Ik heb het even bekeken, maar niet als in uren lange research. Volgens mij weet iedereen hier wel dat ik elke post/advies wel waardeer, maar dat betekent nog niet dat ik overal wat mee doe, of kan doen. Ja, het is voor te stellen aan de arts, maar laten we eerst eens aanhoren wat hij er morgen van vindt. In oktober heb ik besloten hém nog een kans te geven, dat wil ik dus ook doen, hij krijgt de kans het op te lossen en als hem dat lukt is het geweldig en kan ik hem een standbeeld bouwen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:42 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
nee, zeker niet, maar het doorlezen en advies aan je arts vragen mbt zijn mening kan toch geen kwaad?
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb het even bekeken, maar niet als in uren lange research. Volgens mij weet iedereen hier wel dat ik elke post/advies wel waardeer, maar dat betekent nog niet dat ik overal wat mee doe, of kan doen. Ja, het is voor te stellen aan de arts, maar laten we eerst eens aanhoren wat hij er morgen van vindt. In oktober heb ik besloten hém nog een kans te geven, dat wil ik dus ook doen, hij krijgt de kans het op te lossen en als hem dat lukt is het geweldig en kan ik hem een standbeeld bouwen.
Wie had het over beginnen? Je kan allicht jezelf inlezen zoals gesuggereerd wordt door cabbage, en dan in overleg met de arts kijken of het iets is. Het op voorhand al afwijzen is gewoon stom als je al zo lang bezig bent en conventionele methodes werken nietquote:Op zondag 1 februari 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is nogal stom om op eigen kluitje met een medicijn te beginnen als je nog middenin een andere behandeling zit he.
Ik snap dat cabbage het probeert en superfijn dat het voor haar werkt, maar Toto moet éérst zorgen dat de lap de optimale kans heeft gekregen.
Toto weet nog helemaal niet of de conventionele methode waar hij nu mee bezig is niet werkt.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie had het over beginnen? Je kan allicht jezelf inlezen zoals gesuggereerd wordt door cabbage, en dan in overleg met de arts kijken of het iets is. Het op voorhand al afwijzen is gewoon stom als je al zo lang bezig bent en conventionele methodes werken niet.
Hij zegt toch dat hij de post gelezen heeft.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, precies! Want door je in te lezen geef je de huidige methode geen kans. Logisch.
Naar mijn mening word je knettergek als je alle suggesties, hoe goed bedoeld ze ook zijn, gaat lezen en napluizen terwijl een behandeling loopt. Zodra je zegt ik heb xxxxxx krijg je tientallen mensen die weten wat je moet doen met waarschijnlijk allemaal een eigen mening, als je geluk hebt vertellen twee hetzelfde.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, precies! Want door je in te lezen geef je de huidige methode geen kans. Logisch.
Vooral als het adviezen zijn van users die niet eens dit huidige topic hebben doorgelezen, maar ook niet alle andere waar bijna al die sugesties al tig keer voorbij gekomen zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Naar mijn mening word je knettergek als je alle suggesties, hoe goed bedoeld ze ook zijn, gaat lezen en napluizen terwijl een behandeling loopt. Zodra je zegt ik heb xxxxxx krijg je tientallen mensen die weten wat je moet doen met waarschijnlijk allemaal een eigen mening, als je geluk hebt vertellen twee hetzelfde.
Helemaal mee eens, erg herkenbaar dat als ik over mijn voedingsintoleranties praat met verschillende mensen er altijd wel weer een wondermiddel tevoorschijn komt, wat elke keer een ander middel is... Dus begrijp de reactie van Toto zeker wel...quote:Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Naar mijn mening word je knettergek als je alle suggesties, hoe goed bedoeld ze ook zijn, gaat lezen en napluizen terwijl een behandeling loopt. Zodra je zegt ik heb xxxxxx krijg je tientallen mensen die weten wat je moet doen met waarschijnlijk allemaal een eigen mening, als je geluk hebt vertellen twee hetzelfde.
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:38 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal te vroeg gejuicht zoals ik al in mn achterhoofd had gehouden. De wond die ik nog heb is niet best. Hij heeft het nu schoongemaakt en ik moet er weer gaasjes indrukkenover 2 weken weer terugkomen en als er dan geen progressie is gaan we weer opereren
![]()
![]()
ik had alleen gejuicht voor de dichte wondquote:Op maandag 2 februari 2015 11:38 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal te vroeg gejuicht zoals ik al in mn achterhoofd had gehouden.
Nope.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik had alleen gejuicht voor de dichte wond![]()
zit er anti-biotica in die gaasjes?
da's zoquote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wat een klotenieuws toto
![]()
![]()
![]()
Maar het is nu iig geen "Ja nee kunnen we niks meer aan doen, veel plezier met je leven, doei' antwoord.![]()
Nee, niet dat ik weet. Gewoon rotzooi, wild vlees heeft hij ook weer weggehaald. En anders wilde hij het met een operatie weer schoonmaken en dicht hechten (of weer los laten)quote:Op maandag 2 februari 2015 12:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar er zit wel een infectie in, of begrijp ik je verkeerd?
Nouja, er is nu in elk geval aandacht voor en je wordt nu goed in de gaten gehouden. Maar wel jammer dat het met de ene wond niet geweldig gaat.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:38 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal te vroeg gejuicht zoals ik al in mn achterhoofd had gehouden. De wond die ik nog heb is niet best. Hij heeft het nu schoongemaakt en ik moet er weer gaasjes indrukkenover 2 weken weer terugkomen en als er dan geen progressie is gaan we weer opereren
![]()
![]()
Ja, op naar Toto, we zullen de wond er eens van langs gevenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef SeLang het volgende:
Hier goed nieuws: korst is er nu net af en wondje blijkt mooi dicht te zitten (nieuwe huid). Net op tijd voor de volgende reis (morgen)
Da's waarquote:Op maandag 2 februari 2015 12:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Nouja, er is nu in elk geval aandacht voor en je wordt nu goed in de gaten gehouden. Maar wel jammer dat het met de ene wond niet geweldig gaat.
Eigenlijk niet, sporten etc kan ik nog steeds niet. Ja ik zit iets beter, maar verder ..quote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Balen toto.![]()
Maar ze zitten er nu wel bovenop, in ieder geval.
Hoe is het met de klachten? Kun je nu meer dan voor de operatie?
Ja mja, daar doe ik dus echt geen ene moer op uit, want die wond zat er voor de operatie helemaal niet, dus lekker logisch dat die wél dichtgaat. De wond die er altijd al zat zit er nog steeds en ik begin echt steeds meer te vrezen dat dat zo gaat blijven eigenlijk.. Zelfs als hij het weer schoonmaakt/snijdt en daarna hecht valt er toch weer een wond/gat in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |