Eentje is net bevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef Inolvidable het volgende:
Reuters meldt dat er zes mensen gegijzeld zijn. Eerst zouden het er vijf zijn, toch?
en ondertussen lijkt het dat er een paar vrij zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef Inolvidable het volgende:
Reuters meldt dat er zes mensen gegijzeld zijn. Eerst zouden het er vijf zijn, toch?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:28 schreef Roypsv het volgende:
heeft iemand een linkje naar een livestream?
Zet hem dan ook zelf op een andere zender manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik word zo kotsmisselijk als ik die kop van Rutte zie. Nog meer mensen die vinden dat ie gewoon zijn smoel moet houden? Ik bedoel, we weten het nu wel. Laat gewoon die live beelden zien ipv die rotkop.
is toch logischquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
Lekker Rutte, "we hebben maatregelen genomen, maar wat ga ik niet zeggen"
Maar nog niet bevestigd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef crv het volgende:
[..]
en ondertussen lijkt het dat er een paar vrij zijn
Boeit ze niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij dit soort dingen de moeders dochters of andere naasten van de daders onder schot houden en dan onderhandelen.
Ja maar hadden we dan niet wat gezien op de streams?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef crv het volgende:
[..]
en ondertussen lijkt het dat er een paar vrij zijn
Hij heeft een normaal hoofd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik word zo kotsmisselijk als ik die kop van Rutte zie. Nog meer mensen die vinden dat ie gewoon zijn smoel moet houden? Ik bedoel, we weten het nu wel. Laat gewoon die live beelden zien ipv die rotkop.
Dat is ook verstandig. Zeik die man niet af, wat moet hij anders zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
Lekker Rutte, "we hebben maatregelen genomen, maar wat ga ik niet zeggen"
Dit soort mensen hechten daar vrij weinig waarde aan. Volslagen gestoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij dit soort dingen de moeders dochters of andere naasten van de daders onder schot houden en dan onderhandelen.
Ja sowieso, Rutte probeert met een paar cliche one liners populistisch mee te liften.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Rutte op een andere zender zetten? GRAAG!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zet hem dan ook zelf op een andere zender man
Misschien heeft de supermarkt een achter-uitgang?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar hadden we dan niet wat gezien op de streams?
Logisch wel, maar praat er dan gewoon niet over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |