Werd net gezegd op RTL 7quote:
Geen RTL 7quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Adolecens het volgende:
Alles in de gaten houden
[ afbeelding ]
Oh oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gijzelaars. Fuck. Ik doe dat altijd verkeerd om
Gijzelaar klinkt toch als degene die gijzelt of niet dan?
Excuus, de gijzelaars dus.
Gaat meer om de manier van verslag geven, bij de NOS zitten ze een beetje te stamelen bij een livestream bij RTL zitten ze er bovenop.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Er staat een leger van agenten tussen. Je kan onmogelijk daar geraakt worden op 500m afstand.
Gvdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:17 schreef Caland het volgende:
Degene die als laatst naar binnen gaat in die supermarkt heeft geluk. Vijfde in de rij krijgt gratis boodschappen.
Die fout maakte ik ook vanmiddag, gingen ze allemaal huilen hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Excuus, de gijzelaars dus.
Als het waar is, beste nieuws van de dag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef akveor het volgende:
Broers dood... gijzelaar heeft het overleefd
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:17 schreef Geralt het volgende:
Jeetje. Hopen dat die gijzelnemers goed weg komen
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:17 schreef anonymoussie het volgende:
Journalist rtlz schijt alle kleuren van de regenboog.
Het beangstigende is dat er miljoenen mensen zijn die hier inderdaad van overtuigd zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze zijn nu de mooiste vogels in het paradijs. Vrede met hun.
Klopt, het is echt een kutwoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kom ik gelukkig goed wegquote:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:19:29BREAKING Several hostages freed at Jewish supermarket in Paris: AFP reageer retweet
van de ene kant gelukkig, maar van de andere kant jammer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef RingBewoner het volgende:
Volgens RTL zijn beide broers in de drukkerij dood.
Vast niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef Raptor1985 het volgende:
Hopen dat die teringvarkens geleden hebben.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:20:03#BREAKING Charlie Hebdo gunmen's hostage freed and safe after police assault reageer retweet
In een joodse supermarkt niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:17 schreef Caland het volgende:
Degene die als laatst naar binnen gaat in die supermarkt heeft geluk. Vijfde in de rij krijgt gratis boodschappen.
Nee hoor, die zijn er nu achter dat er niets is na het doodgaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat die 2 broers dood zijn
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:20 schreef LTVDK het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:20:03#BREAKING Charlie Hebdo gunmen's hostage freed and safe after police assault reageer retweet
Helderlicht, kijk eens naar de tijdsverschillen tussen alle berichten.quote:
Precies zoals ik eerder vanmiddag al voorspelde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus beide plekken zijn tegelijk bestormd. Opzich wel logisch als ze met elkaar in contact stonden.
En daarvoor zit ik de hele middag naar allerlei streams te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Helderlicht, kijk eens naar de tijdsverschillen tussen alle berichten.
Ze zijn een martelaarsdood gestorvenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn er nu achter dat er niets is na het doodgaan.
Jammer dat je hun gezichtsuitdrukking niet kan zien toen ze daarachter kwamen
Lang genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Helderlicht, kijk eens naar de tijdsverschillen tussen alle berichten.
Lijkt mij ook de meest logische optie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus beide plekken zijn tegelijk bestormd. Opzich wel logisch als ze met elkaar in contact stonden.
Een? Zeg maar gerust: Het oudste en grootste persbureau ter wereld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Caland het volgende:
Volgens een Frans persbureau AFP zijn de broers dood.
Nou maar hopen dat de familie van die twee broers geen excuses eist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar de 2 broers zijn dood</sarcasme>
Stonden ze niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nee, jij bent een dom varken.quote:
En graag dagelijks extreem martelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:22 schreef Karrs het volgende:
Ze hebben die andere te pakken
Die mag voor drie levens de cel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |