SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je pleit in mijn perceptie voor vermindering van de vrijheid van meningsuiting. En dat ben ik gewoon niet met je eens![]()
Touché.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?
Alleen pro Isis demonstraties mogen ook. Want: vrijheid van meningsuiting. Vrijheid is geweldig. Alleen is omgaan met vrijheid ook een kunst.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij doelde meer op het goed praten van die moordactie. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat deed ze niet en zei ze nog letterlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelde meer op het goed praten van die moordactie. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?![]()
Ze wil het niet goedpraten, maar dat doet ze toch. Daarmee praat ze dus een terreuractie goed, tegen de vrijheid van meningsuiting. Dan zou het pas hypocriet zijn als ze zich vervolgens wel beroept op die vrijhedenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zei letterlijk dat ze het niet deed, om het vervolgens alsnog te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat deed ze niet en zei ze nog letterlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk dat ze het niet deed, om het vervolgens alsnog te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Wilders ook te ver gaan, dat betekent nog niet dat ik hem een kogel door zijn hoofd gun![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]Wilders gaat inderdaad ook geregeld over de schreef, maar niet zo ver als deze dame. Ze beweert dat de tekenaars er gewoon zelf om hebben gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Wilders ook te ver gaan, dat betekent nog niet dat ik hem een kogel door zijn hoofd gun
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Ze hebben het opgezocht"quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wilders gaat inderdaad ook geregeld over de schreef, maar niet zo ver als deze dame. Ze beweert dat de tekenaars er gewoon zelf om hebben gevraagd__!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sneeuw?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ondertussen zijn wij ook niet veilig. Morgen en overmorgen code geel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thuiswerken dan maarquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ondertussen zijn wij ook niet veilig. Morgen en overmorgen code geel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Agh misschien gaan de terminals plat ook wel chill.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Storm vooral. Lekker als je zaterdag naar de Maasvlakte moet
Hey, dat is een serieus voordeel bij een nadeelquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh misschien gaan de terminals plat ook wel chill.Tablet mee, Popcorn Time kijken
Boven windkracht 8 moeten ze dicht dus ga maar duimen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hey, dat is een serieus voordeel bij een nadeelTablet mee, Popcorn Time kijken
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet morgen vliegen naar Madrid, wel veilig?![]()
Je moet over Frankrijk heen en ze hebben een rocketlauncher. Mag ik jouw zwarte boekje hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet morgen vliegen naar Madrid, wel veilig?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, je gaat dood. Mag ik je coins?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet morgen vliegen naar Madrid, wel veilig?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Mijn zwarte boekje? Of bedoel je m'n bioscoopbroekje?
En sorry Bittere vent, ik heb geen coins
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Oh. Heb je nog een chick over? Ouwe hosselaar hehequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef el-blanchito het volgende:
En sorry Bittere vent, ik heb geen coinsMaar diep van binnen lach ik.![]()
Zwarte boekje. Met al je telefoonnummers van die chicks. Maar je bioscoopbroek mag ook hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef el-blanchito het volgende:
En sorry Bittere vent, ik heb geen coins
Nummers schrijven in een boekje, wat voel ik me opeens jong
En voor de bioscoopbroek; gewoon de binnenkant van je broekzak eruit knippeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Inhoud van je black book app dan. gr grquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef el-blanchito het volgende:
En voor de bioscoopbroek; gewoon de binnenkant van je broekzak eruit knippenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veel plezier dan maarquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef el-blanchito het volgende:
En voor de bioscoopbroek; gewoon de binnenkant van je broekzak eruit knippen
Bedankt ouwequote:
Van vrijdagochtend tot maandagavond met het voetbalteam, zondag zelfs een wedstrijdje van Real meepakken
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gaat hier aardig tekeer. Dat moet in de regio Rijnmond dan minstens net zo erg zijnquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat hier aardig tekeer. Dat moet in de regio Rijnmond dan minstens net zo erg zijnGelukkig geen files en bij jou dan?
*kijkt uit het raam* geen file bij ons in de straatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja zekerGelukkig geen files en bij jou dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*kijkt uit het raam* geen file bij ons in de straatpoeperd
Bijna weekend
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alsof ik niet naar buiten zou durven met dit weerquote:
Had al een thuiswerkdagje gepland, want vandaag wordt de vloer in de keuken opnieuw getegeld
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
thuis "werken"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik niet naar buiten zou durven met dit weer
Had al een thuiswerkdagje gepland, want vandaag wordt de vloer in de keuken opnieuw getegeldDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Net als die reclame? zwembadje graven etc etcquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik niet naar buiten zou durven met dit weer
Had al een thuiswerkdagje gepland, want vandaag wordt de vloer in de keuken opnieuw getegeldRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net als die reclame? zwembadje graven etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet zoals die ambtenaren die af en toe een muisklik doen om "online" te blijven hoor...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Jij installeert gewoon een programma wat dat automatisch voor je doet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zoals die ambtenaren die af en toe een muisklik doen om "online" te blijven hoor...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen autoclicker hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zoals die ambtenaren die af en toe een muisklik doen om "online" te blijven hoor...
http://www.murgee.com/auto-clicker/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, wel online zijn maar niet je mail beantwoorden. Klinkt logischquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Jij installeert gewoon een programma wat dat automatisch voor je doet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen automatische rules in je mailbox hebben staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, wel online zijn maar niet je mail beantwoorden. Klinkt logisch
Huuuu mensen. eng.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat moment dat je een plekje vindt in de trein en dat er alsnog iemand naast je gaat zittenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Automatische rule:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen automatische rules in je mailbox hebben staan.quote:Beste ...,
Ja.
Gr gr POTS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoiets.quote:
Je kan ook gewoon scannen op inhoud en onderwerp en dan via een bepaald algoritme het juiste antwoord laten bepalen.
Als ik me met dat soort onzin moet gaan bezighouden, kan ik maar beter gewoon gaan werkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoiets.
Je kan ook gewoon scannen op inhoud en onderwerp en dan via een bepaald algoritme het juiste antwoord laten bepalen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon niemand van die 4 spelers bij EA heeft robben in zijn toty.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
het meest erge van deze post is, dat je het nog meent ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best wel, vooral als ik deals wil oppikken in de trein wil ik niet gestoord worden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat filmpje met Barton enzo, bedoel je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:51 schreef over_hedge het volgende:
Gewoon niemand van die 4 spelers bij EA heeft robben in zijn toty.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. (naja heb het filmpje zelf niet gekeken, maar wel de teams gezien)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat filmpje met Barton enzo, bedoel je?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best wel, vooral als ik deals wil oppikken in de trein wil ik niet gestoord worden.Praat een keer met je buurman! Misschien nog een leuke vriendschap erbij of een fuckbuddy als het een dame is. gr gr
Viel mij ook op. Die gasten zijn natuurlijk wel vooral op BPL gericht, en zetten dus Aguero in de spitsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. (naja heb het filmpje zelf niet gekeken, maar wel de teams gezien)
Niemand die zich overigens wat aan lijkt te trekken van een TOTY-aankondiging: prijzen stijgen gewoon door
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zat in de stiltecoupé en er komt nooit een chick naast me zitten. Dat vind ik overigens niet erg. Maar ik had mijn laptop net ook niet in de trein, nu daarentegen wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker boeiend.Praat een keer met je buurman! Misschien nog een leuke vriendschap erbij of een fuckbuddy als het een dame is. gr gr
![]()
Boh...DS2 ligt beter bij de mannetjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zat in de stiltecoupé en er komt nooit een chick naast me zitten. Dat vind ik overigens niet erg. Maar ik had mijn laptop net ook niet in de trein, nu daarentegen wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, bij oudere mensen blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boh...DS2 ligt beter bij de mannetjes![]()
1tje had ibra als st.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Die gasten zijn natuurlijk wel vooral op BPL gericht, en zetten dus Aguero in de spits
Niemand die zich overigens wat aan lijkt te trekken van een TOTY-aankondiging: prijzen stijgen gewoon door
Maarja maakt eigenlijk ook niet veel uit. Ik kan die toty aanvallers toch nooit betalen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, bij oudere mensen blijkbaar.
gr gr![]()
Maar niet met 2 lekke banden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
gr gr![]()
Nou als je op een fiets met 2 lekke banden kan fietsen kan je daarna op alle fietsen fietsen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als ik zou thuiswerken dan ben ik bang dat ik nog minder zou doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zoals die ambtenaren die af en toe een muisklik doen om "online" te blijven hoor...![]()
![]()
Shots fired in Frankrijk bij een achtervolging.
Vers van de pers. #breaking #TrapzNewsChannelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Angst is een slechte raadgever.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik zou thuiswerken dan ben ik bang dat ik nog minder zou doen![]()
Nog meer fokken zal wel niet toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik zou thuiswerken dan ben ik bang dat ik nog minder zou doenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heavy fire in Frankrijk. #wildewesten #klopjacht #TrapzNewsChannelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heavy fire in Frankrijk. #wildewesten #klopjacht #TrapzNewsChannelNAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://news.sky.com/story(...)e-northeast-of-parisquote:
#TrapzNewsChannelGijzeling dusquote:09h31: Un employé de la société est pris en otage, a-t-on appris de source policière
09h27: Une prise d'otages serait en cours avec des échanges de coups de feu à Dammartin-en-Goële en Seine-et-Marne
09h26: Tous les habitants de Dammartin-en-Goële sont priés de rester chez eux
09h20: Coups de feu et course-poursuite avec deux suspects sur la Nationale 2 au nord-est de Paris
09h18: Il s'agirait d'une prise d'otages dans une entreprise de Dammartin-en-Goële (RTL)
09h13: Une voiture a été volée dans l'Oise vers 8h40 avec deux hommes correspondant au signalement des frères Kouachi (RTL)
09h07: Un gros échange de coups de feu vient d'avoir lieu à Dammartin-en-Goël en Seinte-et-Marne sur la Nationale 2
06h55: Toujours aucune trace des deux frères ce matin.
Le Point complet
Je ne comprends pas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://news.sky.com/story(...)e-northeast-of-paris
#TrapzNewsChannel
[..]
Gijzeling dus![]()
Ik kan geen Frans, kut taal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://news.sky.com/story(...)e-northeast-of-paris
#TrapzNewsChannel
[..]
Gijzeling dus![]()
![]()
Waarom rijden die Fransen allemaal in zulke gare auto's dan. Als crimineel zijnde heb je het er ook maar moeilijk om een goede vluchtwagen te regelen.![]()
![]()
Sowieso franse barrels.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:36 schreef Bakkes. het volgende:
Waarom rijden die Fransen allemaal in zulke gare auto's dan. Als crimineel zijnde heb je het er ook maar moeilijk om een goede vluchtwagen te regelen.valt me nog mee dat er geen 1 in de fik is gevlogen of stil staat met elektrische problemen.
Je kan nooit teveel fokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog meer fokken zal wel niet toch.![]()
beter rijden ze allemaal wit gewrapte BMW's ja dan vallen ze niet zo opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:36 schreef Bakkes. het volgende:
Waarom rijden die Fransen allemaal in zulke gare auto's dan. Als crimineel zijnde heb je het er ook maar moeilijk om een goede vluchtwagen te regelen.![]()
Zullen de weg wel kwijt zijn.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Best wel klote om al die tolwegen te omzeilen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik snap sowieso niet dat ze niet direct hebben geprobeerd het land uit te komen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
09h43: Une source policière confirme que les frères Kouachi ont été identifiésquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat ze niet direct hebben geprobeerd het land uit te komen.
09h40: Cinq hélicoptères survolent la zone industrielle proche de Dammartin-en-Goële, au nord-est de Paris
Doet me echt denken aan GTA
Blijkbaar kan je de achtervolging live op Franse televisie zien
#TrapzNewsChannelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter rijden ze allemaal wit gewrapte BMW's ja dan vallen ze niet zo opAlleen laat ik hem nu zwart, struggles met werk.
![]()
![]()
Hebben gewoon TomTom op hun mobieltje staan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Best wel klote om al die tolwegen te omzeilen.![]()
![]()
Ik snap meerdere dingen niet aan de hele aanslag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat ze niet direct hebben geprobeerd het land uit te komen.![]()
Wedden dat ze de 'daders' niet te pakken krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws
Voor de liefhebber![]()
![]()
De daders? Ze hebben net schoten gelost en iemand gegijzeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Wedden dat ze de 'daders' niet te pakken krijgen.Die krijgen ze nu wel hoor.
Beter komt er een irritante medespeler met een RPG die die auto opblaast.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor de liefhebber
Op je werk naar een soort GTA 5 kijken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom daders tussen aanhalingstekens? Ow wacht, ze zijn nog steeds slechts verdachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Wedden dat ze de 'daders' niet te pakken krijgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou spannend. ik zie een auto door de regen rijden. met niemand voor zich.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor de liefhebber
Op je werk naar een soort GTA 5 kijken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mag hopen van wel ja, anders wel imago verlies voor heel Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De daders? Ze hebben net schoten gelost en iemand gegijzeld.Die krijgen ze nu wel hoor.
![]()
Ze rijden richting het vliegveld nu.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou spannend. ik zie een auto door de regen rijden. met niemand voor zich.
Ja de politie zit er voorje kijkt niet mee met de politie natuurlijk
Het heeft voor mijn gevoel meer weg van een Parijs - Roubaix per auto...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor de liefhebber
Op je werk naar een soort GTA 5 kijken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja lekkere live beelden dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze rijden richting het vliegveld nu.
Ja de politie zit er voorje kijkt niet mee met de politie natuurlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat het zaakje gewoon stinkt. Een van de verdachte zat tijdens het hele gebeuren gewoon op school en dat is door meerdere personen bevestigt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom daders tussen aanhalingstekens? Ow wacht, ze zijn nog steeds slechts verdacht
Sowieso voorbereid gaan met bivakmutsen om niet herkent te worden en vervolgens een paar gekopieerde ID's rond laten slingeren in een achter gelaten auto.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pieterkleinrtl twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 09:55:35ANP-persalarm: LE PARISIEN: TWEE DODEN EN TWINTIG GEWONDEN BIJ VUURGEVECHT IN DORP DAMMATIN EN GOELE BIJ PARIJS reageer retweet
Die heeft het helpen voorbereiden... wel bij de feiten blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:56 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Omdat het zaakje gewoon stinkt. Een van de verdachte zat tijdens het hele gebeuren gewoon op school en dat is door meerdere personen bevestigt.
Sowieso voorbereid gaan met bivakmutsen om niet herkent te worden en vervolgens een paar gekopieerde ID's rond laten slingeren in een achter gelaten auto.En hij heeft zichzelf gemeld en is alweer vrij volgens mij.
Dat zou wel een faal zijn... Als de politie 20 gewonden heeft door 2 mensen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Eerst die mennekes maar eens pakken, daarna op zoek gaan antwoorden op dit soort vragen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:56 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Omdat het zaakje gewoon stinkt. Een van de verdachte zat tijdens het hele gebeuren gewoon op school en dat is door meerdere personen bevestigt.
Sowieso voorbereid gaan met bivakmutsen om niet herkent te worden en vervolgens een paar gekopieerde ID's rond laten slingeren in een achter gelaten auto.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TV maar aan gezet, duidelijkere en minder schokkerige beelden.
Geen idee nog wat ik aan het bekijken ben trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister de storyline voor de tweede keer uitgespeeld.quote:Nu bezig met Lester's assasination missies om veel geld te maken. 500M op iedere character nu.
![]()
![]()
Speel je wel eens online?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nooit dat die alweer is vrijgelaten hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heeft het helpen voorbereiden... wel bij de feiten blijvenEn hij heeft zichzelf gemeld en is alweer vrij volgens mij.
Zelfs Franse zijn niet zo dom.![]()
Ze zitten in een drukkerij volgens mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ze proberen nu dichter bij dat gebouw te komen ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan moet ik je eens een keer toevoegen. zit je al in een crew?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja in mijn uppie want de rest heeft mij verlaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet ik je eens een keer toevoegen. zit je al in een crew?
Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:08 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Gister de storyline voor de tweede keer uitgespeeld.Nu bezig met Lester's assasination missies om veel geld te maken. 500M op iedere character nu.
Dan maar online bazen.
Sankakilliesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja in mijn uppie want de rest heeft mij verlaten.![]()
![]()
je mag wel in mijn "crew" met 2 andere mensen waar van 1 geen ps4 gta heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja in mijn uppie want de rest heeft mij verlaten.
Hoop dat we daar nog wat van kunnen zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:10 schreef Kamikazie het volgende:
Zo'n dikke manhunt is ook wel het laatste waar de politie op zat te wachten
Ach ja wel mooi excuus om met scherp te schieten...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je mag wel in mijn "crew" met 2 andere mensen waar van 1 geen ps4 gta heeft.Ja zelfde als in onze crew waar half fok in zit maar niemand hem op de PS4 heeft.
Ja want live executies van verdachte is echt waar we op zitten te wachten !quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:11 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Hoop dat we daar nog wat van kunnen zien.![]()
![]()
Sowwyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ja zelfde als in onze crew waar half fok in zit maar niemand hem op de PS4 heeft.
![]()
![]()
Als heist er zijn kan ik die andere vriend wel overhalen om ook voor next gen te kopen denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ja zelfde als in onze crew waar half fok in zit maar niemand hem op de PS4 heeft.
Moeten dan nog 1 iemand hebben om heist te kunnen doen. Wat jij dus zou kunnen zijnSowieso kan je in meerdere crews tegelijk zitten.
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon opgepakt worden en nooit meer vrijkomen.
Niet dan, iedereen zit toch te roepen dat de daders kapot geschoten moeten worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja want live executies van verdachte is echt waar we op zitten te wachten !![]()
![]()
Ok ik join wel ! Wat is de naam?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als heist er zijn kan ik die andere vriend wel overhalen om ook voor next gen te kopen denk ik.
Moeten dan nog 1 iemand hebben om heist te kunnen doen. Wat jij dus zou kunnen zijnSowieso kan je in meerdere crews tegelijk zitten.
Carefaces geloof ik. Zal eens ff inloggen op die rockstar site om te kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok ik join wel ! Wat is de naam?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zul je zien de ze sticky bombs hebben over hun hele lijf. Net op het moment dat ze ingerekend worden, BOOM!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon opgepakt worden en nooit meer vrijkomen.![]()
NOOSE men coming down from the chopper!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
5* wanted level. GIGN uit helicopter.![]()
Nou ik heb dat niemand hier zien zeggen hoor, ik lees niet alles/zeer weinig in dit topic dus verbeter me als ik ernaast zitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Niet dan, iedereen zit toch te roepen dat de daders kapot geschoten moeten worden.
Gewoon voor de rechter brengen en een eerlijk proces geven lijkt me.![]()
Ik hoorde wel al dat mensen gingen zeggen dat de doodstraf maar weer ingevoerd moet worden daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik heb dat niemand hier zien zeggen hoor, ik lees niet alles/zeer weinig in dit topic dus verbeter me als ik ernaast zit
Gewoon voor de rechter brengen en een eerlijk proces geven lijkt me.
Dat waren zelfs vragen van ministers daar in Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoorde wel al dat mensen gingen zeggen dat de doodstraf maar weer ingevoerd moet worden daar.
Natuurlijk die idioot van een Le-Penn
http://www.volkskrant.nl/(...)-frankrijk~a3825475/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier en daar toch wel gelezen. En eerlijk gezegd vind ik een doodstraf wel op zijn plaats voor zo'n actie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik heb dat niemand hier zien zeggen hoor, ik lees niet alles/zeer weinig in dit topic dus verbeter me als ik ernaast zit
Gewoon voor de rechter brengen en een eerlijk proces geven lijkt me.![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/carefacesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat waren zelfs vragen van ministers daar in Frankrijk.
Natuurlijk die idioot van een Le-Penn
http://www.volkskrant.nl/(...)-frankrijk~a3825475/
5 members zelfs! met 2 met gta op de ps4. En een 3e ga ik hopelijk nog over halen
Tja volgens mij is het in veel (westerse) landen zo dat je niet volgens een wet berecht kan worden die is ingevoerd nadat de misdaad is gepleegd dus dat zou voor deze gasten sowieso al niet opgaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:16 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Hier en daar toch wel gelezen. En eerlijk gezegd vind ik een doodstraf wel op zijn plaats voor zo'n actie.![]()
Je kan niet ineens de regels veranderen voor een bepaald geval. Levenslang is het maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:16 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Hier en daar toch wel gelezen. En eerlijk gezegd vind ik een doodstraf wel op zijn plaats voor zo'n actie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de grond stoppen en laten overlopen door een stel paarden zag er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef vanpers het volgende:
Wat vinden jullie dan een "eerlijke" straf?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In een schiet gevecht komen en de daders afmaken met als excuus dat je geen andere keuze had.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef vanpers het volgende:
Wat vinden jullie dan een "eerlijke" straf?![]()
Celstraf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef vanpers het volgende:
Wat vinden jullie dan een "eerlijke" straf?
Ja dat ligt natuurlijk aan het bewijs en dat hebben wij nu nog niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef vanpers het volgende:
Wat vinden jullie dan een "eerlijke" straf?![]()
Done.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/crew/carefaces
5 members zelfs! met 2 met gta op de ps4. En een 3e ga ik hopelijk nog over halen
Serieus nu nog bewijs nodig terwijl ze net nog even 20 agenten hebben verwond en 2 gedood?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat ligt natuurlijk aan het bewijs en dat hebben wij nu nog niet.
En 1 iemand gegijzeld hebben?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gaat een lang proces worden bro.. gaan we nog jaren over lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus nu nog bewijs nodig terwijl ze net nog even 20 agenten hebben verwond en 2 gedood?
En 1 iemand gegijzeld hebben?![]()
ik heb je een REPRESENTATIVES gemaakt. Dan kan je mensen invite. Voor als je nog vrienden met gta hebt.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die rock foto van jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef Zhano het volgende:
Gaat een lang proces worden bro.. gaan we nog jaren over lezen.
Alleen Ozz en Rissaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb je een REPRESENTATIVES gemaakt. Dan kan je mensen invite. Voor als je nog vrienden met gta hebt.de rest gaat of naar het buitenland of willen geen GTA kopen. #paupers
Ja ik weet niet wat een andere mogelijkheid is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus nu nog bewijs nodig terwijl ze net nog even 20 agenten hebben verwond en 2 gedood?
En 1 iemand gegijzeld hebben?![]()
Wat een fagsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen Ozz en Rissade rest gaat of naar het buitenland of willen geen GTA kopen. #paupers
Ik ga morgen avond wel weer ff spelen denk ik. Misschien vanavond ook. Alleen dan zit ik thuis bij de andere crew member.
quote:1 luv bby <3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen Ozz en Rissade rest gaat of naar het buitenland of willen geen GTA kopen. #paupers
![]()
Week van 26 jan wssquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk? Of ben je er al?![]()
![]()
Ik ga hem ook nog kopen maar ben nog te druk met andere spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
daar hebben we nu weinig aan he?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:35 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ga hem ook nog kopen maar ben nog te druk met andere spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nu zit ik toch op het werk dus daar heb je niks aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
daar hebben we nu weinig aan he?![]()
ga es wat doen dan!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nu zit ik toch op het werk dus daar heb je niks aan.![]()
Dat eerste wil ik nog wel inkomen aangezien ik de helft van de tijd hier zit te lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
vanpers werkt niet echt joh
Die heeft ook gewoon wajong net zoals iedereen hier.
Dat laatste moet ik je helaas in teleurstellen.![]()
En nu worden ze nog strengerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:51 schreef Mandekker het volgende:
Ik wil ook Wajong, maar dat mag niet van het UWV.![]()
Shit is aan. Ze zijn bereid als martelaar te sterven hebben ze tegen de onderhandelaren gezegd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Shocking newsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Shit is aan. Ze zijn bereid als martelaar te sterven hebben ze tegen de onderhandelaren gezegd.![]()
![]()
Klinkt episch, maar intussen zijn ze wel als een stel meisjes uit Parijs weggereden. Om vervolgens heldhaftig te sterven in een loodsje in een Noord-Frans durpkequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Shit is aan. Ze zijn bereid als martelaar te sterven hebben ze tegen de onderhandelaren gezegd.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Zhano het volgende:
Die kale heeft zn hoofd nog niet geschoren vandaag.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op 7 mijl van het vliegveld. Met een raketwerper wel of niet.. En reken maar dat ze in hun eigen kringen helden zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt episch, maar intussen zijn ze wel als een stel meisjes uit Parijs weggereden. Om vervolgens heldhaftig te sterven in een loodsje in een Noord-Frans durpkeMaar diep van binnen lach ik.![]()
![]()
iemand anders nog ideeen? Ik wil die 3 aanvallers gebruiken. Ibra mag ook als cam.
En moet ook een goede verdediging zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk. Maar dat waren ze sowieso wel. "Martelaar" of niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op 7 mijl van het vliegveld. Met een raketwerper wel of niet.. En reken maar dat ze in hun eigen kringen helden zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien de boel spiegelen, en Marcelo op LB, en IF Aurier op RB?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
iemand anders nog ideeen? Ik wil die 3 aanvallers gebruiken. Ibra mag ook als cam.
En moet ook een goede verdediging zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mm ja zou kunnen. Alleen vind maxwell wel prima en marcelo kutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien de boel spiegelen, en Marcelo op LB, en IF Aurier op RB?
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken. IF Aurier lijkt me wel een goei backskequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm ja zou kunnen. Alleen vind maxwell wel prima en marcelo kut
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alba, Cunt-rao?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm ja zou kunnen. Alleen vind maxwell wel prima en marcelo kut![]()
Sommige dudes hier hebben echt last van machtslust.
definieer hier?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sommige dudes hier hebben echt last van machtslust.![]()
Dat kan niet echt zijn. toch... Een tank er bij halen bij halen voor 2 personen.quote:
Wordt nu wel heel erg gta.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er komen geen tanks meer in gta achter je aanquote:
Wel in single player tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er komen geen tanks meer in gta achter je aan![]()
Ik dacht van niet. Al heb ik single player niet echt veel gespeeld.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wel als je die vliegbasis in gaat ook onlinequote:
Ook niet echt. Alleen in de basis zelf. Buiten de basis komen de tanks niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel als je die vliegbasis in gaat ook onlineDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
na gta nu star wars battlefront
Gelukkig want ik hoorde dat ze een palletsorteerder hadden gegijzeld. Anders had ik even Rambo gedaan daar om je te bevrijden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jawohl. Waarmee kan ik je van dienst zijn broeder?
Gofferquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig want ik hoorde dat ze een palletsorteerder hadden gegijzeld. Anders had ik even Rambo gedaan daar om je te bevrijden.![]()
![]()
Ik vind het nog steeds een vreemd verhaal dat ze 1500 politie mensen nodig hebben om 2 mannetjes op te pakken of uit te schakelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik snap nu ook wat beter hoe duitsland heel frankrijk zo makkelijk heeft ingenomen in de ww2.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef over_hedge het volgende:
na gta nu star wars battlefront
[ afbeelding ]
🍆![]()
1500?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind het nog steeds een vreemd verhaal dat ze 1500 politie mensen nodig hebben om 2 mannetjes op te pakken of uit te schakelen.
Meer dan 80.000 man zijn ingezet in deze operatie!quote:De autoriteiten hebben een enorme politiemacht opgetuigd: 50.000 agenten, 35.000 gendarmes, speciale eenheden en helikopters zijn ingezet. Niet alleen om de gevaarlijke verdachten in te rekenen, maar ook om de bevolking te beschermen.![]()
teringquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1500?
Meer dan 80.000 man zijn ingezet in deze operatie!
[..]80 000 vs 2.
Stel je voor dat ze vanuit het noorden van Frankrijk iemand neer schieten die boodschappen aan het doen is in in Marseille.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook in de rest van het land om de burgers daar te beschermen.![]()
damn son, die IF Mark Gonzalez was gisteren 200k en nu boven de 300k. Maar door de TOTY crash die eraan komt zal hij ook veel goedkoper worden. #ontopic![]()
Jaja leuk leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
damn son, die IF Mark Gonzalez was gisteren 200k en nu boven de 300k. Maar door de TOTY crash die eraan komt zal hij ook veel goedkoper worden. #ontopicRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die vrouwelijke agente die werd neergeschoten in Parijs door een andere dude vergeten...?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze vanuit het noorden van Frankrijk iemand neer schieten die boodschappen aan het doen is in in Marseille.![]()
Precies niet zo leuk dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net zo leuk als jouw reacties op mijn posts.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bakkes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net zo leuk als jouw reacties op mijn posts.![]()
Die gasten zullen nu toch wel een beetje honger beginnen te krijgen? En het is onderhand geen tijd voor het middaggebed?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zeiden ze al wel ja. Waarschijnlijk moe en hongerig en daardoor ook eventueel nog labieler dan normaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die gasten zullen nu toch wel een beetje honger beginnen te krijgen? En het is onderhand geen tijd voor het middaggebed?![]()
Sympathieke jongens welquote:Op de Franse radio heeft een ondernemer verteld dat hij één van de broers Kouachi vanmorgen een hand heeft gegeven. De man had een afspraak op het bedrijventerrein in Dammartin-en-Goële. “Ik kwam één van de terroristen tegen, heb hem de hand geschud en gedag gezegd.” De terrorist zou toen gezegd hebben: “Meneer, we doden geen burgers.” De ondernemer is van plan mee te doen aan de Lotto, “want ik heb heel veel geluk gehad vanmorgen”, zei de ondernemer.![]()
![]()
Ik hoorde net dat nieuwe nummer van Avicii (die in FIFA zit) op de radio terwijl ik de wekelijkse snack op ging eten. gr gr![]()
Bohh, en wat voor snack was het?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoorde net dat nieuwe nummer van Avicii (die in FIFA zit) op de radio terwijl ik de wekelijkse snack op ging eten. gr gr![]()
Dat is fantastisch nieuws!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zeker zeker. De dader van die moord op een agent in zuid-Parijs is ook een bekende van ze.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Very excitingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoorde net dat nieuwe nummer van Avicii (die in FIFA zit) op de radio terwijl ik de wekelijkse snack op ging eten. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
doet me denken aan dat filmpje van Draadstaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees. Kip.![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Tobi heeft weer een wintersport gewonnen hoor! Gekkenhuis!!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nooooitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Tobi heeft weer een wintersport gewonnen hoor! Gekkenhuis!!![]()
![]()
Met Q-music. Zelfs de alcohol krijg je erbij. Vorig jaar zat ik ook in de uitzending maar toen had ik verloren... Nu heeft mijn vriendin hem voor mij gewonnen. 3e wintersport die ik win in 2 jaarquote:![]()
![]()
Tof! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met Q-music. Zelfs de alcohol krijg je erbij. Vorig jaar zat ik ook in de uitzending maar toen had ik verloren... Nu heeft mijn vriendin hem voor mij gewonnen. 3e wintersport die ik win in 2 jaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja echt vet. Het is maar een korte trip en gewoon met de bus maar dat is prima. Gaan naar Zell am See, nog nooit geweest dus ben benieuwd!quote:![]()
Weer een gijzeling en schietpartij in Parijsnu in een joodse supermarkt.'
13h24: Une fusillade a éclaté vers 13 heures porte de Vincennes à Paris
Le tireur de Montrouge suspecté d'être impliqué dans la prise d'otage porte de Vincennes à Paris
13h07: Le Ministre de l'Intérieur indique que des négociateurs ont "tenté d'établir un contact" avec les preneurs d'otages
#TrapzNewsChannelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver NOS ik kom thuis en dan wil ik duiding niet nietszeggende beelden
Gewoon al een kwartier geen commentaar erbij
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sickquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
livestream van die supermarkt.
e: Nu een raid.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nos heeft het nu ook doorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omg die gijzelnemeris die gast die gisteren een politieagent had doodgeschoten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lucky mofoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja echt vet. Het is maar een korte trip en gewoon met de bus maar dat is prima. Gaan naar Zell am See, nog nooit geweest dus ben benieuwd!mooi gebied, ben vaak in de regio Saalbach geweest en dat was altijd genieten
wanneer ga je?
![]()
Techniek van tegenwoordig met overal live coverage.
Toch weet ik niet of dat ideaal is voor de autoriteiten om het op te lossen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mja je kunt het moeilijk tegen houden dus dan geniet ik er lekker van mee![]()
![]()
Ramptoerisme vanaf de luie stoelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke dag![]()
Ze schakelen gewoon de mobiele telefonie uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch weet ik niet of dat ideaal is voor de autoriteiten om het op te lossen.
Mja je kunt het moeilijk tegen houden dus dan geniet ik er lekker van mee
Lekker veilig ook ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ramptoerisme vanaf de luie stoel
Oh snap de cameraman naar achteren jongens nu gaat het gebeuren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zon gast bij Sky News zei het net ook, dat die gijzeling/aanslag in die Joodse supermarkt misschien wel was omdat er bekend was dat de hele politie ergens anders zat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze schakelen gewoon de mobiele telefonie uit.
[..]
Lekker veilig ook ja.
Is natuurlijk gewoon gissen hoor, maar kan me voorstellen dat sommige van die clowns wel zo denken.![]()
Ohh op die manier. Ik dacht eerder voor het plannen van de inval nu dat de dader daar alles bij kan houden via zijn mobiel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zon gast bij Sky News zei het net ook, dat die gijzeling/aanslag in die Joodse supermarkt misschien wel was omdat er bekend was dat de hele politie ergens anders zat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is gearresteerd
Lijkt erop dat het een noodplan was om die 2 vrienden van hem uit die uitgeverij levend te kunnen krijgen als ruilmateriaalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij is gearresteerd
Lijkt erop dat het een noodplan was om die 2 vrienden van hem uit die uitgeverij levend te kunnen krijgen als ruilmateriaalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit was dus zonder media coverage helemaal niet gebeurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij is gearresteerd
Lijkt erop dat het een noodplan was om die 2 vrienden van hem uit die uitgeverij levend te kunnen krijgen als ruilmateriaal
Maar ja, het verbieden kan ook niet imo...![]()
Weet je zeker dat hij al gearresteerd is? Of loopt mijn stream zo ver achter?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tuurlijk wel, die hebben gewoon contact gehad met elkaar. En een gijzelneming kwam ook uit voordat er zoveel coverage wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit was dus zonder media coverage helemaal niet gebeurd.
Maar ja, het verbieden kan ook niet imo...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
you lucky cuntquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met Q-music. Zelfs de alcohol krijg je erbij. Vorig jaar zat ik ook in de uitzending maar toen had ik verloren... Nu heeft mijn vriendin hem voor mij gewonnen. 3e wintersport die ik win in 2 jaar![]()
NOS meldt dat er bronnen al melden dat hij is opgepaktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet je zeker dat hij al gearresteerd is? Of loopt mijn stream zo ver achter?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
NOSquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NOS meldt dat er bronnen al melden dat hij is opgepaktik wacht wel even op France24
Ik vraag me af waar we dan naar zitten te kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NOS meldt dat er bronnen al melden dat hij is opgepakt![]()
![]()
Over twee weekjes al. Moet weer even wat shit bij elkaar gaan verzamelen. Als het goed is krijg ik een jas, thermo shit heb ik nog wel. Nog ergens een broek vandaan halen en dan gaan we er weer voor. All-inclusive wintersport!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lucky mofomooi gebied, ben vaak in de regio Saalbach geweest en dat was altijd genieten
wanneer ga je?
Ben al een keer daar in de buurt geweest bij Bad Hofgastein, dat was volgens mij een ski-oord voor bejaarden... nauwelijks après-ski... Dat zal hier wel anders zijn. Dotan en Kensington gaan mee dus mijn vriendin is ook weer helemaal happy![]()
![]()
Tis ook al een uur geleden begonnen hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NOSik wacht wel even op France24
Elke dag![]()
Volgens mij gaan ze nu naar binnen want die mensen zitten nog steeds vast in die supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar we dan naar zitten te kijkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
13h53: Prise d'otages porte de Vincennes: au moins 5 personnes retenues dans le supermarché casherquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis ook al een uur geleden begonnen heRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kami wat jij zei trouwens, heel parijs zit vol politie juist nu dus dat klopt niet
Elke dag![]()
5 personen aangehouden? wtfquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Prise d'otages porte de Vincennes: au moins 5 personnes retenues dans le supermarché casherDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij is nog niet gearresteerd. #TrapzNewsChannelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee zitten 5 personen nog steeds vast.quote:
Hahahahah die gasten die die helling niet opkomenziet er zo knullig uit
Elke dag![]()
Retenues betekent aangehouden toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee zitten 5 personen nog steeds vast.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als er niet bekend was dat ze waren ingesloten had zon gast misschien niet zon laatste kamikazie (hi ha ho) actie gedaan om ze eventueel vrij te krijgen door te ruilen. Ik stelde het ook veel te ''zeker'' maar je moet voorkomen dat de media informatie naar hun vriendjes gaat verspreiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kami wat jij zei trouwens, heel parijs zit vol politie juist nu dus dat klopt niet
Dwing ze maar om hun mobiele telefoon te gebruiken om zo eventuele informatie te kunnen krijgen daaruit.![]()
Nos meldt nu ook dat het om minstens 5 klanten die erin zaten zitten, dus miss bedoelen ze dan toch vastgehouden beetje vaagquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:57:53Parijs update 1357u: @FrankRenout zegt nu: man NIET aangehouden. Hij gijzelt 5 mensen in die kosjere winkel. #nosop3 reageer retweet
![]()
Daarom.. NOSquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:02 schreef AntiHero het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:57:53Parijs update 1357u: @FrankRenout zegt nu: man NIET aangehouden. Hij gijzelt 5 mensen in die kosjere winkel. #nosop3 reageer retweet
Gisteren ook al telkens met feitjes waar geen fuck van klopt. Gewoon de franse shizzle volgen.
http://www.jeanmarcmorand(...)ine-a-dammartin.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar die gijzelnemer heeft gisteren toch ook al een aanslag gepleegd, dus vraag me af of dat dan enkel met de media coverage te maken heeft. Ook gewoon dubbel aanpakken van de gehele groep lijkt het mequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als er niet bekend was dat ze waren ingesloten had zon gast misschien niet zon laatste kamikazie (hi ha ho) actie gedaan om ze eventueel vrij te krijgen door te ruilen. Ik stelde het ook veel te ''zeker'' maar je moet voorkomen dat de media informatie naar hun vriendjes gaat verspreiden.
Dwing ze maar om hun mobiele telefoon te gebruiken om zo eventuele informatie te kunnen krijgen daaruit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
5 a 6 personen gegijzeld #confirmed #TTbijhetontbijtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja het is ook meer een voorbeeld/hypothese, die hier dus blijkbaar niet helemaal van toepassing is. Ik denk dat het voor ons wel leuk is om alles op de seconde te volgen maar dat het het voor de politie het werk wel lastiger maakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar die gijzelnemer heeft gisteren toch ook al een aanslag gepleegd, dus vraag me af of dat dan enkel met de media coverage te maken heeft. Ook gewoon dubbel aanpakken van de gehele groep lijkt het me![]()
Beetje alsof je naar iemand die CoD speelt zit te kijken maar nu is het wel spannendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is ook meer een voorbeeld/hypothese, die hier dus blijkbaar niet helemaal van toepassing is. Ik denk dat het voor ons wel leuk is om alles op de seconde te volgen maar dat het het voor de politie het werk wel lastiger maakt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze hebben toch een noobtube bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje alsof je naar iemand die CoD speelt zit te kijken maar nu is het wel spannend![]()
Ze willen sterven als Martelaar hebben ze de politie verteld, dus dit gaat kut aflopenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
godver je hebt het wel goed voor mekaar zegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Over twee weekjes al. Moet weer even wat shit bij elkaar gaan verzamelen. Als het goed is krijg ik een jas, thermo shit heb ik nog wel. Nog ergens een broek vandaan halen en dan gaan we er weer voor. All-inclusive wintersport!!
Ben al een keer daar in de buurt geweest bij Bad Hofgastein, dat was volgens mij een ski-oord voor bejaarden... nauwelijks après-ski... Dat zal hier wel anders zijn. Dotan en Kensington gaan mee dus mijn vriendin is ook weer helemaal happy![]()
kan niet zeggen dat ik niet jaloers ben
![]()
10.00 vanochtend belde?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze willen sterven als Martelaar hebben ze de politie verteld, dus dit gaat kut aflopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen was ik aant werk dus niet meegekregenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:50:47Hostage taker reportedly said that he will keep the hostages as long as his friends are being under police siege at the printing company reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:54:19This hostage taking in Vincennes seems to be coordinated with the two terrorist that are being held in Dammartin-en-Goele reageer retweet
Tjah dat laatste zat er dus dik inquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:50:47Hostage taker reportedly said that he will keep the hostages as long as his friends are being under police siege at the printing company reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:54:19This hostage taking in Vincennes seems to be coordinated with the two terrorist that are being held in Dammartin-en-Goele reageer retweet
Elke dag![]()
Manuel Neuer (Bayern) is de keeper van het Team van het Jaar. De verdediging wordt gevormd door Sergio Ramos (Real Madrid), Philipp Lahm (Bayern), David Alaba (Bayern) en Diego Godín (Atlético Madrid). Het middenrif bestaat uit Toni Kroos (Real Madrid), Ángel Di María (Manchester United) en Robben (Bayern). Voorin hebben Ronaldo (Real), Lionel Messi (Barcelona) en Zlatan Ibrahimovic (Paris Saint-Germain) een plek gekregen.
Ziek als dit toty zou zijn![]()
![]()
Haha ja echt super dit. Enige tip die ik je kan geven, wintersport prijsvragen meedoen! Wat ik al zei, dit is de 3e die ik win. Een vriend van me heeft in 2 jaar voor 20 mensen een wintersport gewonnen. Volgens mij is hij een beetje verslaafd aan prijsvragen maar hij heeft al genoeg gewonnen om het goed te praten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver je hebt het wel goed voor mekaar zeg![]()
kan niet zeggen dat ik niet jaloers ben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: