Je bent verder. Niet zeikenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie tijd.![]()
Toen ik nog haar had en nog dingen kon zien zonder bril.
Ik hou het niet meer bijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef Q. het volgende:
Het gaat echt ouderwets snel hier. Lang geleden.
Er mocht wel wat bij maar jammer dat het zich allemaal concentreert op één plek.quote:
Vast niet je tokus. Arme vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Er mocht wel wat bij maar jammer dat het zich allemaal concentreert op één plek.
35 kg and counting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik de enige die is afgevallen hier?.
Ben wel van de trap gevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik een paar honderd gram. Telt dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dan moet je even dibs op iemand zetten! Straks ben je te laat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij, ik heb toch een nieuw luchtbed vertel ik net?.
Meteen het server hok in genomen zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik was even druk, er staat me toch een lekker wijf in de kamer om dr laptop op te halen, niet normaal.
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Nee deze zomerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al getrouwd verder, Rhu?
Nooitquote:
Echt he, 10 jaar terug zat je hier nog te vertellen dat je lesbisch was en dat je niets van ons wilde wetenquote:
Dat is een liter per dag hoor. Maar dat compenseer ik weer met bier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ejaculaties in 10 jaar tellen niet
Ik ga ook zo zondigen. Ik ga een taart bakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alweer chocola opIk heb gezondigd
Chocola eten is niet zondigenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alweer chocola opIk heb gezondigd
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meteen het server hok in genomen zeker?
Ik tong nog steeds soms meisjes hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt he, 10 jaar terug zat je hier nog te vertellen dat je lesbisch was en dat je niets van ons wilde weten. En nu trouw je met een vent. Oplichterij!
Geilquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik tong nog steeds soms meisjes hoor
Wat een uberbekend kutverhaal is dat zeg.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt he, 10 jaar terug zat je hier nog te vertellen dat je lesbisch was en dat je niets van ons wilde weten. En nu trouw je met een vent. Oplichterij!
Je impliceerde het alleen maar honderden kerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb nooit gezegd dat ik lesbisch ben
Ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je impliceerde het alleen maar honderden keren.
Nixxx?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook nietIk heb zelfs nog een man van hier gedate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |