Je kan je eigen bevolking niet uitzetten, dit zijn haast allemaal derde generatie, met Belgische/Nederlandse nationaliteit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Fanatici uitzetten (en dan vóór ze een aanslag plegen). Daar wordt iedereen beter van inclusief de Europese moslims.
Da's waar. Misschien eerst autochtone Fransen naar Griekenland sturen om daar te leren rellen. Griekenlandgangers, krijg je dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welnee. Ze weten dat de mensen die in de banlieues wonen veel beter zijn in rellen.
Nou ja, ik probeer een deel van de oplossing te zijn. In gesprek gaan, perspectieven bieden, niet meegaan in de slachtofferrolretoriek. Ik maak me geen illusie over mijn vermogen om zulke jongens op het rechte pad te helpen. Dikke kans dat ze enorm op me neerkijken - ik ben immers een blanke, ongelovige vrouw. Maar uiteindelijk geloof ik wel dat volgen van een opleiding, het hebben van perspectieven, het hebben van iets om voor te leven een oplossing vormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook de reden waarom je zulke mongolen als de (inmiddels morsdode) broertjes krijgt. Compleet gefaald in het leven, uitgekotst door de maatschappij, dus maar lekker naar Jemen/Irak/Syrië.
Jammer voor hun maar wat mij betreft eruit en daarbij kunnen we mooi gebruik maken van hun dubbel paspoort.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Je kan je eigen bevolking niet uitzetten, dit zijn haast allemaal derde generatie, met Belgische/Nederlandse nationaliteit.
Oh, als jij het zegt is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:53 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Jammer voor hun maar wat mij betreft eruit en daarbij kunnen we mooi gebruik maken van hun dubbel paspoort.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:53 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Jammer voor hun maar wat miju betreft eruit en daarbij kunnen we mooi gebruik maken van hun dubbel paspoort.
Er zijn wel vage clubjes ja, maar hun invloed in het MO moet je ook niet overschatten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hahaha man. Rothschild, Goldman Sachs, Pokerstars, zo maar 3 immense families en bedrijven. Joden hebben de macht al honderden jaren in de economie.
Deze gasten handelden in opdracht van Al Qaeda.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel gespannen wat er morgen gaat gebeuren. Denk dat het raak gaat zijn en dat ze dit keer niet uit hun nek lullen. Volgens mij is de ISIS al maanden dit aan het voorbereiden.
Hmmm ? Heb ik iets gemist ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel gespannen wat er morgen gaat gebeuren. Denk dat het raak gaat zijn en dat ze dit keer niet uit hun nek lullen. Volgens mij is de ISIS al maanden dit aan het voorbereiden.
Was dat 'morgen' wel letterlijk bedoeld?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hebben aanslagen aangekondigd morgen in UK, USA en andere landen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er zijn wel vage clubjes ja, maar hun invloed in het MO moet je ook niet overschatten.
Kondigen ze niet elke dag aanslagen aan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
waar heb je het over ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jupquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat 'morgen' wel letterlijk bedoeld?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En als je dan bij de bron leest staat daar weer een oproep om de "vuilte uit te roeien".
https://www.facebook.com/vangriekentom/posts/799807723423924
quote:Als Vlaamse met Arabische roots verwerp ik dit uiteraard voor 100%.
Ik ben deze apen echt beu die de reputatie van iedere migrant naar de kloten helpen. Van mij mogen deze figuren vertrekken naar waar het "beter" is. #losers
Ook fan van Vrijland ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Google eens op Rothschild. Machtigste familie ter wereld.
Kijk, zo'n huillach hè, da's dus niet nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Google eens op Rothschild. Machtigste familie ter wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |