Europeanen en onze levenswijze wordt gewoon openlijk gehaat. Ze doen het open en bloot. Ik zie dit ook als zwakheid van ons. We hangen aan de politiek correcte leiband van de politiek en zij weten dat en maken daar gebruik van. Naïeve politici zonder ruggengraatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ze krijgen ook gewoon likes. Zieke geesten man. Zowel de mensen die dit posten als die dit liken.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ak-terroristen-audioquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Net dat telefoongesprek met die terrorist op de NOS.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt maar waarom er bij Wilders vooraf ingevulde aangiftes tevoor schijn komen is mij nog steeds een raadsel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van wilders. Zowel die gasten als Wilders zijn beide uitersten.
En wegkijken van het echte probleem. Dit soort idioten gewoon laten leven in de maatschappij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
Zo hebben overheden jarenlang mensen als de redactieleden van Charlie Hebdo aangepakt, door hen te betichten van haat zaaien, racisme, of whatever.
Helaas is het verheerlijken van geweldig niet strafbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die lui moeten toch gewoon vervolgd worden? Walgelijk dit.
Dat vraagt een apparaat wat wél capabel kan reageren, al kan je persoonlijk natuurlijk wel je woede laten zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe wilders zou reageren als hij president was, denk dat hij totaal niet capabel is voor dit soort situaties.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
![]()
Het meest schokkende vind ik eigenlijk nog dat deze uitspraken gedaan worden door jongeren met westers "uiterlijk". Als het nou jongens waren met lange baarden en zo dan zou het niet verbazen.
Ow, een medebelg?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien moeten deze mensen zich maar eens gaan afvragen wat ze in dit land doen. Of misschien zijn ze te dom om te schijten. Vanwege het verwesterde uiterlijk van de meesten vermoed ik dat ze vooral in die laatste categorie vallen.
Daar stopt meteen de vrijheid van burgers en begint de willekeur van machtshebbers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is het dus tijd voor. Die vrijheid van meningsuiting stopt als geweld wordt verheerlijkt en opgeroepen wat mij betreft.
Zo zou je de cartoons van Charlie Hebdo ook op kunnen vatten. Sterker nog: dat doen veel moslims.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat valt onder opruiing en ophitsen.
Anwar al Awlaki was een berucht jihadleider, hij schreef ook boeken over de jihad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Hij is gefinancierd door een of ander geestelijke Anwar uit Jemen
Terwijl het allemaal jochies en jongemannen zijn met een redelijk goed leventje, als je op de foto's af moet gaan. Wat bezielt je dan als je het land waarin je woont, je ouders met open armen hebben ontvangen, je je hele leventje hebt opgebouwd, zo kan haten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Europeanen en onze levenswijze wordt gewoon openlijk gehaat. Ze doen het open en bloot. Ik zie dit ook als zwakheid van ons. We hangen aan de politiek correcte leiband van de politiek en zij weten dat en maken daar gebruik van. Naïeve politici zonder ruggengraat
Nou, maar een voorstelling en deel het met ons. Met onderbouwing svp.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Dat was dus zomaar een greep uit wat facebook reacties, stel je voor hoeveel meer van deze gekken er in Nederland rondlopen die de wapens willen oppakken tegen de ongelovigen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ak-terroristen-audioquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef Grutsk het volgende:
Net dat audiobericht op het nieuws.
Raar hoe kalm en vriendelijk die jongen eigenlijk klonk.
Ik kan niet wachten. Escalatie brengt meestal oplossingen. Dan moet men wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Dat was dus zomaar een greep uit wat facebook reacties, stel je voor hoeveel meer van deze gekken er in Nederland rondlopen die de wapens willen oppakken tegen de ongelovigen.
Een goede leider zou gewoon een combinatie hebben van charisma, de juiste woorden, passie en leiderschap. Wilders is gewoon doorgeslagen en overdrijft met alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dat vraagt een apparaat wat wél capabel kan reageren, al kan je persoonlijk natuurlijk wel je woede laten zien.
Hollande begint meteen weer met de standaard dreun van racisme, antisemitisme etc.. Dat is zwak.
Gelukkig hebben we rechters die daar uiteindelijk over gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo zou je de cartoons van Charlie Hebdo ook op kunnen vatten. Sterker nog: dat doen veel moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |