quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boezem ook
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Goeie boezem toch?quote:
Nou en?quote:
Ja, maar daar ben ik dan jaloers op. Zo'n jurk kan ik nooit aanquote:
Ah, zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik dan jaloers op. Zo'n jurk kan ik nooit aan
Dank jequote:
Aan kan altijd ja, maar het staat een stuk minder goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
En dank je. En tuurlijk kun jij dat aan.
Ik heb liever weekendtieten.quote:
Klopt, maar waarom beperken tot één stel tieten als er zoveel meer zijn?quote:
Ben niet zo van de actie, want niet boeiend en duurt vaak te lang. Maar hier was t verhaal dan weet te langdradig ofzo. Weet niet. Klopte niet helemaalquote:
Ik had meer gevechten er in willen zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben niet zo van de actie, want niet boeiend en duurt vaak te lang. Maar hier was t verhaal dan weet te langdradig ofzo. Weet niet. Klopte niet helemaal
Die vind ik altijd zo langdradig, net als achtervolgingen en dergelijke. Na 10 seconden snap ik t wel en kunnen we weer verderquote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had meer gevechten er in willen zien.
Ja dan kan de film in een kwartier klaar zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo langdradig, net als achtervolgingen en dergelijke. Na 10 seconden snap ik t wel en kunnen we weer verder
Geen last van eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef CherryLips het volgende:
De camera had ook wel langer dan drie seconden stil mogen staan. Ik wist soms niet meer wat er allemaal gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |