SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 10-01-2015 01:17:38 ]
zou je haar kutje likken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Al mag de gymchick wel blijven staan, lekker wijf.
je heb dm sgatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In een mvv zeker ja. 1 op 1 met een meisje boeit me niet zo.
denkende dat ze overal recht op hebbenquote:komt allemaal door die bladen viva, libelle, marie clen
komt allemaal door beta fags die slaaf worden van een chickquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Beach het volgende:
denkende dat ze overal recht op hebbeneen 10/10 zoals Brad Pitt eisen en zelf in trainingspak op de bank hangen
Vooral in Nederland een prevalente gedachtegang. In het oostblok kun je een 9/10 benaderen alsof het niks is terwijl hier 5/10's door betamannetjes aanbeden worden en denken alles te mogen maken bij mannen die minstens 3 punten boven hun staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Beach het volgende:
[..]
denkende dat ze overal recht op hebbeneen 10/10 zoals Brad Pitt eisen en zelf in trainingspak op de bank hangen
Ja dit dus. En zelfs al dingen gaan eisen voor het uberhaupt een relatie is, en dan huilend alsnog proberen af te dwingenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef Weissman het volgende:
komt allemaal door beta fags die slaaf worden van een chick
Ik moet echt meer van die bladen gaan lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vooral in Nederland een prevalente gedachtegang. In het oostblok kun je een 9/10 benaderen alsof het niks is terwijl hier 5/10's door betamannetjes aanbeden worden en denken alles te mogen maken bij mannen die minstens 3 punten boven hun staan.
Als man kun je natuurlijk niet aangerand worden, maar zo voelt het wel
Vind jij jezelf een 7/10?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet echt meer van die bladen gaan lezen.
Ik durf als 7/10 nog altijd geen mannen aan te spreken.
Tijd om naar het oostblok te verhuizen dan. Hey Dima doe je meequote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vooral in Nederland een prevalente gedachtegang. In het oostblok kun je een 9/10 benaderen alsof het niks is terwijl hier 5/10's door betamannetjes aanbeden worden en denken alles te mogen maken bij mannen die minstens 3 punten boven hun staan.
Als man kun je natuurlijk niet aangerand worden, maar zo voelt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |