Zou je even kunnen onderzoeken natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Nog een keer:
Is trouwens al bekend of de drukkerij die gegijzeld is degene is die de bladen van Charlie Hebdo uitbrengt?
Nee is niet bekendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Nog een keer:
Is trouwens al bekend of de drukkerij die gegijzeld is degene is die de bladen van Charlie Hebdo uitbrengt?
Totdat ze een wielrenner gijzelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat er nooit extra nieuws is op de Belgische publieke omroepen, die blijven gewoon 24/7 matige crimeseries uitzenden.
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef Forbry het volgende:
Geen tv-beelden hier, iemand die mij kort kan/wil vertellen wat er zo "baas" was op RTL 7?
daar zaten mensen met rugzakken en tassen inquote:
Al beantwoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Nog een keer:
Bijna weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand iets positiefs te melden... man man wat een nieuws.
Ach, eigenlijk is dat ook de beste reactie. Gewoon laten gaan...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het altijd zo apart dat er nooit extra nieuws is op de Belgische publieke omroepen, die blijven gewoon 24/7 matige crimeseries uitzenden.
Oke man.quote:
Nee, dat is niet het geval. Was om 11:00 al bekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Nog een keer:
denk dat er toch wat teveel op straat zijn nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Perfecte tijd om nu een bank te overvallen daar? Nu alle agenten druk met andere dingen zijn, dat zou toch wel wat zijn
Nee, moet nog een thesis afmakenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand iets positiefs te melden... man man wat een nieuws.
Denk dat de kans dat je doodgeschoten word vrij groot isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Perfecte tijd om nu een bank te overvallen daar? Nu alle agenten druk met andere dingen zijn, dat zou toch wel wat zijn
Er was een verslaggever op straat. Aan hem werd gevraagd of hij een beeld kon geven van de spanningen op straat (om hem heen stonden veel mensen die druk met elkaar in discussie waren). Hij schoot wat mensen en en wist hen bij een discussie te betrekken. Het klinkt niet zo spannend, maar dat was het wel omdat het er duidelijk verhit aan toeging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef Forbry het volgende:
Geen tv-beelden hier, iemand die mij kort kan/wil vertellen wat er zo "baas" was op RTL 7?
Ok, merci.quote:
Ja, nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Nog een keer:
Tja beetje paniek. Kan me herinneren dat in Londen toen ook iemand onterecht werd neergeschoten kort na de aanslagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die mensen op de scooter zullen wel het gezag van de agenten hebben genegeerd.
Terechte actie dan. Geen risico
quote:In Dammartin-en-Goêle worden alle scholen geëvacueerd. Ongeveer 1.000 kinderen worden op bussen gezet zodat ze de gemeente kunnen verlaten. 'De school die het dichtste bij de drukkerij ligt is al ontruimd, we starten nu met de evacuatie van de andere scholen', verklaart de burgemeester. De kinderen worden zo snel mogelijk opgehaald door hun ouders.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
Nee, niet bekend. Lijkt me toch makkelijk om na te zoeken wie de drukker van dat blad is maar ik kan het in ieder geval niet vinden dus het zal niet zo makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Nog een keer:
Nogmaals, nee de drukkerij in Dammartin heeft (behalve de gijzeling dan) niets met Charlie Hebdo te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Nog een keer:
Meeste geld is tegenwoordig giraal, denk niet dat je veel buit maaktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |