Dat is prima toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ik vind nog steeds dat je zelf voor zoiets moet kunnen kiezen, en dat kun je met vijf maanden niet.
Dan verplaatsen we dit tafereel toch gewoon?!quote:
Ik wil nog wel meeten hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
Dusss willen de haagregio dames nog apart meeten voor een theetje en babyknuffelen, of gaat iedereen naar de draagmeet
Amersfoort zie ik op zich ook zitten hoor, M vindt autorijden prima. Hilversum doen we ook regelmatig.
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in voor een Den Haag baby meet. Kom ik ook nog eens buiten
Ik kom soberso naar de bbq natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Nog iemand in voor een meet in de zoner in de mooie natuurrijke omgeving van de achterhoek?
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, ik vind nog steeds dat je zelf voor zoiets moet kunnen kiezen, en dat kun je met vijf maanden niet.
ermagherd! ik was er ook maar heel even hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
Crump ik was ook in de stad! En ik ben je niet eens tegengekomen![]()
voor mijn eerste grote meet had ik naamstickers gemaakt met nickname, echte naam en avatarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Crumpette het volgende:
ja doet iedereen dan een bordje op met zijn Fok-naam, en echte naam? Anders snap ik er niks van hoor![]()
Draagmeetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Is dit weer een andere meet? Of nog de draagmeet?
Hej gekkie jij hoort er hartstikke bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh nee, ik zou dat nog niet kunnen doen bij m'n baby. Die snapt toch heul niet waarom het zo'n pijn doet bij de oortjes. En dan steeds dat gefrommel bij de oortjes met sterilon etc., nee. En ik vind het ook niet mooi, sorry![]()
Uiteraard ieder voor zich en met alle respect etc.
Weet nog niet of ik van m'n zolderkamer af kom (incl kindjes uiteraard) voor een meet. Voel me hier altijd net erbuiten vallen of iig niet tot de harde kern, want ik post niet elke dag oid, al lees ik wel het meeste mee.
ja, anders zijn de oorlellen nog niet groot genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk zelf aan zoiets voor Melle
[ afbeelding ]
Maar dan moet ie wel eerst een jaar of acht zijn.
Ja mamaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo nu is het wel welletjes.
TAP, ik wilde nog even zeggen dat jij er heul wel bij hoort!
Mariska heeft weer een leven
Soesa, nog 31 dagen toch?![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:15 schreef AwayTL het volgende:
voor de onderneming van JM en het post weggaan spugen!
Fijn dat het goed gegaan is en leuk is geweest! Ik zou je ook inhuren hoor!
Jaa leuk!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:20 schreef JufMariska het volgende:
[..]![]()
Als we gaan bbq-en neem ik m'n camera mee!
positief denken!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe lang loop je hier al rond GM, dit had je enigszins kunnen verwachten toch
En SQ janog maar 31 dagen
.
we kunnen wel een skypedate doen als tegengewicht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, organiseer gewoon even nóg een meet in Den Haag..
naja meningen zijn prima maar wel met wederzijds respect dacht ik maar dat was blijkbaar te veel verwacht...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe lang loop je hier al rond GM, dit had je enigszins kunnen verwachten toch
En SQ janog maar 31 dagen
.
U bent van harte uitgenodigd op de bbq-meet. (Denk alleen dat die verder van huis isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hey hallo, wat moet mijn Lou dan wel niet bij haar oren laten doen? Anders is ze zo saai als ze naast Mellie looptquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk zelf aan zoiets voor Melle
[ afbeelding ]
Maar dan moet ie wel eerst een jaar of acht zijn.
er zijn wat grapjes gemaakt, je bent niet verbaal neergeknuppeld ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
naja meningen zijn prima maar wel met wederzijds respect dacht ik maar dat was blijkbaar te veel verwacht...
die kunnen toch niet daten man. Dat is veel te jut en julquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja hey hallo, wat moet mijn Lou dan wel niet bij haar oren laten doen? Anders is ze zo saai als ze naast Mellie loopt![]()
Misschien kan ik haar tong laten splijten ofzo. Zal wel kunnen nadat ze is gestopt met borstvoeding toch?
Wellusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kunnen toch niet daten man. Dat is veel te jut en jul
Vanuit Groningen is Den Haag toch wel verder weg? Of woon jij ergens anders dan ik denk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
U bent van harte uitgenodigd op de bbq-meet. (Denk alleen dat die verder van huis is).
Valt t op dat ik nu op de bank vast zit?
Bbq-meet.. Eu ergens in juni? ..:D
Melo, anders heeft lou teveel overwicht..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
WellusEn dan krijgen ze een jongetje Milo!
mileyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Melo, anders heeft lou teveel overwicht..
Ah nee dh is verder. Mijn excuus voor gebrek aan topografisch inzichtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanuit Groningen is Den Haag toch wel verder weg? Of woon jij ergens anders dan ik denk?
Goed idee, SQ! Met z'n allen Skypen onder het genot van het geluid van huilende baby's..
Daten in Grun'n als ik weer bij mijn ouders ben?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Noorden-boks. we worden altijd achtergesteldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je laat jezelf achterstellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Noorden-boks. we worden altijd achtergesteld
Mijn uitzicht wel.. De ruimte nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]![]()
Ik zou mijn uitzicht hier voor geen goud willen ruilen voor de randstad!
Ben zaterdagavond trouwens wel in Groningen, happie eten en bios terwijl F bij opa&oma blijftquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder is het wel vet tof hier in Groningen!.
Blue, doen we!
dit jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
Kom nou maar gewoon allemaal in DH en omstreken wonen.
Dat snap ik, maar weet je hoe ver! 500 km heen en terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dit ja![]()
DaD! kom dan gewoon ook!![]()
jij woont verder noordelijk he? Dat je iig maar niet denkt dat je niet welkom bent - DH is een locatie, geen voorwaarde
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
naja meningen zijn prima maar wel met wederzijds respect dacht ik maar dat was blijkbaar te veel verwacht...
Been there, done thatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:44 schreef Franny_G het volgende:
Kom nou maar gewoon allemaal in DH en omstreken wonen.
Joh ik maakte een grapje, niet zo zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Daten in Grun'n als ik weer bij mijn ouders ben?
+1 ik ben echt een leukere mama als ik werk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ik wel merk als voordeel van het weer werken: Ik vind het veel minder erg om me op dit soort avonden 'op te offeren' voor A. Voordat ik weer werkte kon dit me een vreselijk benauwend gevoel geven, want ik was alleen maar thuis. Dat was mijn hele wereld. En nu ik weer 'los mag lopen' en weer lekker m'n eigen dingen kan doen in de lessen en op school vind ik het thuis ineens ook weer veel leuker. Lekker knuffelen met A. als ze dat nodig heeft, samen op de bank, fles geven; alles wat ik met haar doe voelt ineens een stuk leuker. Zelfs als ze haar dag niet heeft, dan voelt het gek genoeg toch fijn om met haar rondjes door het huis te lopen.
ja! Helemaal!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat ik wel merk als voordeel van het weer werken: Ik vind het veel minder erg om me op dit soort avonden 'op te offeren' voor A. Voordat ik weer werkte kon dit me een vreselijk benauwend gevoel geven, want ik was alleen maar thuis. Dat was mijn hele wereld. En nu ik weer 'los mag lopen' en weer lekker m'n eigen dingen kan doen in de lessen en op school vind ik het thuis ineens ook weer veel leuker. Lekker knuffelen met A. als ze dat nodig heeft, samen op de bank, fles geven; alles wat ik met haar doe voelt ineens een stuk leuker. Zelfs als ze haar dag niet heeft, dan voelt het gek genoeg toch fijn om met haar rondjes door het huis te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |