Het beledigen van geloven moet ook verboden worden volgens sommige mensen, maar is het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Verheerlijking van terrorisme moet gewoon verboden worden gemaakt. Klaar.
Met de eer van een ander strijken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah. Ze hebben er alleen helemaal geen baat bij, maar goed
ditquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Walgelijke stemmingmakerij in de OP het is Telegraaf / pOwnews waardig
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, stelselmatig discrimineren heeft geholpen.
Zo hebben overheden jarenlang mensen als de redactieleden van Charlie Hebdo aangepakt, door hen te betichten van haat zaaien, racisme, of whatever. Je verwijst wel heel gretig naar wetten waarmee meningen aangepakt kunnen worden die jou niet aanstaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten oproepen geweld bij, dat is in Nederland strafbaar, net als opruiing en haat zaaien.
Het verheerlijken van geweld blijkbaar niet:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)et-strafbaar-stellen
Maar als Wilders minder roept is het land te klein. Beide kanten aanpakken lijkt niet te gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ze krijgen ook gewoon likes. Zieke geesten man. Zowel de mensen die dit posten als die dit liken.
Het is eigenlijk nog zieker dat het merendeel van de mensen gewoon blind mee gaat in deze onderbuik emotiequote:
Ik ben ook geen fan van wilders. Zowel die gasten als Wilders zijn beide uitersten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Maar als Wilders minder roept is het land te klein. Beide kanten aanpakken lijkt niet te gebeuren.
Daar is het dus tijd voor. Die vrijheid van meningsuiting stopt als geweld wordt verheerlijkt en opgeroepen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Maar als Wilders minder roept is het land te klein. Beide kanten aanpakken lijkt niet te gebeuren.
Imo kan je verheerlijking van geweld/terreur/terrorisme gewoon niet goedkeuren. Je kan je mening best op een andere manier uiten.quote:
Ik vraag me af hoe wilders zou reageren als hij president was, denk dat hij totaal niet capabel is voor dit soort situaties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van wilders. Zowel die gasten als Wilders zijn beide uitersten.
Daar komt geen (dodelijk) geweld aan te pas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:19 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het beledigen van geloven moet ook verboden worden volgens sommige mensen, maar is het niet.
klopt.... maar goed de meerderheid is ook gewoon weg dom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog zieker dat het merendeel van de mensen gewoon blind mee gaat in deze onderbuik emotie
Verschrikkelijk dom simpel volk.
Dat valt onder opruiing en ophitsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:21 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Juist, daar houdt het voor mij ook op. Je mening mag beledigen, kwetsen, aan het denken zetten, maar het mag nooit daadwerkelijk gevaar opleveren of geweld verheerlijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is het dus tijd voor. Die vrijheid van meningsuiting stopt als geweld wordt verheerlijkt en opgeroepen wat mij betreft.
Dit mag gezegd worden. Vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die lui moeten toch gewoon vervolgd worden? Walgelijk dit.
Zou een enorme puinhoop worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe wilders zou reageren als hij president was, denk dat hij totaal niet capabel is voor dit soort situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |