SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door MrvanTrapZ op 09-01-2015 16:49:06 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Natuurlijk roept ISIS dat dit hun aanslag is, maar ik vraag het me toch af. Die ene is naar Yemen gegaan voor zijn trainingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bron?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Cambuur?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef vanpers het volgende:
Schaken heeft ook weer een nieuwe club.![]()
Nog ff cashen in Azerbeidjanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef vanpers het volgende:
Schaken heeft ook weer een nieuwe club.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
2005 pas ja.. Maar hij is later nog naar Syrie en Irak geweest dus zou best kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Natuurlijk roept ISIS dat dit hun aanslag is, maar ik vraag het me toch af. Die ene is naar Yemen gegaan voor zijn trainingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies, zie laatste post vorige topicquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Natuurlijk roept ISIS dat dit hun aanslag is, maar ik vraag het me toch af. Die ene is naar Yemen gegaan voor zijn trainingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die gasten zelf schijnen juist tegen iedereen te roepen dat ze van Al Qaida in Yemen zijn.![]()
bron; reddit.quote:According to a witness, there seems to be 2 hostage takers at Porte de Vincennes, one t=of them surrendered to the police.![]()
Dat zou weinig sense makenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:19:47At least two dead in the Supermarket hostage situation reageer retweet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zien we nou, mensen achter een deurWat motte we hiermee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
VOlgens mij zijn ze al didde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zien we nou, mensen achter een deurWat motte we hiermee
Claymore naast de deur. #Noobsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
Die gasten gaan zitten campen
Zo triest altijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee dit zijn mensen die hun kinderen ophalen op zo'n schooltje volgens mijquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee bij die gijzeling in die supermarkt. 2 doden hopelijk die 2 biafranen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dit zijn mensen die hun kinderen ophalen op zo'n schooltje volgens mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je zou maar net de deur uit hebben willen gaan in Parijs naar een supermarkt voor een jodenkoekDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die school in dat dorp vlakbij waar die 2 terroristen van Charlie zaten moest ook worden ontruimd. Kindjes verliet luid "Charlie" roepend het schoolgebouw. #heldjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dit zijn mensen die hun kinderen ophalen op zo'n schooltje volgens mijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn dat de gijzelnemers in die supermarkt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, is het erg als zij dood gaat? #durftevragen![]()
Wat is er met die 2?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, is het erg als zij dood gaat? #durftevragenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zat die neger in een joodse supermarkt #curieusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, is het erg als zij dood gaat? #durftevragenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jupquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn dat de gijzelnemers in die supermarkt?
quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serieus een vrouwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:26:59The two hostage takers who police say are involved in the hostage situation in a kosher supermarket in Paris http://t.co/K8pyhWKXCo reageer retweet
Van Leeuwen is er ook hoorBij de drukkerij
Elke dag![]()
Ik moet de hele tijd aan de film "From Paris with love" denken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morgen gelukkig vrij.twitter:Annabellvdb twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:23:26#ISIS just claimed responsibility for #CharlieHebdo attack and announced more attacks. "US & UK are on the list for tomorrow." reageer retweet
![]()
Zei Trapzie ook al netquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen gelukkig vrij.twitter:Annabellvdb twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:23:26#ISIS just claimed responsibility for #CharlieHebdo attack and announced more attacks. "US & UK are on the list for tomorrow." reageer retweet
Elke dag![]()
NOS Blijft gewoon bij 1 gijzelnemerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
KIjk gewoon Sky of France24 .. misschien nog beter RTL want NOS is dikke strontkont.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
NOS Blijft gewoon bij 1 gijzelnemerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
BBCquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
KIjk gewoon Sky of France24 .. misschien nog beter RTL want NOS is dikke strontkont.![]()
![]()
Dat kan ook. Alles beter dan NOS.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik betaal voor de NOS dan zal ik ook kijken ook goedverdoemmequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
KIjk gewoon Sky of France24 .. misschien nog beter RTL want NOS is dikke strontkont.
Elke dag![]()
twitter:eurosportmoves twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:10:43BREAKING: Wesley Sneijder's agent confirms that the midfielder is happy at Galatasaray and will not leave in January http://t.co/EZ2tDq0SZf reageer retweet
Elke dag![]()
Het is een stelletje #bonnieandclydeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit is pas breaking!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:eurosportmoves twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:10:43BREAKING: Wesley Sneijder's agent confirms that the midfielder is happy at Galatasaray and will not leave in January http://t.co/EZ2tDq0SZf reageer retweet
![]()
Net als in die reclame met zijn snipertquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef AntiHero het volgende:
Als ze Zlatan daar naar binnen sturen is het zo opgelost.
Elke dag![]()
Ron hangt gewoon op
Elke dag![]()
Die vrouw is overigens verdachte in de schietpartij van gisteren. Is niet bevestigd volgens mij dat ze bij die supermarkt betrokken is.![]()
Tis zijn vriendin dus zal wel met elkaar te maken hebben iigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef DutchSL het volgende:
Die vrouw is overigens verdachte in de schietpartij van gisteren. Is niet bevestigd volgens mij dat ze bij die supermarkt betrokken is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu op RTL7 te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef DutchSL het volgende:
Die vrouw is overigens verdachte in de schietpartij van gisteren. Is niet bevestigd volgens mij dat ze bij die supermarkt betrokken is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laten we het hopen.twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:55:10There are reports of an explosion at a synagogue in Montreuil. As of now it seems unfounded and not true. reageer retweet
some Hostages freedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Laten we het hopen.twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:55:10There are reports of an explosion at a synagogue in Montreuil. As of now it seems unfounded and not true. reageer retweet
Elke dag![]()
Melbourne vliegveld ontruimd, bommelding, gaat lekkerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik krijg hem niet gevonden met Control Fquote:
Elke dag![]()
Ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet gevonden met Control F![]()
![]()
Hahahah wat een sukkol
Elke dag![]()
Volgens mij is die post ineens weg ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet gevonden met Control F![]()
![]()
Ja is volgens mij ook weggehaaldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is die post ineens weg ofzo
Ging over een of andere voetballert bij Napoli.![]()
En die heet Koulibaly (met een K dus)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja is volgens mij ook weggehaald
Ging over een of andere voetballert bij Napoli.![]()
Goed zo DS2.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En die heet Koulibaly (met een K dus)![]()
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:04:12Breaking: Unconfirmed reports of a gunman at the Trocadero near the Eiffel Tower in #Paris. More info when available. reageer retweet
Wat ben je toch weer aardig voor me, thnx Yakuza!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je voelt je niet dom, je bent dom.![]()
Laten we hopen dat dat ook onzin isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:04:12Breaking: Unconfirmed reports of a gunman at the Trocadero near the Eiffel Tower in #Paris. More info when available. reageer retweet
Elke dag![]()
Was een geintjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer aardig voor me, thnx Yakuza!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou naar Zwitserland vluchten en wapens gaan inslaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef Zhano het volgende:
Als ik in Parijs woonde zat ik nu in de kelder met alles op slot![]()
Kelder, zolder....weinig verschil met de situatie nu.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef Zhano het volgende:
Als ik in Parijs woonde zat ik nu in de kelder met alles op slotNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onderbroekje vol gehadtwitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:07:11BREAKING: Armed police arrest young people on a scooter as they arrive near kosher store http://t.co/eomWU4umBa reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Onderbroekje vol gehadtwitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:07:11BREAKING: Armed police arrest young people on a scooter as they arrive near kosher store http://t.co/eomWU4umBa reageer retweet
![]()
![]()
Wut?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke dag![]()
#TrapzNewsChannel #ReporterWhoIsMadquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als in ik heb beide niet idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kelder, zolder....weinig verschil met de situatie nu.
Ruttelamlul
![]()
![]()
Toch ontruimdzou het dan toch zo zijn?
Torcerado btwtwitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:09:18#Trocadéro via @JulienEspio http://t.co/IclmubhDPo reageer retweet
Het is opzichzelf staand niet gek dat de gekkies die er zijn in frankrijk/parijs die radicaliseren vandaag hun slag maar slaan. Dat betekent niet dat dit de orde van de dag wordt/blijftquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverdomme, waar gaat het heen met deze wereldDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh toch geen dodenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En wat nou als dat in Melbourne wel waar blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is opzichzelf staand niet gek dat de gekkies die er zijn in frankrijk/parijs die radicaliseren vandaag hun slag maar slaan. Dat betekent niet dat dit de orde van de dag wordt/blijft
#dachtevenFUTupdatestelezen #benikinTNCterechtgekomenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan geldt daar in mindere mate wel hetzelfde voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wat nou als dat in Melbourne wel waar blijkt te zijn.
#dachtevenFUTupdatestelezen #benikinTNCterechtgekomenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja je hebt gewoon recht op pauze elke 2 uurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen ergens anders in Parijs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja dat komt omdat de Officier heeft gezegd dat hij het niet bevestigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef Zhano het volgende:
Hmm, toch geen doden volgens de NOS. (bij de gijzeling in de supermarkt)NOS
Dat had ik ook al gelezen ja, maar zij wisten wel stellig te melden dat er niemand dood was netquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat de Officier heeft gezegd dat hij het niet bevestigen.NOS
Elke dag![]()
Niet heel veel meegekregen met mijn onbezorgde wintersport leventje hier.
Maar is het echt zo een pleurisbende daar als dat het lijkt ? #durftevragenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Frankrijk zal zijn defensie budget ook met 200% verhogen nu.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er gaan geruchten in de twittersphere dat ze hoog de bergen in gaan vluchten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
Niet heel veel meegekregen met mijn onbezorgde wintersport leventje hier.
Maar is het echt zo een pleurisbende daar als dat het lijkt ? #durftevragenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De goede kant op volgens mij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverdomme, waar gaat het heen met deze wereld![]()
![]()
Het gaat nooit meer goed komen in het midden-oosten. De afgelopen jaren leek het al een hopeloze zaak maar als zij hun heilige stripboek oorlog zo gaan voeren dan moet er wel hard ingegrepen worden.
Beetje jammer dat Duitsland de grootste speler is in het 4e rijk (Europa) en zij zullen nooit vooraan staan bij een oorlog.![]()
Geeft niet laatste avond vandaag over een paar uur ben ik lamquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er gaan geruchten in de twittersphere dat ze hoog de bergen in gaan vluchten.
#alsjelambentkanjeallesaan.
maar wel een zootje dusmooi kut.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verkeer rond Parijs ligt stil dus tot volgende weekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geeft niet laatste avond vandaag over een paar uur ben ik lam
![]()
Elke dag![]()
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:21:46Most of the hostages in the supermarket in Paris have managed to escape! reageer retweet
Wat een sukkel van een gijzelnemer danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:21:46Most of the hostages in the supermarket in Paris have managed to escape! reageer retweet
Elke dag![]()
Hoe leuk kan je vakantie zijn als je elke dag toch een paar keer hier even moet komen melden hoe hard je wel niet gaat zuipen die avondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geeft niet laatste avond vandaag over een paar uur ben ik lam
.
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe leuk kan je vakantie zijn als je elke dag toch een paar keer hier even moet komen melden hoe hard je wel niet gaat zuipen die avond.
Elke dag![]()
Vrouwen in het verkeer terrorismequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een sukkel van een gijzelnemer dan![]()
![]()
Franse politie
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet niet hoe jij dacht terug te rijden. maar ik kom frankrijk niet tegen vanuit oostenrijk hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkeer rond Parijs ligt stil dus tot volgende week![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:22:57UPDATE: police say the incident at Trocadéro is false alarm. reageer retweet
Elke dag![]()
rest even douchen kan ik mooi alles even bij houden. Verder is het echt wel leuk hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe leuk kan je vakantie zijn als je elke dag toch een paar keer hier even moet komen melden hoe hard je wel niet gaat zuipen die avond.
#FreeTrapz![]()
Dacht dat je in Frankrijk zat, jammerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Weet niet hoe jij dacht terug te rijden. maar ik kom frankrijk niet tegen vanuit oostenrijk hoor
Ja was wel lekker dat hij een weekje weinig posttequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#verslagdoenalstrapztwitter:PSG_inside twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:48:41All the hostages from the supermarket have been released. reageer retweet
![]()
Sowieso op wintersport gaan om te zuipenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
beetje apres ski hoort er bij maar helemaal naar de klote gaan kan je ook in NL
![]()
Zekers. Zou me niks verbazen als je gewoon thuis zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rest even douchen kan ik mooi alles even bij houden. Verder is het echt wel leuk hoor![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sowieso op wintersport gaan om te zuipenbeetje apres ski hoort er bij maar helemaal naar de klote gaan kan je ook in NL
#FreeTrapz![]()
Snap dat ook nooit.... wil elke dag vroeg op om weer gas op die lolly te gooien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sowieso op wintersport gaan om te zuipenbeetje apres ski hoort er bij maar helemaal naar de klote gaan kan je ook in NL
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:24 schreef Zhano het volgende:
#verslagdoenalstrapztwitter:PSG_inside twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:48:41All the hostages from the supermarket have been released. reageer retweet
Ik dacht dat die zich alleen bezig hielden met de positie van de koffietafel bij je bank. #grappenalsDS2twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:23:35Incident at the Trocadero was a false alarm according to the interior ministry. reageer retweet
Staan gewoon netjes om half 9 bij de lift hoor. tot een uurtje of 3.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit.... wil elke dag vroeg op om weer gas op die lolly te gooien.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had ik al gepost #trapzverliestzijnsnelheidquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik dacht dat die zich alleen bezig hielden met de positie van de koffietafel bij je bank. #grappenalsDS2twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:23:35Incident at the Trocadero was a false alarm according to the interior ministry. reageer retweet
Elke dag![]()
Ging over het laatste zinnetje "interior ministry"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ik al gepost #trapzverliestzijnsnelheid
Dat is gewoon binnenlandse zaken he pikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ging over het laatste zinnetje "interior ministry"![]()
![]()
Ja dat snap ik. Mijn DS2 grap is helemaal naar de maan door jullie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is gewoon binnenlandse zaken he pik
Interior / Interieur. nvm.
Oh okequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Mijn DS2 grap is helemaal naar de maan door jullie.
Interior / Interieur. nvm.
Ik dacht dat jij dacht dat ik dacht dat jij dacht het een typo was.![]()
#thinkceptionquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh oke
Ik dacht dat jij dacht dat ik dacht dat jij dacht het een typo was.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Matige tacticus hier bij de NOS
Elke dag![]()
Nee Vilhena gr grquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
OpsteltenEcht gast pak je biezen je snapt nergens iets van
Elke dag![]()
Zo, na 3 jaar afwezigheid ook weer begonnen met FUT na en goede deal om fifa 15 aan te schaffen op het psn voor 29,99 inclusief 2200 fifa points
Mijn team is als volgt:
Maxi Rodriguez - Pratto - Lennon
------------------Belluschi-----------------
---------Perez---------------Rodwell-----
Insua-----------------------------Richards
-----------------Diaz - Evans-------------
---------------------Foster-------------------The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Ja als ik dat team van jou zie, zeg ik altijd maar zo ; The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragonquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, na 3 jaar afwezigheid ook weer begonnen met FUT na en goede deal om fifa 15 aan te schaffen op het psn voor 29,99 inclusief 2200 fifa points
Mijn team is als volgt:
---------------------Foster-------------------![]()
nou joepiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn team is als volgt:
---------------------Foster-------------------![]()
Dat is iig geen slechte deal iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn team is als volgt:
---------------------Foster-------------------
Wel een slecht team, als dat het beste is uit die 2200 points ben je wel genaaid
Elke dag![]()
Hahahaha zitten ze weer
Elke dag![]()
Veulquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Rijst het volgende:
Iemand een samenvatting met wat er vandaag allemaal gebeurd is?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
DS2 was bang dat iemand naast hem ging zitten in de trein.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Rijst het volgende:
Iemand een samenvatting met wat er vandaag allemaal gebeurd is?
Suarez gaat zuipen.
Bakkes is poepieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel respect voor DionneGeen enkel nieuws en dan maar een beetje doorlullen en dan ook nog met die slappe zak die dr continu naast zit met een boner voor haar.
![]()
mensen riepen buiten gewoon Charlie naar me
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Overschakelen van die beelden van politie op een paar meter van diesupermarkt achter zo'n busje schuilende en dan die luilakken die daar lekker aan het lunchen zijn
Elke dag![]()
ik weet niet hoe blij je daar mee moet zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
mensen riepen buiten gewoon Charlie naar me![]()
![]()
Misschien zijn ze al de hele dag en nacht op.. Ik vind het niet vreemd iig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Overschakelen van die beelden van politie op een paar meter van diesupermarkt achter zo'n busje schuilende en dan die luilakken die daar lekker aan het lunchen zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Luilakken?! Gewoon wijntje hoort erbij in de middag in Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Overschakelen van die beelden van politie op een paar meter van diesupermarkt achter zo'n busje schuilende en dan die luilakken die daar lekker aan het lunchen zijn![]()
Nee ik ook niet, maar stop gewoon met dat te laten zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien zijn ze al de hele dag en nacht op.. Ik vind het niet vreemd iig.
Vandaag is wel een leuke dag voor een inbraak in frankrijk idd
Elke dag![]()
Trieste paupers. Bij deze mijn excuses voor mijn blanke medemensenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
mensen riepen buiten gewoon Charlie naar me![]()
![]()
Ohhh dat. Ja dat is wel vreemdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar stop gewoon met dat te laten zien
Vandaag is wel een leuke dag voor een inbraak in frankrijk iddWant er is nu een groep naar binnen gegaan.
vond het wel vaag ja, vooral omdat ze zelf een hoofddoek op haddenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet hoe blij je daar mee moet zijn^^quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trieste paupers. Bij deze mijn excuses voor mijn blanke medemensen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond het wel vaag ja, vooral omdat ze zelf een hoofddoek op hadden
[..]
^^
Wel benieuwd hoe die mensen zijn weten te ontsnappen uit die supermarkt
"Ja die Koelieballie keek even niet en toen hebben we ons verstopt in de rij bij het broodbeleg, en daarna zijn we naar buiten gerend."NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh huh watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond het wel vaag ja, vooral omdat ze zelf een hoofddoek op hadden
[..]
^^![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Banaan in de hoek gegooid en toen hij erachter aan ging gevlucht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Ja die Koelieballie keek even niet en toen hebben we ons verstopt in de rij bij het broodbeleg, en daarna zijn we naar buiten gerend."![]()
'We riepen dat de kip op was en toen raakte hij totaal in paniek'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Ja die Koelieballie keek even niet en toen hebben we ons verstopt in de rij bij het broodbeleg, en daarna zijn we naar buiten gerend."Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja nou ik was dus op de fiets en die hebt ik dus niet op slot gezet. Ineens was Koelieballie dus pleite op me fiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Banaan in de hoek gegooid en toen hij erachter aan ging gevlucht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is een vrouw bij, die zal wel met haar haar (al dan niet onder burka) bezig geweest zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Ja die Koelieballie keek even niet en toen hebben we ons verstopt in de rij bij het broodbeleg, en daarna zijn we naar buiten gerend."
#SVLENO![]()
Lijkt me sterk dat dit ook echt is. Maar je kan alles verwachten nu.twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:52:16Matabiau train station in Toulouse evacuated - suspicious package. Unclear if false alarm via @reportedly http://t.co/SQqU7Nwdb1 reageer retweet
pakjes varkensvlees naar hem gooienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Ja die Koelieballie keek even niet en toen hebben we ons verstopt in de rij bij het broodbeleg, en daarna zijn we naar buiten gerend."![]()
![]()
Alles lijkt ook 100x zo eng nu.. Denk dat er veel onbedoeld valse meldingen zijn nu omdat mensen overal iets achter zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lijkt me sterk dat dit ook echt is. Maar je kan alles verwachten nu.twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:52:16Matabiau train station in Toulouse evacuated - suspicious package. Unclear if false alarm via @reportedly http://t.co/SQqU7Nwdb1 reageer retweet
![]()
Zojuist die silvercup gewonnen. En een hidden chem ontdekt.
http://wefut.com/en/player/6271
Deze man![]()
It's all in the name
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op dit moment is een halfopgegeten appel nog verdacht op een station oidquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke dag![]()
Ik ga vanavond in de kruipkelder liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alles lijkt ook 100x zo eng nu.. Denk dat er veel onbedoeld valse meldingen zijn nu omdat mensen overal iets achter zoeken.
http://nos.nl/op3/artikel(...)ich-van-aanslag.html
ah dat noemen ze dan toch nog welik heb 40k ofzo als je het voor de komende 2 weken nog wil gebruikenquote:
-5 healthquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pakjes varkensvlees naar hem gooien
-4 health
-6 health
-5 health![]()
2012 beldequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze man![]()
It's all in the name
![]()
![]()
Gem?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze man![]()
It's all in the name
![]()
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Heb nog niets van de fifa punten uitgegeven, dit team is alleen opgebouwd uit wat trading met shiny bronze players en uit offline wedstrijdwinstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is iig geen slechte deal idd
Wel een slecht team, als dat het beste is uit die 2200 points ben je wel genaaid
Zal nog wel ff duren voor ik mn team uit fifa 12 terugheb
Heb ook nog een Messi maar die staat niet in mn basis
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
ik hoopte dat ie Lars heettequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze man![]()
It's all in the name
![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb nog niets van de fifa punten uitgegeven, dit team is alleen opgebouwd uit wat trading met shiny bronze players en uit offline wedstrijdwinst
Heb ook nog een Messi maar die staat niet in mn basis
Elke dag![]()
Denk niet dat ze dat verkopen in een koosjere winkelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pakjes varkensvlees naar hem gooien![]()
![]()
Dafuq did I just readquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb nog niets van de fifa punten uitgegeven, dit team is alleen opgebouwd uit wat trading met shiny bronze players en uit offline wedstrijdwinst
Heb ook nog een Messi maar die staat niet in mn basisNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dat het een bewussie wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dan gemist
[..]
Owja![]()
![]()
quote:Het is een leenspeler, dus maar 5 wedstrijdenquote:
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Nee, echt niet. Die gast is echt goed. Wint alle kopduels, loopt alles dicht, en wint alle duelsquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
[..]
Het is een leenspeler, dus maar 5 wedstrijden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deed Ron Linker ook wedstrijden voor Langs de Lijn? Die stem komt me zo bekend voor
Elke dag![]()
Qua spelling van chem/gem bedoelde ik. Ik had die gast in het verleden ook in een paar teams.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Die gast is echt goed. Wint alle kopduels, loopt alles dicht, en wint alle duels![]()
Je kent me nu toch wel een beetje Gerben? Dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Qua spelling van chem/gem bedoelde ik. Ik had die gast in het verleden ook in een paar teams.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die 2 in die Drukkerij hebben toch ook wel een iets hogere prioriteit dan die kanniballi in ParisDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze willen blijkbaar eerst de supermarkt opgelost hebben voor ze killer elite gaan doen in de drukkerij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die 2 in die Drukkerij hebben toch ook wel een iets hogere prioriteit dan die kanniballi in ParisRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanwege mogelijke vergeldingsacties dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar eerst de supermarkt opgelost hebben voor ze killer elite gaan doen in de drukkerij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat de NOS dacht dat er geen gijzeling wasAnders konden ze toch zo naar binnen #Yolo
Elke dag![]()
Jup want de supermarktdweeb eist dat die andere een vrijbrief krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vanwege mogelijke vergeldingsacties dus?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel mensen worden er gegijzeld? 'Minimaal 1'
Oh bedankt voor de info dat er dus niet een gijzeling is van 0 mensen dat zou wel apart zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh bedankt voor de info dat er dus niet een gijzeling is van 0 mensen dat zou wel apart zijn
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja jonge...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh bedankt voor de info dat er dus niet een gijzeling is van 0 mensen dat zou wel apart zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh bedankt voor de info dat er dus niet een gijzeling is van 0 mensen dat zou wel apart zijn![]()
![]()
![]()
Zeg dan gewoon dat je dat niet weet, ipv dit waardoor je doet alsof je iets weet maar het gewoon nergens op slaatquote:
Elke dag![]()
Ik vind Rutte overigens wel goed afgelopen dagenMaar is ook makkelijker nu het nog 'ver van zijn bed is'
Elke dag![]()
Bedankt meneer van Buren. We gaan nu weer kijken naar live beelden van de SWAT die zit te nommen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
Mij lijkt het het slimst om beide tegelijk te bestormen. Zijn vergeldingsacties over en weer uitgesloten.![]()
Ja? Ik vond het maar een beetje meh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind Rutte overigens wel goed afgelopen dagenMaar is ook makkelijker nu het nog 'ver van zijn bed is'
BOHHH ACTIEBEELDENDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bij de NOS lullen ze er gewoon doorheen terwijl die gasten daar bezig zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is DE Mart nog niet aangeschoven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij de NOS lullen ze er gewoon doorheen terwijl die gasten daar bezig zijn![]()
Hoezo zouden die gijzelnemers (beide plaatsen) eigenlijk nog internet/communicatie hebben? LAN schakel je neem ik aan uit als Politie/GIGN zijnde en 3/4G kun je neem ik aan gewoon jammen...![]()
Ze schakelen gewoon die palen uit en jammen het ja. Die hebben echt geen contact hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef Zhano het volgende:
Hoezo zouden die gijzelnemers (beide plaatsen) eigenlijk nog internet/communicatie hebben? LAN schakel je neem ik aan uit als Politie/GIGN zijnde en 3/4G kun je neem ik aan gewoon jammen...
Normaal jammen ze die shit wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Zon chick in Australie had toch iets op FB gepost tijdens die gijzeling?
http://www.cell-jammers.c(...)ll-phone-jammer.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar was de situatie anders. Ze kunnen ervoor gekozen hebben toen de communicatie open te laten zodat de gijzelaars contact konden opnemen evt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Zon chick in Australie had toch iets op FB gepost tijdens die gijzeling?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar was de situatie anders. Ze kunnen ervoor gekozen hebben toen de communicatie open te laten zodat de gijzelaars contact konden opnemen evt.![]()
![]()
twitter:SkyNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:17:38Appeal launched for people to knit mittens for koalas whose paws have been burnt in bushfires http://t.co/e77MaKMNDs http://t.co/pWZbwjtUSz reageer retweet
#zielig #trapzmoethuilenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#inquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee clubs als we gaan ofwa? Zelfde vraag voor Trapz, Poker en de Pers btw.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doet breinaalden zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SkyNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:17:38Appeal launched for people to knit mittens for koalas whose paws have been burnt in bushfires http://t.co/e77MaKMNDs http://t.co/pWZbwjtUSz reageer retweet
#zielig #trapzmoethuilen![]()
Vanavond kan ik niet heb een date(!?!) morgen kan wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee clubs als we gaan ofwa? Zelfde vraag voor Trapz, Poker en de Pers btw.![]()
Bohhhquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet heb een date(!?!) morgen kan wel?Nee morgen niet.
![]()
Goed plan alleen gaat het me vanavond helaas niet lukken. Ik ga hetzelfde doen als Suarez alleen kom ik er wat minder voor uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee clubs als we gaan ofwa? Zelfde vraag voor Trapz, Poker en de Pers btw.![]()
![]()
Is ze knap?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Zon chick in Australie had toch iets op FB gepost tijdens die gijzeling?![]()
In je eentje thuis jezelf lam zuipen en aan je pik trekken met een zak paprika chips bij de hand terwijl je jezelf moet inhouden om niet te Fok!ken om je cover in stand te houden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Goed plan alleen gaat het me vanavond helaas niet lukken. Ik ga hetzelfde doen als Suarez alleen kom ik er wat minder voor uit![]()
Je laten nemen door een Sint Bernard met een tonnetje cognac om zijn nek?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Goed plan alleen gaat het me vanavond helaas niet lukken. Ik ga hetzelfde doen als Suarez alleen kom ik er wat minder voor uitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
In je eentje thuis jezelf lam zuipen en aan je pik trekken met een zak paprika chips bij de hand terwijl je jezelf moet inhouden om niet te Fok!ken om je cover in stand te houden?Creatief.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je laten nemen door een Sint Bernard met een tonnetje cognac om zijn nek?![]()
Weekendhapjes? Augurk met ham en blokjes kaas?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben straks op tijd thuis voor de weekendhapjes bohhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet heb een date(!?!) morgen kan wel?quote:![]()
Dat vind ik niet lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weekendhapjes? Augurk met ham en blokjes kaas?![]()
Plakjes leverworst en kaas met een zilveruitje?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
In je eentje thuis jezelf lam zuipen en aan je pik trekken met een zak paprika chips bij de hand terwijl je jezelf moet inhouden om niet te Fok!ken om je cover in stand te houden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je laten nemen door een Sint Bernard met een tonnetje cognac om zijn nek?![]()
Nee ga bij een kameraad eten, lekker chinees bestellen en we gaan dat spel van VI doen, erger je wel spel of weet ik het, zal wel 2 minuten zijn en dan gewoon playstation aan. Oja en moet nog ff zaalvoetballen
Dat natuurlijk met meer vrienden en bier![]()
![]()
Zeg dan niet dat je hetzelfde als sjon gaat doen. Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee ga bij een kameraad eten, lekker chinees bestellen en we gaan dat spel van VI doen, erger je wel spel of weet ik het, zal wel 2 minuten zijn en dan gewoon playstation aan. Oja en moet nog ff zaalvoetballen
Dat natuurlijk met meer vrienden en bier![]()
![]()
is goed, kan vanaf 10 ofzo denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee clubs als we gaan ofwa? Zelfde vraag voor Trapz, Poker en de Pers btw.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohhhhhhhquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is goed, kan vanaf 10 ofzo denk ikRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hestek spittaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is goed, kan vanaf 10 ofzo denk ik![]()
![]()
Vriendin of Ex vriendin
Elke dag![]()
Je hebt al je maandelijkse snack op. Genoeg voor jou vandaag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben straks op tijd thuis voor de weekendhapjes bohhhhh![]()
Dankje, had het ook kort samen kunnen vatten onder bier drinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je hetzelfde als sjon gaat doen. Veel plezier!
Morgen of zondag overdag?
Met welk team spelen jullie inmiddels?![]()
Manfister Cityquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dankje, had het ook kort samen kunnen vatten onder bier drinken
Morgen of zondag overdag?
Met welk team spelen jullie inmiddels?
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:33:21@News_Executive the hostage takers threaten to kill the hostages in the supermarket if the two terrorist in Dammartin will be harmed reageer retweet
Elke dag![]()
Van die mensen die dan op de vraag '' voel je je onveilig ? '' antwoorden; ''nee dat moeten we niet doen.''
Alsof je zo 1,2,3 kan bepalen of je je veilig voelt of niet.![]()
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:43:13#ISIS blew up the Tel Afar Citadel in the province of #Nineveh, #Iraqi culture ministry via @RudawEnglish http://t.co/Tv6qxEiBlg reageer retweet
En weer iets weg. sukkels.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar is het fut topic?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
#TrapzNewsChannelquote:
Jij mag onze entertainment / game redacteur zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jawel, ik ga de weekendhapjes bekijken en straks ook nog Chinees eten #bohhquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt al je maandelijkse snack op. Genoeg voor jou vandaag.![]()
Bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:52 schreef Zhano het volgende:
Durf niet weg te gaan om boodschappen te doen. Straks mis ik alle actie![]()
Bitches.twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:55:50#Breaking gunfire heard at #DammartinEnGoele right now. reageer retweet
actieactieactieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die comments zijn wel van een hoog niveauquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk op SkyNews![]()
explosies.
What the fuck paar magazijnen leeg geschoten.![]()
![]()
Ja echt bizarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die comments zijn wel van een hoog niveau
[ afbeelding ]
dat weet ik niet, nog niks over op Skyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En bij de supermarkt? Want die werd volgens mij tegelijk aangevallen.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet ik niet, nog niks over op Sky
Was er goed druk iig.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En bij de supermarkt? Want die werd volgens mij tegelijk aangevallen.![]()
![]()
Is alweer verwijderd, Paroolquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mogelijk leven ze ook nog...![]()
![]()
Dat is wel echt verneukeratief de hele dag: tegenstrijdige en nikszeggende berichtgevingquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedereen overleefd behalve koeliballi
Elke dag![]()
Ook die 2 sukkels dood en geen gegijzelde
Elke dag![]()
quote:
Wat een bazen die Fransen, als ze dat echt gelukt is. Mensen die de Franse regering bashen omdat 'ze er niets aan doen'
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nope. FIFAquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee clubs? Kami komt niet dus hebben een brabo-spot vrij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |