Dat is prima toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ik vind nog steeds dat je zelf voor zoiets moet kunnen kiezen, en dat kun je met vijf maanden niet.
Dan verplaatsen we dit tafereel toch gewoon?!quote:
Ik wil nog wel meeten hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
Dusss willen de haagregio dames nog apart meeten voor een theetje en babyknuffelen, of gaat iedereen naar de draagmeet
Amersfoort zie ik op zich ook zitten hoor, M vindt autorijden prima. Hilversum doen we ook regelmatig.
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in voor een Den Haag baby meet. Kom ik ook nog eens buiten
Ik kom soberso naar de bbq natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Nog iemand in voor een meet in de zoner in de mooie natuurrijke omgeving van de achterhoek?
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ik vind nog steeds dat je zelf voor zoiets moet kunnen kiezen, en dat kun je met vijf maanden niet.
ermagherd! ik was er ook maar heel even hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
Crump ik was ook in de stad! En ik ben je niet eens tegengekomen![]()
voor mijn eerste grote meet had ik naamstickers gemaakt met nickname, echte naam en avatarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Crumpette het volgende:
ja doet iedereen dan een bordje op met zijn Fok-naam, en echte naam? Anders snap ik er niks van hoor![]()
Draagmeetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Is dit weer een andere meet? Of nog de draagmeet?
Hej gekkie jij hoort er hartstikke bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh nee, ik zou dat nog niet kunnen doen bij m'n baby. Die snapt toch heul niet waarom het zo'n pijn doet bij de oortjes. En dan steeds dat gefrommel bij de oortjes met sterilon etc., nee. En ik vind het ook niet mooi, sorry![]()
Uiteraard ieder voor zich en met alle respect etc.
Weet nog niet of ik van m'n zolderkamer af kom (incl kindjes uiteraard) voor een meet. Voel me hier altijd net erbuiten vallen of iig niet tot de harde kern, want ik post niet elke dag oid, al lees ik wel het meeste mee.
ja, anders zijn de oorlellen nog niet groot genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk zelf aan zoiets voor Melle
[ afbeelding ]
Maar dan moet ie wel eerst een jaar of acht zijn.
Ja mamaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo nu is het wel welletjes.
TAP, ik wilde nog even zeggen dat jij er heul wel bij hoort!
Mariska heeft weer een leven
Soesa, nog 31 dagen toch?![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:15 schreef AwayTL het volgende:
voor de onderneming van JM en het post weggaan spugen!
Fijn dat het goed gegaan is en leuk is geweest! Ik zou je ook inhuren hoor!
Jaa leuk!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]![]()
Als we gaan bbq-en neem ik m'n camera mee!
positief denken!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe lang loop je hier al rond GM, dit had je enigszins kunnen verwachten toch
En SQ janog maar 31 dagen
.
we kunnen wel een skypedate doen als tegengewicht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, organiseer gewoon even nóg een meet in Den Haag..
naja meningen zijn prima maar wel met wederzijds respect dacht ik maar dat was blijkbaar te veel verwacht...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe lang loop je hier al rond GM, dit had je enigszins kunnen verwachten toch
En SQ janog maar 31 dagen
.
U bent van harte uitgenodigd op de bbq-meet. (Denk alleen dat die verder van huis isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hey hallo, wat moet mijn Lou dan wel niet bij haar oren laten doen? Anders is ze zo saai als ze naast Mellie looptquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk zelf aan zoiets voor Melle
[ afbeelding ]
Maar dan moet ie wel eerst een jaar of acht zijn.
er zijn wat grapjes gemaakt, je bent niet verbaal neergeknuppeld ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
naja meningen zijn prima maar wel met wederzijds respect dacht ik maar dat was blijkbaar te veel verwacht...
die kunnen toch niet daten man. Dat is veel te jut en julquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja hey hallo, wat moet mijn Lou dan wel niet bij haar oren laten doen? Anders is ze zo saai als ze naast Mellie loopt![]()
Misschien kan ik haar tong laten splijten ofzo. Zal wel kunnen nadat ze is gestopt met borstvoeding toch?
Wellusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kunnen toch niet daten man. Dat is veel te jut en jul
Vanuit Groningen is Den Haag toch wel verder weg? Of woon jij ergens anders dan ik denk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
U bent van harte uitgenodigd op de bbq-meet. (Denk alleen dat die verder van huis is).
Valt t op dat ik nu op de bank vast zit?
Bbq-meet.. Eu ergens in juni? ..:D
Melo, anders heeft lou teveel overwicht..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
WellusEn dan krijgen ze een jongetje Milo!
mileyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Melo, anders heeft lou teveel overwicht..
Ah nee dh is verder. Mijn excuus voor gebrek aan topografisch inzichtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanuit Groningen is Den Haag toch wel verder weg? Of woon jij ergens anders dan ik denk?
Goed idee, SQ! Met z'n allen Skypen onder het genot van het geluid van huilende baby's..
Daten in Grun'n als ik weer bij mijn ouders ben?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Noorden-boks. we worden altijd achtergesteldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je laat jezelf achterstellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Noorden-boks. we worden altijd achtergesteld
Mijn uitzicht wel.. De ruimte nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]![]()
Ik zou mijn uitzicht hier voor geen goud willen ruilen voor de randstad!
Ben zaterdagavond trouwens wel in Groningen, happie eten en bios terwijl F bij opa&oma blijftquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder is het wel vet tof hier in Groningen!.
Blue, doen we!
dit jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
Kom nou maar gewoon allemaal in DH en omstreken wonen.
Dat snap ik, maar weet je hoe ver! 500 km heen en terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dit ja![]()
DaD! kom dan gewoon ook!![]()
jij woont verder noordelijk he? Dat je iig maar niet denkt dat je niet welkom bent - DH is een locatie, geen voorwaarde
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
naja meningen zijn prima maar wel met wederzijds respect dacht ik maar dat was blijkbaar te veel verwacht...
Been there, done thatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
Kom nou maar gewoon allemaal in DH en omstreken wonen.
Joh ik maakte een grapje, niet zo zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Daten in Grun'n als ik weer bij mijn ouders ben?
+1 ik ben echt een leukere mama als ik werk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ik wel merk als voordeel van het weer werken: Ik vind het veel minder erg om me op dit soort avonden 'op te offeren' voor A. Voordat ik weer werkte kon dit me een vreselijk benauwend gevoel geven, want ik was alleen maar thuis. Dat was mijn hele wereld. En nu ik weer 'los mag lopen' en weer lekker m'n eigen dingen kan doen in de lessen en op school vind ik het thuis ineens ook weer veel leuker. Lekker knuffelen met A. als ze dat nodig heeft, samen op de bank, fles geven; alles wat ik met haar doe voelt ineens een stuk leuker. Zelfs als ze haar dag niet heeft, dan voelt het gek genoeg toch fijn om met haar rondjes door het huis te lopen.
ja! Helemaal!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ik wel merk als voordeel van het weer werken: Ik vind het veel minder erg om me op dit soort avonden 'op te offeren' voor A. Voordat ik weer werkte kon dit me een vreselijk benauwend gevoel geven, want ik was alleen maar thuis. Dat was mijn hele wereld. En nu ik weer 'los mag lopen' en weer lekker m'n eigen dingen kan doen in de lessen en op school vind ik het thuis ineens ook weer veel leuker. Lekker knuffelen met A. als ze dat nodig heeft, samen op de bank, fles geven; alles wat ik met haar doe voelt ineens een stuk leuker. Zelfs als ze haar dag niet heeft, dan voelt het gek genoeg toch fijn om met haar rondjes door het huis te lopen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een gevalletje uitslovende zoon. Telkens als er een foto of filmpje gemaakt wordt doet hij zoals in het filmpje in de spoiler.En ik moet telkens als ik ernaar kijk heel hard lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Dit echt helemaal!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zou het ook niet aandurven om een piercing te laten zetten door een 11-jarige (flauw, ik weetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ik trouwens niet snap over oorbellen: Wettelijk mag je geen piercings zetten onder de 12 jaar. Maar oorbellen schieten mag wel. Wat is dan het verschil?
Dragen was meer de aanleiding geloof ik. Iedereen is welkom wmb!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja maar is die meet nu geen dragersmeet dan? Want ik draag niet. Heb wel een draagdoek maar amper gebruikt want mini vond dat echt niet leuk. Dus als iemand nog een mooie bordeauxrode storchenwiege wil
Oh en ik ben over het algemeen juist heel netjes in m'n woorden hoor. Alleen niet tijdens stresssituaties
Haha kwak, even de alcohol verpulveren door een big Mac te scoren??
Piercen gebeurt door daarvoor opgeleid personeel met een vlijmscherpe naald, gaatjes schieten kan iedereen doen en is eigenlijj niet veel meer dan een stomp sieraad met flink wat snelheid er doorduwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ik trouwens niet snap over oorbellen: Wettelijk mag je geen piercings zetten onder de 12 jaar. Maar oorbellen schieten mag wel. Wat is dan het verschil?
Oh man, ik ben eigenlijk zo blij dat ik katjelam was toen ik mijn neusbel liet schietenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Piercen gebeurt door daarvoor opgeleid personeel met een vlijmscherpe naald, gaatjes schieten kan iedereen doen en is eigenlijj niet veel meer dan een stomp sieraad met flink wat snelheid er doorduwen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh man, ik ben eigenlijk zo blij dat ik katjelam was toen ik mijn neusbel liet schieten
ja, zonder tien bier lijkt het me ook onaangenaam...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Burdie het volgende:
[..]dat lijkt me enorm pijnlijk... zo blij dat ik 'm heb laten piercen
.
wat moet ik bewijzen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:28 schreef Loj het volgende:
Dus GM, geef je op de DH meet en bewijs iedereen (incl mij) z'n ongelijk
het is zo lief, maar zo onhandigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 04:50 schreef Heliotrope het volgende:
Vermoeiend TAP
Mijn lachende baby is te vrolijk om te slapenzelden zoveel lachjes gehad maar slapen is voor overdag
Ik doe t ook niet altijd maar ik word sowieso klaarwakker en blijf ook wakker tot vriendje M weer in bed heeft (ik maak fles, hij geeft hem en houdt M tien minuten rechtop, of andersom). Maarrrr ervaring leert dat we allebei heel snel weer in slaap zijn daarna.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Worden jullie (degenen die s nachts posten) niet alleen maar veel wakkerder van op fok een bericht plaatsen? Als ik alleen snel een voeding moet geven dan probeer ik mezelf zo min mogelijk wakker te maken en als Suus zo ziek/wakker/... is dat we hoe dan ook wakker zijn dan zou het me niet eens lukken om hier tussendoor te posten
Gefeliciteerd met je pa, Nikki!
Ik heb het geleend uit de bibliotheek en dat vond ik genoeg. Het is voornamelijk common sense en wel ok om een keer door te lezen wat betreft verschillende soorten voeding. In de nieuwste versie heeft hij trouwens wel stukjes over fv erin staan, maar ik proefde nog steeds wel een soort negativiteit. Kan ook persoonlijk zijn of coursequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Leuk heIk houd er ook zo van. En die grote grijns die ik krijg als ik met m'n hoofd boven haar bed hang
.
Heeft iemand hier trouwens dat boek 'Eten voor de Kleintjes' gebruikt? Ik zit te twijfelen om het aan te schaffen omdat het zo op borstgevoede kinderen is gericht en A. krijgt FV. Wil denk ik Rapley combineren met gepureerd en geprakt. Zou dat boek dan nog iets toevoegen?
Ja, want weet niet wat er mogelijk is (vriend heeft driejaarscontract, ik een vast contract)... Wil ons eerst goed laten informeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Balen, kwak! Je wil wachten op een gesprek met een hypotheekadviseur voor je ergens op gaat bieden? Als het een troost is: toen wij op zoek waren naar een nieuw huis dacht ik ook dat ons droomhuis voor onze neus verkocht werd, maar daarna kwamen we het huis tegen waar we nu wonen en dat was eigenlijk nog veel toffer!
Of ik nu wel of niet mijn telefoon erbij pak tijdens nachtvoedingen maakt niet uit, ik lig meestal toch nog wel anderhalf uur wakker of zo..
was je al een keer wezen kijken? Zo nee, dan troost hopelijk de gedachte dat álle droomhuizen die ik via funda vond in het echt enorm tegenvielen en het "Mwah, laten we toch maar eens gaan kijken"-huis uiteindelijk ons eigendom werdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:10 schreef kwakz0r het volgende:
We zoeken in Gouda. Ivm werk J (Utrecht), mijn werk is in DH maar pal aan de A12, en de nabijheid van ouders (B.oskoop en H.ilversum) en meer ruimte en natuur... we zijn beide geen stadsmensen...
Er is idd wel genoeg aanbod in onze prijsklasse (voor dat geld kom je in DH minder ver), maar dit huis was zó perfect. Niks meer aan doen, badkamer mooi, keuken geweldig, goed onderhouden...
en vertikt ze te slapen op dr rug? Is zijligging een goed compromis?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:14 schreef Zoë23 het volgende:
S is sterker. Die tilt zelfs haar borstkas al van de grond. Maar ze is ook behoorlijk driftig
E is veel rustiger en blijft rustig met dr gezicht liggen wachten tot ik dr weer omdraai als ze wakker is (zonder te miepen ofzo). Gistermiddag heeft ze wel dr gezicht van links naar rechts gedraaid..
durft het niet aan voor snachts.
Vanaf dr geboorte ademt ze al wat gek. Alsof ze via dr huig ademt soms(soort van geknor/snurken). Ze dronk ook niet goed omdat ze dan moeite kreeg met ademhalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vertikt ze te slapen op dr rug? Is zijligging een goed compromis?
meedoenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:18 schreef Amsel het volgende:
Ik heb een probleem: mijn kind wordt enórm blij als ze liedjes van Lady Gaga hoort. Schateren van het lachen echt. Wat doe ik daaraan?
Is ook een optie. Ik overleg wel even met mijn man kijken wat hij wil. En heb veeel langer dan die voorgeschreven vier uur nodig gehad hoor. Gedurende vijf dagen toch gemiddeld 1 a 1, 5 uur aan gezeten dus zo snel was t niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:28 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben het wel met SQ eens, dat loslaten komt wel goed. Als het ergste is huilen,dan kom het wel goed. Je kan toch ook in de buurt weg gaan, restaurantje om de hoek? Dat je vrijwel direct naar huis kan als je er of niet van geniet of als je schoonzusje het moeilijk krijgt? (dat laatste zal wel meevallen)
Verder een dikke kus voor jou, lijkt me een hele zware dag die je hebt gehad.
En wat doe jij die theorie rete snel zeg. Ik zit nu op 7% en heb mij maar wel direct ingeschreven voor praktijk, want die datum viel nog in mijn verlof
.
voor de medicatievrije man!
Voorgeschreven 4 uur? ..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is ook een optie. Ik overleg wel even met mijn man kijken wat hij wil. En heb veeel langer dan die voorgeschreven vier uur nodig gehad hoor. Gedurende vijf dagen toch gemiddeld 1 a 1, 5 uur aan gezeten dus zo snel was t niet.
Bier en tieten!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mama 1-0 baby. Heeft me wel drie kwartier wiegen met hysterisch gekrijs in oor gekost. Maar hey, iets met een aanhouder
Ik ga mijn hoofdpijn wegspoelen met een biertje
Fijn dat het zo goed gaat zonder de medicatie chanty!
Mijn man heeft ook 2 oudere dochters (uit zijn vorige huwelijk)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
Haar vriendin heeft al twee jongvolwassen zoons, dat lijkt me wel apart om nog een keer mee te maken dan al die jaren later.
Ach lieve SQquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Twee uur. Man, ik heb echt spijt, zit hier gewoon te jankenals ik niet zo stom was geweest hadden we gewoon een gezellige relaxte zaterdagavond kunnen hebben. Ben wel weer even genezen geloof ik.
Luc was precies hetzelfde. Heb alles geprobeerd. Hij weigerde gewoon.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Dot. het volgende:
Iemand nog tips om een baby aan het drinken te krijgen? Meneer blieft alleen sap of melk namelijk en drinkt dus vlot de hele dag niks als ik iets anders aanbied. Een paar slokjes drinkt hij dan en laat de rest vervolgens uit zn mond lopen. Ik heb al heel veel verschillende soorten thee geprobeerd, tot zwarte bosvruchtenthee aan toe, maar hij vindt het allemaal niks. Hij heeft dus eigenlijk ook amper nog plasluiers als hij zo weinig drinkt en zn poep is ook best wel vast. Fles of rietjesbeker maakt geen verschil.
Ik heb hetzelfde probleem met T dus ik lees even mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Dot. het volgende:
Oh SQDat kon je toch ook niet weten... Misschien helpt de doek of een wandelingetje buiten?
Iemand nog tips om een baby aan het drinken te krijgen? Meneer blieft alleen sap of melk namelijk en drinkt dus vlot de hele dag niks als ik iets anders aanbied. Een paar slokjes drinkt hij dan en laat de rest vervolgens uit zn mond lopen. Ik heb al heel veel verschillende soorten thee geprobeerd, tot zwarte bosvruchtenthee aan toe, maar hij vindt het allemaal niks. Hij heeft dus eigenlijk ook amper nog plasluiers als hij zo weinig drinkt en zn poep is ook best wel vast. Fles of rietjesbeker maakt geen verschil.
Toen ik je username zag dacht ik al dat jij het was.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:50 schreef Davientje_ het volgende:
Wellicht willen ze wel komkommer eten? Of druiven? Druiven laxeren ook enigsins en zit veel vocht in.
Of iets anders waar veel vocht in zit.
Of yoghurt (evt aangelengd met diksap oid)
Lijkt me idd erg moeilijk als ze niets drinken...
(DaviniaHR hier trouwens. Ik weet mijn inlogcode niet meer, en op sommige plekken blijf ik ingelogd staan, dus twee accounts.)
zodra je weer gaat batsenquote:Op zondag 11 januari 2015 08:42 schreef Crumpette het volgende:
voor de slechte nachten indeed!
Wanneer gingen/gaan jullie eigenlijk weer aan de anticonceptie? Voor we gingen proberen hier gebruikte ik nuvaring, en nou vraag ik me een beetje af wanneer ik daar weer aan moet gaan denken..
Bij de eerste keer dat je weer seks hebt. Ik zou er iig niet op vertrouwen dat de bv genoeg beschermd de eerste zes maanden. Wij gebruiken gewoon condooms. Wil geen hormonen meer in mijn lijf en een koperspiraal kan pas gezet worden als ik weer menstrueer. Vooralsnog is dat niet het geval en als het nog even duurt is het niet eens meer de moeite.quote:Op zondag 11 januari 2015 08:42 schreef Crumpette het volgende:
voor de slechte nachten indeed!
Wanneer gingen/gaan jullie eigenlijk weer aan de anticonceptie? Voor we gingen proberen hier gebruikte ik nuvaring, en nou vraag ik me een beetje af wanneer ik daar weer aan moet gaan denken..
De mijne wilde ook niks anders dan dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Dot. het volgende:
Oh SQDat kon je toch ook niet weten... Misschien helpt de doek of een wandelingetje buiten?
quote:Op zondag 11 januari 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wie zei er poep?
Ik ging net verschonen omdat gepoept. Romper vies. Dus kleren uitgetrokken en even naakt gespeeld. Loopt er ineens weer poep uit. Shit, baby op de arm en hoes van aankleedkussen trekken. Ondertussen kakt ze nog een keer over mij. Baby op aankleedkussen terugleggen, je eigen pyjama uittrekken. Baby begint weer te poepen, op het plastic nu. Nu roep ik papa. Baby begint te fietsen door de poep. Papa komt, ik pak baby weer op. Baby poept over de vloer en over naakte ik. Baby weer terug op schoongemaakt aankleedkussen. Baby poept weer over aankleedkussen.
We zijn maar even in bad gegaan
Ik vind het nog steeds indrukwekkend Hoe je dat trekt. Ik ben geen ochtendmensquote:Op zondag 11 januari 2015 09:40 schreef Zoë23 het volgende:
Nog eenvoor chanty!
Sq wat een poep!
Hier een fijne nachtmag ook wel eens. Middernacht fles, 4uur fles. 5uur sliep iedereen weer en 8:15 werden we wakker van Peuter
Ik heb geen keuzequote:Op zondag 11 januari 2015 10:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds indrukwekkend Hoe je dat trekt. Ik ben geen ochtendmens
Nee gelukkig niet. Ik hoor haar altijd wakker worden en dan knort ze ff. Dan ga ik doodstil in bed liggen, ogen dicht en heel hard hopen dat ze weer in slaap valt. Tot nu toe nooit geluktquote:Op zondag 11 januari 2015 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, zo vaakhuilt ze dan ook meteen?
Dat kunnen we ook wel proberen ja! Had de oudste dan last van jullie bewegingen of ademhaling?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:51 schreef Moppert het volgende:
Skittles, mijn mini slaapt ook nooit langer dan een uur
gedeelde smart halve smart? )
Hebben jullie haar al een andere plek in de kamer gegeven? Dat hielp bij mijn oudste echt heeel erg
Bij ons zou hij die ook niet meer kunnen pakken als hij hem loslaat eerlijk gezegd. Ik zorg gewoon dat ik een boel speelgoed binnen handbereik heb en geef hem dat als hij zich verveeld. Of ik geef hem een flesje drinken dat hij zeker lust, ook een groot succes.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:04 schreef exode het volgende:
Geen idee of ik het hier het beste kan posten...maar:
Wat is een optie als speelgoed/entertainment in de auto? Hij zit nu in de opvolger van de maxi cosi en gooit alles de auto door. Naar mijn familie is het een uur rijden, dat doen we zoveel mogelijk tijdens zijn slaapjes maar dat gaat niet altijd. Gisteren was hij een uur wakker. Zijn speelgoed gooide hij de auto door, zijn schoenen waren al snel uit, net als zijn sokken. Vervolgens heeft hij zich een half uur verveeld in de auto. Speelgoed vastmaken, is leuk maar hij begrijpt niet dat hij het dan weer kan pakken zeg maar.
Nu zag ik dit: http://www.bol.com/nl/p/t(...)um/1004004013213890/
Maar is nogal prijzig en ik zie wisselende ervaringen. Dus alle andere ideeen zijn welkom.
Hij zit nu in een Maxi cosi SPS overigens.
Heel veel kleine speelgoedjes, zodat je na elke keer gooien een nieuwe kan gevenquote:Op zondag 11 januari 2015 11:04 schreef exode het volgende:
Wat is een optie als speelgoed/entertainment in de auto? Hij zit nu in de opvolger van de maxi cosi en gooit alles de auto door. Naar mijn familie is het een uur rijden, dat doen we zoveel mogelijk tijdens zijn slaapjes maar dat gaat niet altijd. Gisteren was hij een uur wakker. Zijn speelgoed gooide hij de auto door, zijn schoenen waren al snel uit, net als zijn sokken. Vervolgens heeft hij zich een half uur verveeld in de auto. Speelgoed vastmaken, is leuk maar hij begrijpt niet dat hij het dan weer kan pakken zeg maar.
Maar is nogal prijzig en ik zie wisselende ervaringen. Dus alle andere ideeen zijn welkom.
Wij hebben speeltjes van lamaze, die maak je zo aan de gordel van de MC vast.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:04 schreef exode het volgende:
En kgk kost geen kont via eBay.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:55 schreef kwakz0r het volgende:
Lamaze en playgro hebben leuke dingen inderdaad die je goed vast kan maken.
Oh echt? Waar vind ik dat soort dingen dan / wat is een beetje betrouwbaar? Ik vind die merken namelijk superleuk maar erg duur...quote:
WEL!quote:Op zondag 11 januari 2015 14:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ach Razz, niemand die dat je kwalijk neemt hoor! Don't worry!
pic?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Burdie het volgende:
Bij het woord krachtsterretjes krijg ik een heel bijzondere associatie, SQ.
Niet alleen jijquote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Burdie het volgende:
Bij het woord krachtsterretjes krijg ik een heel bijzondere associatie, SQ.
Nope, wegleggen is meteen paniekerig handen wapperen etc.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
krijg je hem ook niet meer slapend als je na het wegleggen even naast m blijft zitten zonder praten?
Op je bed laten slapen?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:19 schreef Burdie het volgende:
het lukt mij dus niet meer om kuiken op bed te leggen. Hij valt wel in slaap bij me, maar zodra ik richting bed beweeg, wordt hij wakker.
Gevolg: woensdag en donderdag heeft hij overdag niet geslapen. Vrijdag en zaterdag wel, toen legde mijn man hem op bed. Gisteren avond wilde hij ook pas slapen toen mijn man hem op bed legde en zowel gisteren als vanmorgen wilde hij na de ochtend voeding niet meer (door mij) terug gelegd worden in zijn bedje.
Iemand een tip?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Even speciaal voor DAD's-de-box-is-om-in-te-spelen-en-niet-om-in-te-slapen-CB-muts, mijn kind dat het elke dag presteert om rond 18u in slaap te kukelen in de box. Werkt prima hoor:
Ik moet dinsdag naar haar toe, ik neem deze foto even mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En A..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo werd ik trouwens wakker vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk heb ik ook het kruipen van S vast kunnen leggen. Tijgeren gaat sneller dan kruipen, dus tijgert hij meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je weleens overwogen om jbpm te gebruiken tegen het spugen, of is het niet dermate erg dat je er iets aan zou willen doen?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
Awww Nikki! Wat zoet!
Ik weet dat t incidenteel wel mag, dat zei de cb infolijnverpleegkundige ook. Ze wilden idd ook niet dat ik aan de forte ging, dat 'mocht' pas als hij op vijf keer 180/6 zat. T blijft getob, want 6 of 7 keer 150/5 drinkt hij schoon op en dan rekken we al tussen flessen. Spuugt nu wel ineens weer, dus hij is ook niet toe nog aan zulke grote flessen denk ik.
Maar, ons huilpiepmanneke is nu toch in slaap gevallen in de boxonder zijn lieve dekentje, zo zoet!
Nou daar begon het cb ook meteen over ivm veel willen drinken...maar dat wil ik liever echt niet. Is toch bijvoeding en er zitten ook extra kcal in.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Heb je weleens overwogen om jbpm te gebruiken tegen het spugen, of is het niet dermate erg dat je er iets aan zou willen doen?
Dan zou ik het ook gewoon even aankijken. Zijn maagje kan inderdaad ook gewoon even moeten wennen aan de grotere hoeveelheden.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou daar begon het cb ook meteen over ivm veel willen drinken...maar dat wil ik liever echt niet. Is toch bijvoeding en er zitten ook extra kcal in.
Hij heeft na de spuugweek begin december echt een paar weken niks gespuugd, nog geen mondje terug, en vandaag en gisteren ineens weer regelmatig een paar mondjes terug. Maar goed, we zijn ook net van 120/4 naar 150/5 overgegaan sinds een dag of vier. Vind het niet verontrustend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |