Het minaretje,van Patje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:09 schreef Scherzo het volgende:
Gelukzalige Patje loopt de hele dag al rond met een minaret in zijn broek van extatisch geluk...
Ik wil niet veel zeggen maar je had je parasol wel even mogen opruimen !quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OT:
Ik kan het woord "pipo de clownkar" niet meer horen of zien
Ik had vorig jaar 3 maand een container en een keet voor mijn woonkamer staan, die voor de kerst gelukkig weg was.
Staat er vandaag weer zo'n keet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef pullup het volgende:
72 reacties al overigensIk ben benieuwd naar de teksten
Wat zijn ze lelijk van dicht , van veraf en opzijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Spray tan en ze denken dat ze er beter door uit zien![]()
![]()
"love my sax"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef pullup het volgende:
72 reacties al overigensIk ben benieuwd naar de teksten
Dikke vette pukkelwang blerghhhhhhhhhhhhhh daar vergaat je eetlust toch vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Stinkvest wil een hippie markt en een hippie festival.
Want ze is zelf zo hip.
Mehquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom mailt ze Lot of Billy niet daarvoor? Die zijn daar goed in
daarom, die gaan echt wel verkopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hahah ahh :p ja vrouwen en seks komt er zwz gevoel he
Hey zeg, Lauw is fan duh fesjun hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:16 schreef Freule het volgende:
[..]
Die broek !!!!!!! dat kan echt niet hoor dat is zooooo zoooo not done
Die moet nog uit elkaar en het doek in de kookwasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:13 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar je had je parasol wel even mogen opruimen !
Ja!! zou ik wel doen ja pfffffquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die moet nog uit elkaar en het doek in de kookwas
OMG Billy en Ruud voor je deurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OT:
Ik kan het woord "pipo de clownkar" niet meer horen of zien
Ik had vorig jaar 3 maand een container en een keet voor mijn woonkamer staan, die voor de kerst gelukkig weg was.
Staat er vandaag weer zo'n keet
[ afbeelding ]
Dat is toch al maanden zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat nog dommer is???
Dat ik mij publiekelijk ten schande maak als Isa-schuimpje![]()
Smerige lui, en maar roepen dat ze zo eerlijk zijn en geen spelletjes spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:20 schreef pullup het volgende:
Wilco en Lau nog even lekker na roddelen over voornamelijk Collie.
Dat is gewoon een trut volgens Wilco en hij praat er niet meer mee
Ja dat doe jij toch zelf!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat nog dommer is???
Dat ik mij publiekelijk ten schande maak als Isa-schuimpje![]()
Gm Cirquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:24 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
hoelaat hebben we daar geluid uit ?
Gm coss
Hahahahahah die heeft maanden niets anders gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Laaf houdt niet van internetshoppen.
We gaan het zo zienquote:
check je wifiquote:
Lekker gezondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Stinkvest gaat de frietkraam gezellig maken. Met een spuitbus.
Dat vormloos lapje is toch niet leuk !!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, het stinkvest is uit. Ze heeft een leuk bloesje aangedaan voor als haar vent thuiskomt van een dag hard centen verdienen.
Getverrr dat zijn toch gewoon asbakken als je die een zoen geeftquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Maar we blijven stinken.
Geen tijd om te helpen om de peuken bij de poort te halen want ze moeten roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |