Je bent verder. Niet zeikenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie tijd.![]()
Toen ik nog haar had en nog dingen kon zien zonder bril.
Ik hou het niet meer bijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef Q. het volgende:
Het gaat echt ouderwets snel hier. Lang geleden.
Er mocht wel wat bij maar jammer dat het zich allemaal concentreert op één plek.quote:
Vast niet je tokus. Arme vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Er mocht wel wat bij maar jammer dat het zich allemaal concentreert op één plek.
35 kg and counting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik de enige die is afgevallen hier?.
Ben wel van de trap gevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik een paar honderd gram. Telt dat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dan moet je even dibs op iemand zetten! Straks ben je te laat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij, ik heb toch een nieuw luchtbed vertel ik net?.
Meteen het server hok in genomen zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik was even druk, er staat me toch een lekker wijf in de kamer om dr laptop op te halen, niet normaal.
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Nee deze zomerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al getrouwd verder, Rhu?
Nooitquote:
Echt he, 10 jaar terug zat je hier nog te vertellen dat je lesbisch was en dat je niets van ons wilde wetenquote:
Dat is een liter per dag hoor. Maar dat compenseer ik weer met bier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ejaculaties in 10 jaar tellen niet
Ik ga ook zo zondigen. Ik ga een taart bakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alweer chocola opIk heb gezondigd
Chocola eten is niet zondigenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alweer chocola opIk heb gezondigd
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meteen het server hok in genomen zeker?
Ik tong nog steeds soms meisjes hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt he, 10 jaar terug zat je hier nog te vertellen dat je lesbisch was en dat je niets van ons wilde weten. En nu trouw je met een vent. Oplichterij!
Geilquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik tong nog steeds soms meisjes hoor
Wat een uberbekend kutverhaal is dat zeg.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt he, 10 jaar terug zat je hier nog te vertellen dat je lesbisch was en dat je niets van ons wilde weten. En nu trouw je met een vent. Oplichterij!
Je impliceerde het alleen maar honderden kerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb nooit gezegd dat ik lesbisch ben
Ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je impliceerde het alleen maar honderden keren.
Nixxx?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook nietIk heb zelfs nog een man van hier gedate
Pics.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Samzz het volgende:
Oh, Rhu. Ik heb het jurkje binnen en ik vind de stof mooi. Helemaal geen slechte kwaliteit.
Het is een beetje lastig om de kwaliteit van een stof op foto te vangen...quote:
Kan heel makkelijk, doe ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt vanavond weer sporten voor het eerst sinds weken
Ik ben nog steeds verkouden dus het zal wel een hel zijn maar je kunt ook niet maar thuis blijven natuurlijk...
Phae?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
Of wacht, iets met Trans in zijn nick geloof ik.
Je wordt oud he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja, stom geheugen.
Leeft Joey nog? En dat Lapin troll account? Of was dat echt?
Put some effort into it damnit!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig om de kwaliteit van een stof op foto te vangen...
Klopt. Maar het gaat om het totaal plaatje uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig om de kwaliteit van een stof op foto te vangen...
Nee ook al nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
Of wacht, iets met Trans in zijn nick geloof ik.
Hmm misschien moet ik hem dan ook nog maar eens bestellen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef Samzz het volgende:
Oh, Rhu. Ik heb het jurkje binnen en ik vind de stof mooi. Helemaal geen slechte kwaliteit.
Ik probeer en ik probeer, het lukt nietquote:
Oooh! Ja, die is wel bevallig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar het gaat om het totaal plaatje uiteraard.
Je vriendje lief aankijken helpt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik hem dan ook nog maar eens bestellen...
Maar ik ben weer eens blut
Lunchtijd voor een aantal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Jullie gaan langzamer. Beetje jammer.
PICS. Damnit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik probeer en ik probeer, het lukt niet.
[..]
Oooh! Ja, die is wel bevallig.
Misschien had je net pech? En de kleur is ook mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik hem dan ook nog maar eens bestellen...
Maar ik ben weer eens blut
Anders koop jij hem gewoon voor mij? Krijg je een fotoquote:
Ik ben niet zo van de polygamie. Als ik jurkjes koop wil ik er ook wat anders voor terugquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Anders koop jij hem gewoon voor mij? Krijg je een foto
stof kopen ze natuurlijk het zelfde in voor al die jurkjes. Er zal niet 1 uitzondering tussen zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien had je net pech? En de kleur is ook mooi.
Pfff wat conservatiefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de polygamie. Als ik jurkjes koop wil ik er ook wat anders voor terug.
Ja, dat is ook zo. Misschien zijn er meer klachten over gekomen en is de stof veranderdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stof kopen ze natuurlijk het zelfde in voor al die jurkjes. Er zal niet 1 uitzondering tussen zitten
Ik maak zelf kleding dus misschien dat ik iets meer op stof let/er iets meer van weet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Misschien zijn er meer klachten over gekomen en is de stof veranderd? Of ik heb andere standaarden dan jij, dat kan ook nog
.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik maak zelf kleding dus misschien dat ik iets meer op stof let/er iets meer van weet?
Ik weet het ook niet
Dan doe je het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk naar de winkel. Maar ik heb geen zin om op te staan en me aan te kleden.
Niet...quote:
Zoals taart bakken bedoel je?quote:
Taart is heiligquote:
Ik heb niets met taart en aanverwanten, maar ik snap de reden nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Taart is heilig. Op die manier probeer ik mijn vrouw te verleiden tot keiharde seks vanavond
.
Eigenlijk meer een pudding, maar een Charlotte Malakoff Aux Fraises. Recht uit het Julia Child kookboek.quote:
Wat zou jij je vent daarvoor geven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
Potverdorie dat is een serieuze taart!
Diabetes type 1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zou jij je vent daarvoor geven?
Heb je daar taart voor nodig, joh?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Taart is heilig. Op die manier probeer ik mijn vrouw te verleiden tot keiharde seks vanavond
.
That's why we need feminism!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Type 3 (zwangerschapsdiabetes) kan helaas niet.
Damn, dat is wel eenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een pudding, maar een Charlotte Malakoff Aux Fraises. Recht uit het Julia Child kookboek.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Hoi, wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een pudding, maar een Charlotte Malakoff Aux Fraises. Recht uit het Julia Child kookboek.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kan ik aanschuiven?
mezelfquote:
Als het zo simpel was, was ik geen dikke zeugquote:
Ze wil wel, maar ze mag niet van zichzelf. Struggles zijn datquote:
Als je slaag net zo lekker vindt als taart, is dat misschien wel de oplossing.quote:
Helaas vind ik dat nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je slaag net zo lekker vindt als taart, is dat misschien wel de oplossing.
Teksten in Comic Sans zijn niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg net een NDA in comic sans opgestuurd
Retour afzender, geen kinderdagverblijf gevestigd op dit adres.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg net een NDA in comic sans opgestuurd
Te erg toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Teksten in Comic Sans zijn niet serieus te nemen.
Niks mis met curvesquote:
Dan is het als strafmaatregel des te effectiever.quote:
En terecht. Al dat gezeik over die kilo's.quote:
Dat is wel oppassen jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op mijn curves
Maar ik zou graag diabetes etc voorkomen
Ach ja, ik weet dat ik voor het mooie te zwaar ben. Maar ik heb er eigenlijk gewoon een beetje schijt aan nu, altijd maar dat slank moeten zijn... Ik kan de kleding die ik wil dragen goed hebben, kan doen wat ik wil zonder er lichamelijke klachten aan over te houden. Ik vind het mooi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En terecht. Al dat gezeik over die kilo's.
Daarom beweeg ik ook veel en eet ik gewoon gezondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Diabetes krijg je niet door overmatig zoet te eten. Het zijn heel veel factoren. Zoet eten draagt wel bij aan overgewicht. Vet zorgt voor insuline resistentie en zodra je daar bent, zit je al een type 2.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedoelde gewoon alle dingen die je kunt krijgen door te dik zijn en ongezond levenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diabetes krijg je niet door overmatig zoet te eten. Het zijn heel veel factoren. Zoet eten draagt wel bij aan overgewicht. Vet zorgt voor insuline resistentie en zodra je daar bent, zit je al een type 2.
Ik snap dat ideaal niet zo. Ik ken lelijke (vind ik dan hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet dat ik voor het mooie te zwaar ben. Maar ik heb er eigenlijk gewoon een beetje schijt aan nu, altijd maar dat slank moeten zijn... Ik kan de kleding die ik wil dragen goed hebben, kan doen wat ik wil zonder er lichamelijke klachten aan over te houden. Ik vind het mooi.
[..]
Daarom beweeg ik ook veel en eet ik gewoon gezond. Volgens mijn laatste bloedtest zit alles goed
.
Ja, dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap dat ideaal niet zo. Ik ken lelijke (vind ik dan he) dunnen mensen, en mooie dikke mensen. Er speelt zoveel meer mee.
Misschien is dat wel een soort vicieuze cirkel ja: Dun is schoonheidsideaal, dus dikke mensen voelen zich onzeker en worden daardoor echt lelijk, want minder uitstraling.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. En met mijn uitstraling is geloof ik niks mis, dus het zit vast goed.
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een soort vicieuze cirkel ja: Dun is schoonheidsideaal, dus dikke mensen voelen zich onzeker en worden daardoor echt lelijk, want minder uitstraling.
Pfff, vrijdagmiddagpsychologie, sorry
Ben jij lelijk?quote:
Dik en dun is ook wel heel zwart-wit. Maar als ik zie welke dennen er al als 'volslank' worden aangemerkt snap ik er niks meer vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Al ben ik niet dik-dik, gewoon voller dan het schoonheidsideaal, zeg maar
.
En ik vind mezelf verder ook niet echt mooi. Maar ik zit wel lekker in m'n vel, dus dat helpt dan wel weer.
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dik en dun is ook wel heel zwart-wit. Maar als ik zie welke dennen er al als 'volslank' worden aangemerkt snap ik er niks meer van
Idd, zogenaamde plussized models, waar je dan je hand om dr middel kan doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dik en dun is ook wel heel zwart-wit. Maar als ik zie welke dennen er al als 'volslank' worden aangemerkt snap ik er niks meer van
Dan ben ik al obees te noemenquote:
Je hebt modellen skinny en gewone mensen skinny.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zogenaamde plussized models, waar je dan je hand om dr middel kan doen.
Beter nemen ze gewoon mij aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zogenaamde plussized models, waar je dan je hand om dr middel kan doen.
En dan ben ik helemaal een walvis.quote:
Een gat tussen hun bovenbenen? Een vrouw dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik post hier in het dieettopic maar daar zitten tegenwoordig ook vooral mensen die gewoon een gat tussen hun boven benen hebben
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt modellen skinny en gewone mensen skinny.
Je hebt modellen fat en gewone mensen fat.
Je hebt model-pretty en girlfriend-pretty.
Het zijn 2 aparte rassen.
Ja, dat van model-pretty en girlfriend-pretty sowieso al. Er zijn meisjes met een heel apart gezicht waarvan je niet direct zou zeggen "lekker wijf" die topmodel worden. En er zijn vaak standaard mooie meisjes die echt heel knap zijn, maar die te "standaard" zijn en dus girlfriend-pretty ipv model-pretty.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Die hele modellenwereld kan me gestolen worden ook.
Die zetten ze neer om je te testenquote:Doe mij maar IRL normale chicks, zoals die nieuwe die ik net tegenkwam weer hier, waar de fuck halen ze ze toch altijd vandaan?.
Thigh gap, hèquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gat tussen hun bovenbenen? Een vrouw dus?
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zetten ze neer om je te testenI'm sure of it.
Gewoon doen, tanden photoshoppen ze wel rechtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik overweeg soms serieus wel eens om mij in te schrijven bij een modellenbureaumaar dan staat er altijd dat je een mooie lach moet hebben en ik heb kei scheve tandjes
Dus dan durf ik niet meer
Zo, dat is genoeg ontboezeming voor vandaag
Dit lijk op zo'n Idols aanmoediging: Je kan echt wel zingen, gewoon doen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen, tanden photoshoppen ze wel recht.
Als het niet belangrijk zou zijn, zou het er niet staan natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen, tanden photoshoppen ze wel recht.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit lijk op zo'n Idols aanmoediging: Je kan echt wel zingen, gewoon doen!
Maar een mooie lach en een goed gebit zijn toch niet helemaal synoniem?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het niet belangrijk zou zijn, zou het er niet staan natuurlijk
Ik zie het de 28e februari welquote:
Goed gebit staat er ook bijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Maar een mooie lach en een goed gebit zijn toch niet helemaal synoniem?
Nee. Een mooi gebit wil niet zeggen ook meteen een mooie lach. Maar een lelijk gebit wil in de modellenwereld dek ik wel automatisch zeggen geen mooie lach.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Maar een mooie lach en een goed gebit zijn toch niet helemaal synoniem?
Alsof je een paard of zwarte piet keurt hequote:
Oh. Dan houdt het denk ik op.quote:
Ja, we hebben het inderdaad wel over de modellenwereld...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Een mooi gebit wil niet zeggen ook meteen een mooie lach. Maar een lelijk gebit wil in de modellenwereld dek ik wel automatisch zeggen geen mooie lach.
Kwam jij er niet doorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb me ooit ingeschreven bij mooiemensen.nl of zoiets craps, puur om te zien of ik er door kwamWat een bullshit was dat zeg. En heb dus "model" gestaan voor de woningbouw en voor de portfolio van een fotograaf. Best grappig, maar goed, toen was ik nog mooi en zo. En jong(er).
![]()
Wat wel raar is met al die modellen die op jouw werk rondhupsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet het van mijn innerlijk hebben.
Daarom ben ik dus ook nog single.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit lijk op zo'n Idols aanmoediging: Je kan echt wel zingen, gewoon doen!
Alsof die chicks van begin 20 met het uiterlijk van een male-fantasy op mij zitten te wachten tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wel raar is met al die modellen die op jouw werk rondhupsen.
Hier nog eenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Nee dan kun je niet zingen. Dan kun je performen. Da's wat anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef Stratman het volgende:
[..]Iedereen kan tegenwoordig zingen met die Autotune/Pitchcorrection zooi
Sja, dan moet je misschien maar settelen for lessquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof die chicks van begin 20 met het uiterlijk van een male-fantasy op mij zitten te wachten tegenwoordig.
Die tijd is wel voorbij.
Maar ik vond t je reinste bullshit, dus nooit iets mee gedaan verder. Krijg nog wel eens mails: Maar u bent echt wel mooi! Schrijf u in!quote:
Zit wat inquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan kun je niet zingen. Dan kun je performen. Da's wat anders.
Nou ja, zo zie ik het niet hoor, want een relatie met zo'n jong iemand werkt toch ook niet denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dan moet je misschien maar settelen for less.
Je mag mij wel wat inhoud geven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat is idd ook geen garantie nee, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef Stratman het volgende:
[..]
Zit wat in__! Maar zelfs als je kan zingen is het nog maar de vraag of je kan performen.
Ja, de spontane meet die niet spontaan meer isquote:
Whahahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vond t je reinste bullshit, dus nooit iets mee gedaan verder. Krijg nog wel eens mails: Maar u bent echt wel mooi! Schrijf u in!
ROT OP!
Waarom niet? Te jong?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zo zie ik het niet hoor, want een relatie met zo'n jong iemand werkt toch ook niet denk ik.
Beter een niet-spontane meet, dan geen meet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, de spontane meet die niet spontaan meer is
Bij mij is het andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is idd ook geen garantie nee, heb je gelijk in.
Mijn stem is ook beter dan m'n performanceVind t nog steeds doodeng.
Ik krijg bijna meelij met je. Bijnaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof die chicks van begin 20 met het uiterlijk van een male-fantasy op mij zitten te wachten tegenwoordig.
Die tijd is wel voorbij.
yumyum, wat voor taart?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
Taart staat op te stijven in de koelkast.
Een post of 50 boven je:quote:
Eigenlijk meer een pudding, maar een Charlotte Malakoff Aux Fraises. Recht uit het Julia Child kookboek.quote:
Tuurlijk te jongquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whahaha. Ik heb nooit op dergelijke sites gekeken, ik houd niet zo van die vleeskeuringen.
[..]
Waarom niet? Te jong?
Ziet er erg smakelijk uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een post of 50 boven je:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Hangt van meer factoren af. Net als schoonheidquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter een niet-spontane meet, dan geen meet.
Ik zou het bijna geloven ook. Bijna.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg bijna meelij met je. Bijna
Ow.. die heb ik gemist .. iets met werkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
Ja, de spontane meet die niet spontaan meer is
God crisis zegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een post of 50 boven je:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Zolang je elkaar uit kan staan, het leuk met elkaar hebt, met elkaar als je gezeik kan delen en elkaar nog kan opwinden, boeit het mij werkelijk geen zak hoe iemand er uit zietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt van meer factoren af. Net als schoonheid
De 28e feb?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow.. die heb ik gemist .. iets met werk
Tot op zekere hoogte. Er moet wel een bepaalde lichamelijke aantrekkingskracht zijn, maar die kan ik wel hebben met vrouwen die (bijv) mijn broertje echt helemaal niets vindt qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang je elkaar uit kan staan, het leuk met elkaar hebt, met elkaar als je gezeik kan delen en elkaar nog kan opwinden, boeit het mij werkelijk geen zak hoe iemand er uit ziet.
Drie topics terugquote:
Zo denk ik er dus ook overquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang je elkaar uit kan staan, het leuk met elkaar hebt, met elkaar als je gezeik kan delen en elkaar nog kan opwinden, boeit het mij werkelijk geen zak hoe iemand er uit ziet.
Dat zegt hij toch ook?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Er moet wel een bepaalde lichamelijke aantrekkingskracht zijn, maar die kan ik wel hebben met vrouwen die (bijv) mijn broertje echt helemaal niets vindt qua uiterlijk.
Daarom. You never know.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk te jong.
Mijn laatste echte ex en ik (samenwonen) was 14 jaar jonger dan ik, dat liep ook stuk op een gegeven moment.
Zeg nooit nooit, maar de kans is natuurlijk vrij klein.
Serieus, laat het eens los zegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef Stratman het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook overAlleen was het van mijn oude scharrel erg jammer dat ze mijn gezeik niet wilde aanhoren en het dus constant "Ge-miep" noemde, maar dat ze van mij wel verwachtte dat ik haar gezeur en gezeik aanhoorde.
Ik hoor het tegen die tijd eventueel wel weer. En anders moet HW maar smsen ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
Drie topics terug
Nou ja, bij deze dus de samenvatting
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor het tegen die tijd eventueel wel weer. En anders moet HW maar smsen ofzo
The floor is yours HWquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Er moet wel een bepaalde lichamelijke aantrekkingskracht zijn, maar die kan ik wel hebben met vrouwen die (bijv) mijn broertje echt helemaal niets vindt qua uiterlijk.
Een scharrel is geen relatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef Stratman het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook overAlleen was het van mijn oude scharrel erg jammer dat ze mijn gezeik niet wilde aanhoren en het dus constant "Ge-miep" noemde, maar dat ze van mij wel verwachtte dat ik haar gezeur en gezeik aanhoorde.
Een beetje als een Christen. Die mag jou dan wel naar de hel verdoemen (want religie) maar zodra je iets lulligs terug zegt is het godslasteringquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef Stratman het volgende:
[..]
True, maar ik ga uiteraard geen "moves" maken hierquote:
Ik wist dat ik op je kon vertrouwenquote:
Ik hou je wel op de hoogte hoorquote:
Dat is waar, een scharrel is geen relatie, maar er is wel "iets" zeker als het tegen relatie aan zit.quote:
Het lijkt Mad Men welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik ga uiteraard geen "moves" maken hier. Het zijn collega's en ook nog eens stukken jonger.
Mijn ex heeft mij toen gewoon te kennen gegeven dat ze interesse had, dan is de weg vrij natuurlijk.
Dat ken ik nietquote:
Wel als je door wilt scharrelen. Maar een scharrel met hassle is geen scharrel meer. Dan is het exit of relatie. En een relatie beginnen met hassle is niet handigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat is waar, een scharrel is geen relatie, maar er is wel "iets" zeker als het tegen relatie aan zit.
En dan moet je ook van elkaar geven en nemen, zowel positieve als negatieve kanten.
Dat is meer een friend with benefits. Met een scharrel heb je eigenlijk grotendeels enkel seks (vind ik)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind een vaste scharrel opzich wel een soort relatie hoor, alleen in een andere vorm. Het is toch vaak iemand waar je niet 100% alleen maar seks mee hebt, soms doe je ook andere dingen. het is alleen een relatie zonder verplichtingen en rechten.
Wat is een verplichting dan? Dat klinkt zo oubollig. Het komt echt over 'je moet dit doen of anders neuk ik je 3 weken niet meer.'...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind een vaste scharrel opzich wel een soort relatie hoor, alleen in een andere vorm. Het is toch vaak iemand waar je niet 100% alleen maar seks mee hebt, soms doe je ook andere dingen. het is alleen een relatie zonder verplichtingen en rechten.
Dat bedoel ik. Als de ander begint te zeiken (structureel) is het toch echt exit. Een scharrel is wel de lusten niet te lasten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Ja exact.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje als een Christen. Die mag jou dan wel naar de hel verdoemen (want religie) maar zodra je iets lulligs terug zegt is het godslastering
Ja vastquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik heb het al los gelatenTyp er alleen over, maar verder doet het me niets meer.
Het is ook een vaag gebied, ik heb idd meestal "gewoon" seks met mijn scharrel, maar soms gaan we ook wel eens iets drinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is meer een friend with benefits. Met een scharrel heb je eigenlijk grotendeels enkel seks (vind ik)
Echt wat voor jou. Hoop vrouwonvriendelijk geneuzel in de jaren 60quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Maar het lijkt me logisch verder.
Het zat ook niet tegen een relatie aan. Jij bent delusionalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:54 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat is waar, een scharrel is geen relatie, maar er is wel "iets" zeker als het tegen relatie aan zit.
En dan moet je ook van elkaar geven en nemen, zowel positieve als negatieve kanten.
Nee, meer dat je niet trouw hoeft te blijven of rekening hoeft te houden met gevoelens, mijn scharrel weet dat ik opzich echt opzoek ben, en soms helpt ze me zelfs aan een datequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is een verplichting dan? Dat klinkt zo oubollig. Het komt echt over 'je moet dit doen of anders neuk ik je 3 weken niet meer.'...
Vast een comedy met lachband.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt wat voor jou. Hoop vrouwonvriendelijk geneuzel in de jaren 60
Denk dat bij mij het verschil zit tussen of ik wil dat ie weg is voordat ik smorgens wakker wordt, of dat ie mag blijven liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook een vaag gebied, ik heb idd meestal "gewoon" seks met mijn scharrel, maar soms gaan we ook wel eens iets drinken.
Nee, serieus een goede seriequote:
Ze gaat bijna altijd weg, want ze heeft een relatie he?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat bij mij het verschil zit tussen of ik wil dat ie weg is voordat ik smorgens wakker wordt, of dat ie mag blijven liggen
Ik wordt....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef MissMSX het volgende:
ik wordt nog steeds vrijwel elke ochtend wakker naast mijn scharrel
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze gaat bijna altijd weg, want ze heeft een relatie he?.
Opzich zou ik het niet erg vinden als ze zou blijven slapen opzich, maar ze moet dan idd niet de hele dag blijven plakken.
Jaaa, die van jou, dat is een geval apartquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Opzich zou ik het niet erg vinden als ze zou blijven slapen opzich, maar ze moet dan idd niet de hele dag blijven plakken.
Goed puntquote:
Dan moet je d`r eens laten douchen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen zijn een beetje vaag, maar goed, daar ben ik vast niet de enige inquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaaa, die van jou, dat is een geval apart
Die "opzich" zegt dan al voldoende vind ik.
De hints komen nog steeds niet aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef MissMSX het volgende:
ik wordt nog steeds vrijwel elke ochtend wakker naast mijn scharrel
Leuke scharrelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat aan die andere kant werkt, of hij er iets van weet en het prima vindt, of niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke scharrel. Of een open relatie?
Ja, is het ook wel een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik vind scharrel en friends with benefits eigenlijk gewoon hetzelfde.
Dat is het belangrijkste. *Gaat scharrel zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
Zolang je het maar leuk hebt met elkaar
hey, kijk! Een scharrelkip!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. *Gaat scharrel zoeken.
En anders ben je op jezelf aangewezenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. *Gaat scharrel zoeken.
jaja, en dan "you shall not pass" op dr slipje zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
En je kan goed Gandalf tekenen, dus je kan altijd in bepaalde kringen die wat meer moeite hebben met vrouwen versieren, terecht.
Een watquote:
Dat ben ik al een tijdjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En anders ben je op jezelf aangewezen.
Niet, want ik ben hopeloos in versierenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
En je kan goed Gandalf tekenen, dus je kan altijd in bepaalde kringen die wat meer moeite hebben met vrouwen versieren, terecht.
Of je moet 'friend' zeggen om er in te komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, en dan "you shall not pass" op dr slipje zeker?.
Gewoon een kipje dat scharreltquote:
Friendzonedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of je moet 'friend' zeggen om er in te komen. Bij maanlicht.
Ha, dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, en dan "you shall not pass" op dr slipje zeker?.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of je moet 'friend' zeggen om er in te komen. Bij maanlicht.
Ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha, dat zou wel tof zijn.
[..]. Te moeilijk joh. Wie onthoudt Mellon nou
.
Niet teveel van aantrekken verder hoorquote:
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken verder hoor.
Ben ik ook welquote:
Soms danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook wel.
Dus. Tijd om te winkelen.
Das niet winkelen, das boodschappen doenquote:
Ik moet ook nog wat andere dingetjes hebben dat het wel winkelen maaktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niet winkelen, das boodschappen doen.
Belgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scharrel zoeken, hem laten koken en in bed eindigen. Scheelt je weer winkelen.
Prima, wat eten we?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat andere dingetjes hebben dat het wel winkelen maakt.
Huh?quote:
HW, je hoort het, hup hup!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scharrel zoeken, hem laten koken en in bed eindigen. Scheelt je weer winkelen.
jaja, ik vroeg al wat we atenquote:
Daar zit ze toch?quote:
Als jij boodschappen doet, mag jij kiezenquote:
Maar nu wel. Dus Belgische scharrelquote:
Dan moet je wel ff geduld hebben, ik zit hier tot 17:30quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij boodschappen doet, mag jij kiezen.
Ik vind de Belgische mannen niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar nu wel. Dus Belgische scharrel
Werk.quote:
Tijd van de wereld, hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je wel ff geduld hebben, ik zit hier tot 17:30.
Oh, ik moet ook nog naar Belgie? Ik hoop niet dat je heel veel trek hebtquote:
Zo lang ze geen west vlaams pratenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Belgische mannen niet zo. Doe mij maar gewoon een Nederlander.
[..]
Werk.
Ik had allang vrij genomen, naar Belgie gereden en hopen dat ze voor mij gekookt zou hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik moet ook nog naar Belgie? Ik hoop niet dat je heel veel trek hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |