SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Dinsdag 24 februari: Nominaties.
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
[ Bericht 6% gewijzigd door Pearlbitch op 09-01-2015 15:01:38 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ja zeg ik toch dat kan ze niet verwerkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Laaf: Jongens , ff één door elkaar, want ik hoor het niet.![]()
Smullen maar!To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tell-sell rondje![]()
Ze kijken uit naar de sauna, voor eigen gebruik natuurlijk niet voor bezoekers want das gewwoon een smoes.![]()
In maart heeft Colinda haar sauna en hot tub.
Knap dat ze dat nu al weet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ah, ze hebben een nieuw product en wij krijgen een SL.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
er hebben er een paar van die caroteen koppen, te veel worteltjes gegeten?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
dunno... topic is toch al gekaapt door PBquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voorelkaar om post 302 te doen?![]()
OT:quote:
Ik kan het woord "pipo de clownkar" niet meer horen of zien
Ik had vorig jaar 3 maand een container en een keet voor mijn woonkamer staan, die voor de kerst gelukkig weg was.
Staat er vandaag weer zo'n keet![]()
![]()
Spray tan en ze denken dat ze er beter door uit zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef schizolientje het volgende:
er hebben er een paar van die caroteen koppen, te veel worteltjes gegeten?![]()
![]()
![]()
![]()
de hond is er ook niet blij mee zo te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OT:
Ik had vorig jaar 3 maand een container en een keet voor mijn woonkamer staan, die voor de kerst gelukkig weg was.
Staat er vandaag weer zo'n keet
[ afbeelding ]![]()
Je hondje is het er ook niet mee eens?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OT:
Staat er vandaag weer zo'n keet
[ afbeelding ]![]()
Er komt super gezellig een kruidenvrouwtje langs voor stinkvest.
En stinkvest heeft ook een offerte aangevraagd voor nieuwe kalenders en daar is ze nog een klein beetje aan het over onderhandelen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Stinkvest wil een hippie markt en een hippie festival.
Want ze is zelf zo hip.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het is goed man, dat het ff duidelijk is. Ik ben sowieso van het uitspreken. En tot de tijd dat ik er ben...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Urb het volgende:
LaurA zal straks wel weer gaan opscheppen dat ze iedereen weer effe op hun plek gezet hep
En daar sta ik ook gewoon voor.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weer niemand die gaat knallen, denk dat er in Parijs vandaag meer geknald gaat worden, als in Utopia sinds het begin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: