quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:49 schreef eend112 het volgende:
een sterke vertegenwoordiger van het arische ras
Pas maar op met zulke verwensingen, meestal keer het zich tegen je.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:51 schreef CarltonBanks het volgende:
Hopelijk krijgt je het zo erg dat je nooit meer topics kan openen op FOK
Ik ben dus niet de enige die die twee door elkaar haaltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen flauw idee, er is een eend en een transseksueel.......
Eend112 is dus toch wel transseksueel!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen flauw idee, er is een eend en een transseksueel.......
Labello dacht ikquote:
Jij bent er een kloon van?quote:
doodsverwensingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:51 schreef CarltonBanks het volgende:
Hopelijk krijgt je het zo erg dat je nooit meer topics kan openen op FOK
Nee hoor, hooguit een verwensing dat hij zo ziek wordt dat hij niet meer op FOK! kan komen. Mag die nog wel blijven leven natuurlijkquote:
Ik weet het ook niet maar heb net al bloed gehoest en ik steek alleen maar iedereen aan straks squote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:51 schreef SideEffect het volgende:
Ziek melden
Wees een vent en blijf vechten tot het eind! Alleen sukkels geven het op. Kots alles er maar onder, gewoon doorgaan!
Dank je welquote:
YES FOK!MARATHON MET MIJN BESTE BUDDIESquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef madeliefff het volgende:
beterschap eend, ik heb ook de griep te pakken
Rustig maar, ik ben er al.quote:
Ken je me niet meerquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:56 schreef Puntenjager het volgende:
Als je echt 40 graden koorts zou hebben zou je echt geen topic meer openen op FOK.
Wat een watjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef madeliefff het volgende:
beterschap eend, ik heb ook de griep te pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |