SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Dinsdag 24 februari: Nominaties.
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02SOONY![]()
Dat niemand daar doorheen prikt.quote:
Er loopt niemand rond die ogen en oren open heeft.
Iedere gaat op EGO....
Ik denk dat ze erop worden geselecteerd. Allemaal mensen met (OostIndischeKorteTermijnGeheugenSyndroom) OIKTGS![]()
Hinkstapsprong......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus pp wil op de mannenavond bij die machine gaan staan die ze al gezien hebben?
Ipv een stripper of was dat ook weer blablaI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ja, ik denk ook dat er genoeg gekkies zijn die mee willen doen met het programma. Echter er zijn niet genoeg OIKTGS gekkies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat niemand daar doorheen prikt.
Er loopt niemand rond die ogen en oren open heeft.
Iedere gaat op EGO....
Ik denk dat ze erop worden geselecteerd. Allemaal mensen met (OostIndicheKorteTermijnGeheugenSyndroom) OIKTGS...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Cirkle Jerks...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef kaya39 het volgende:
Dus pp wil op de mannenavond bij die machine gaan staan die ze al gezien hebben?
Ipv een stripper of was dat ook weer blabla“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
my preciousss ..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef kaya39 het volgende:
Ipv een stripper of was dat ook weer blabla...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef utopinee het volgende:
OT mist nog wat
.... = tjoekielakkielikkie![]()
![]()
ouderwets RLS palen.... zonder dekens als het kan (afhankelijk van de hoofdrolspelers uiteraard)
![]()
![]()
![]()
![]()
wat komt preciouss strippen nou timmer die frietkraam maar dicht danquote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
nou ik hoef het persoonlijk niet te zien, maar dat het na een berg drank gebeurt is een feitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]![]()
![]()
ouderwets RLS palen.... zonder dekens als het kan (afhankelijk van de hoofdrolspelers uiteraard)
![]()
![]()
![]()
Ken je het niet? Gollem, the ring? Lord of the Rings?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:50 schreef kaya39 het volgende:
[..]
wat komt preciouss strippen nou timmer die frietkraam maar dicht dan...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
zal allemaal wel weer tegenvallen vanavond.... utopiasyndroom heet dat...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:50 schreef utopinee het volgende:
[..]
nou ik hoef het persoonlijk niet te zien, maar dat het na een berg drank gebeurt is een feit![]()
Ik ook niet vin het met de kleren aan al niksquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:50 schreef utopinee het volgende:
[..]
nou ik hoef het persoonlijk niet te zien, maar dat het na een berg drank gebeurt is een feit
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Tegeltje,nog 1 keer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zal allemaal wel weer tegenvallen vanavond.... utopiasyndroom heet dat...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken wel lord of the stringsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ken je het niet? Gollem, the ring? Lord of the Rings?
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
De koe staat buiten.
Ivan is aan het bankdrukken....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:
Ik moest aan Patricks liefde voor de zaag denken ivm met Gollums obsessie met de ring....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja echt hij zei het net tegen Joey met een heel verhaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef kaya39 het volgende:
Ipv een stripper of was dat ook weer blabla![]()
![]()
![]()
Nou weet ik nog niet oft kul was dat pp naar die zaag wil.
Ben op foon ken ik nie streamen en cossen tegelijk
Dit is de perfecte (in alle opzichten) stormachtige avond voor de komst van de nieuwe oude bewoner!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
komt Marcel Bjorn uit de kast trekken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is de perfecte (in alle opzichten) stormachtige avond voor de komst van de nieuwe oude bewoner!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt ook nog op pp.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moest aan Patricks liefde voor de zaag denken ivm met Gollums obsessie met de ring.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: