Je bent verder. Niet zeikenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie tijd.![]()
Toen ik nog haar had en nog dingen kon zien zonder bril.
Ik hou het niet meer bijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef Q. het volgende:
Het gaat echt ouderwets snel hier. Lang geleden.
Er mocht wel wat bij maar jammer dat het zich allemaal concentreert op één plek.quote:
Vast niet je tokus. Arme vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Er mocht wel wat bij maar jammer dat het zich allemaal concentreert op één plek.
35 kg and counting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik de enige die is afgevallen hier?.
Ben wel van de trap gevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik een paar honderd gram. Telt dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dan moet je even dibs op iemand zetten! Straks ben je te laat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij, ik heb toch een nieuw luchtbed vertel ik net?.
Meteen het server hok in genomen zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik was even druk, er staat me toch een lekker wijf in de kamer om dr laptop op te halen, niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |