Zou fijn zijn als er namen bij stonden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopkoek gaat ontploffen na het zien van deze foto's. Het zijn allemaal vrienden van elkaar!
Het zijn jullie handlangers.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:51 schreef SeLang het volgende:
Ik kan er alleen maar om lachen, eikels in apenpakjes.
Ik las: It's widely known that I took Ed's Ballsquote:Miss Flanders was asked in 2011 if there was “any truth in the rumour that you dated both Ed Balls and Ed Miliband”.
She replied: “I'm not going to go there. It's widely known that I took Ed Balls's job at the FT, and it's true that I've known these people for a long time, and people can draw their own conclusions.
http://www.telegraph.co.u(...)at-the-Treasury.html
Is wel op te zoeken. In ieder geval Cameron, Johnson, Osborne, een Rothschildje enz.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:50 schreef waht het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als er namen bij stonden.
Dat wil ik nog wel zien; zoiets kost miljarden. Probeer dat maar eens uit te leggen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:20 schreef SeLang het volgende:
Dus als er een regering komt met Labour + SNP, dan wordt Trident niet afgeschaft maar verplaatst naar Engeland. Met andere woorden: vele miljarden extra onnodige uitgaven om een zwaar beveiligde basis te verplaatsen
Geen politicus legt ooit uit waarom hij miljarden verkwanseld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel zien; zoiets kost miljarden. Probeer dat maar eens uit te leggen.
Gewoon Wales als compromis kiezen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel zien; zoiets kost miljarden. Probeer dat maar eens uit te leggen.
Alleen Ukip kon nu wel makkelijk stemmen winnen van de Tories.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:49 schreef SeLang het volgende:
Heeft iemand gisteren het debat gezien?
Iedereen heeft kritiek op Cameron dat hij niet bij dit debat aanwezig was maar volgens mij is dat eigenlijk wel slim. Milliband stond daar temidden van al die andere linksen als een soort "Tories-lite" zichzelf te verdedigen, terwijl de rest (excl. UKip) elkaar probeerden te overtreffen in de hoeveelheid andermans geld dat ze gaan uitgeven als ze worden gekozen. Als op die manier Labour stemmen naar andere partijen vloeien is dat natuurlijk in het voordeel van de Tories.
En zoals altijd was Nicola Sturgeon > Ed Milliband
Denk dat als puntje bij paaltje komt het gaat tegenvallen voor UKIP. In mijn omgeving is veel sympathie voor UKIP, er wordt Europees ook wel op ze gestemd. Het risico op een Milliband-regering is echter zo groot dat veel mensen Conservatief gaan stemmen puur om dat scenario te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:53 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Alleen Ukip kon nu wel makkelijk stemmen winnen van de Tories.
Tactical voting for the win!quote:Op maandag 20 april 2015 20:06 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Denk dat als puntje bij paaltje komt het gaat tegenvallen voor UKIP. In mijn omgeving is veel sympathie voor UKIP, er wordt Europees ook wel op ze gestemd. Het risico op een Milliband-regering is echter zo groot dat veel mensen Conservatief gaan stemmen puur om dat scenario te voorkomen.
Daarnaast denk ik dat veel UKIP stemmen van labour komen, aangezien ze met dat anti-immigratie standpunt vooral stemmen winnen bij het arbeidersproletariaat dat hun banen bedreigd ziet.quote:Op maandag 20 april 2015 20:06 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Denk dat als puntje bij paaltje komt het gaat tegenvallen voor UKIP. In mijn omgeving is veel sympathie voor UKIP, er wordt Europees ook wel op ze gestemd. Het risico op een Milliband-regering is echter zo groot dat veel mensen Conservatief gaan stemmen puur om dat scenario te voorkomen.
YouGov heeft pas geleden onderzocht waar de stemmers van alle partijen vandaan komenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat veel UKIP stemmen van labour komen, aangezien ze met dat anti-immigratie standpunt vooral stemmen winnen bij het arbeidersproletariaat dat hun banen bedreigd ziet.
Austerity voor iedereen, behalve voor de bankiers natuurlijk. En die "booming economy" is ook puur gebaseerd op het meer geld rondschuiven in de City, lonen vor de rest zijn al jaren, en nog steeds, dalend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:46 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, al dat geblaat over "ending austerity". Welke austerity? Ze hebben een f*cking -5,7% deficit!![]()
En dat terwijl de economie booming is (+3,0%) en je dus juist een surplus zou moeten draaien
[ afbeelding ]
Idd. Keynesianen willen wel uitgeven in een recessie maar niet terugschroeven in een boom, eeuwig oplopende staatsschulden zijn het gevolg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:46 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, al dat geblaat over "ending austerity". Welke austerity? Ze hebben een f*cking -5,7% deficit!![]()
En dat terwijl de economie booming is (+3,0%) en je dus juist een surplus zou moeten draaien
[ afbeelding ]
Echte Keynesianen willen juist wel terugschroeven in een boom. Helaas denken politici alleen aan de volgende verkiezing.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:45 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Idd. Keynesianen willen wel uitgeven in een recessie maar niet terugschroeven in een boom, eeuwig oplopende staatsschulden zijn het gevolg.
Tactisch stemmen, voor verstandelijk beperkte mensen die denken dat LibLabCon drie verschillende partijen zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:38 schreef 99.999 het volgende:
Over tactisch stemmen in GB bij de komende verkiezingen.
http://www.nrc.nl/bureaulonden/2015/04/23/tactisch-stemmen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |