Ach, zo zijn er ook genoeg autochtonen die op Facebook en twitter hele foute opmerkingen maken over moslims en allochtonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga maar weer rustig slapen jongens, hier zal het allemaal wel goedkomen. Gewoon stageplekken aanbieden.
Inderdaad. Neem eens een kijkje op geenstijl bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, zo zijn er ook genoeg autochtonen die op Facebook en twitter hele foute opmerkingen maken over moslims en autochtonen.
Misschien moeten deze mensen zich maar eens gaan afvragen wat ze in dit land doen. Of misschien zijn ze te dom om te schijten. Vanwege het verwesterde uiterlijk van de meesten vermoed ik dat ze vooral in die laatste categorie vallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=
http://rechtsactueel.file(...)?w=700&h=]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk niet zoveel vergelijkngsmateriaal beschikbaar met deze combi-gijzelingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze waren overigens vrij snel met die bestorming van de supermakt en volgens mij gingen ze ook niet zo heel erg secuur te werk getuige de beelden die ik gezien heb.
Zouden ze bij gijzelingen door moslimterroristen anders te werk gaan en bijvoorbeeld sneller over gaan tot actie en grof geweld omdat dit soort terroristen er niet voor terugdeinzen gijzelaars af te slachten?
Gewoon dombo's ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien moeten deze mensen zich maar eens gaan afvragen wat ze in dit land doen. Of misschien zijn ze te dom om te schijten. Vanwege het verwesterde uiterlijk van de meesten vermoed ik dat ze vooral in die laatste categorie vallen.
De gemeente Amsterdam heeft inmiddels een spoedbijeenkomst gepland om te overleggen over een nieuw buurthuis.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga maar weer rustig slapen jongens, hier zal het allemaal wel goedkomen. Gewoon stageplekken aanbieden.
Nee, stelselmatig discrimineren heeft geholpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De grootste hipster van het stel vindt dat verwesterde mensen een ... in hun hol moet douwen. Ik neem aan dat hij een lul in zijn kont wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien moeten deze mensen zich maar eens gaan afvragen wat ze in dit land doen. Of misschien zijn ze te dom om te schijten. Vanwege het verwesterde uiterlijk van de meesten vermoed ik dat ze vooral in die laatste categorie vallen.
Waarom, ze mogen toch van ons zeggen wat ze willen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gisteren waren alle moslims nog gewelddadig volgens jou.
Alleen dat het Franse volk moet vrezen voor meer aanslagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
Is die toespraak van Hollande al afgelopen? Die heeft echt niets interessants gezegd, hè?
Verheerlijking van terrorisme moet gewoon verboden worden gemaakt. Klaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaten toch redelijk wat gijzelaars in die winkel, groot risico, wrs toch die uitgelezen kans, omdat ze door hadden dat-ie knakker zat te bidden....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze waren overigens vrij snel met die bestorming van de supermakt en volgens mij gingen ze ook niet zo heel erg secuur te werk getuige de beelden die ik gezien heb.
Zouden ze bij gijzelingen door moslimterroristen anders te werk gaan en bijvoorbeeld sneller over gaan tot actie en grof geweld omdat dit soort terroristen er niet voor terugdeinzen gijzelaars af te slachten?
Hier, alstublieft aivd, een stel extremisten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan spreek je vrijheid van meningsuiting tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Verheerlijking van terrorisme moet gewoon verboden worden gemaakt. Klaar.
Moah..goedbedoelende Marrokanen zonder dat typische jongerenaccent hebben in Nederland ook gewoon kansen en worden ook gerespecteerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, stelselmatig discrimineren heeft geholpen.
Je zou op z'n minst verwachten dat hij iets zegt over de dame die al dan niet is ontsnapt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen dat het Franse volk moet vrezen voor meer aanslagen.
Ah. Ze hebben er alleen helemaal geen baat bij, maar goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat doen die terroristische organisaties vaak hoor, aanslagen claimen die ze helemaal niet gepleegd hebben. Geeft al aan wat voor ongeorganiseerd rotzooitje het is.
Ik dacht dat je zei dat zei baby's van hun geloof moesten misvormen, maar ik zou wel verkeerd begrepen hebben dat baby's mensen zijn.quote:
Er zitten oproepen geweld bij, dat is in Nederland strafbaar, net als opruiing en haat zaaien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Waarom, ze mogen toch van ons zeggen wat ze willen.
Zolang het maar bij dom schelden blijft is er niets aan de hand.
Nee, dat doe je dan niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan spreek je vrijheid van meningsuiting tegen.
Ze krijgen ook gewoon likes. Zieke geesten man. Zowel de mensen die dit posten als die dit liken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]