan. Familie en kinderen lijken wederom niet erg belangrijk voor deze mensen.quote:
ik denk dat je minder bedoelt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja klopt maar de laatste 3 spannen de kroon . Lijkt wel een kleuterschool giegelen schreeuwen om aandacht van buiten maar ook naar bewoners toe. En JdM maar zeggen dat 2015 hard werkende mensen komen en geen bedliggers. Pfffff noem eens iemand op van die laatste die meer dan 15 uur op bed liggen zitten
Vooral die Gnoomie, met haar irritante lach en die kop of ze altijd net wat te dicht bij die kernreactor heeft zitten spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef maryo55 het volgende:
Slechte casting de laatste 3 4 5 mensen. Wilco Pat. Naomi Gaby en Bjorn.
Op 2 naquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte casting van alle bewoners van Utopia
je zou toch denken dat je als je uit die loods komt je behoefte hebt aan de familie en vrienden, maar volgens mij lopen ze de deur plat bij elkaar, snap ik echt niets vanquote:
is by far de knapste daar... los van die puisten of niet.... en los van of dat moeilijk is met het zooitje dat er nu zitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vooral die Gnoomie, met haar irritante lach en die kop of ze altijd net wat te dicht bij die kernreactor heeft zitten spelen.
wordt tijd dat ze in het geheel omgesmolten wordt wat perfect als veevoer kan gaan dienenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Colinda kan geen beha aan, ze heeft weer last van smetplekken onder haar borst.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef maryo55 het volgende:
Slechte casting de laatste 3 4 5 mensen. Wilco Pat. Naomi Gaby en Bjorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |