NPO Nieuwsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Welke dig zender is het live te volgen behalve CNN?
Ik denk de stagiair.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vraag me af wie dat soort berichten dan naar buiten brengt/verzint
waren ook twee broers toen. Omg ik was aan de buis gekluisterd.quote:
Gewaagd, deze uitspraakquote:
over gewonden hebben ze niets gezegd imo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Geen doden/gewonden volgens het Franse OMtwitter:afpfr twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 10:21:27#CharlieHebdo Pas de victimes à 10H15 vendredi dans la fusillade selon le Parquet #AFP reageer retweet
npo nieuws kan ik niet vinden. Welke zender?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:24 schreef Nober het volgende:
[..]
NPO Nieuws
TV5
France 2
TVE
TRT Türk
Aljazeera English
Euronews
BBC World News
Handig als je kan zappen.
Alsof ze dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien willen ze per vliegtuig het land uit.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
Dat zou wel erg naïef zijn als ze denken dat dat ze luktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
Journaal24?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
npo nieuws kan ik niet vinden. Welke zender?
Ik heb ziggo - 501quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Persoonlijk dacht ik meer aan een luchtballon maar dit kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
Ze kunnen wel zoveel willen, maar de jaren 70's zijn wat dat betreft wel voorbij...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef davedavy het volgende:
[..]
Persoonlijk dacht ik meer aan een luchtballon maar dit kan ook natuurlijk.
Of ze willen cola en chipsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Loekie1 het volgende:
Of ze willen niet dat er een miljoen Charlies gedrukt worden.
Ja ze gaan nu vast naar de drukkerij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Loekie1 het volgende:
Of ze willen niet dat er een miljoen Charlies gedrukt worden.
Verzin aub een ander woord, dit is geen spelletje...quote:
Onmogelijk dat ze nog ontkomen. Hebben ze het toch niet zo goed gepland als ze dachten. En ik vind het ineens veel minder Jihadistisch. Want dan zouden ze een martelaarsdood juist opzoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg naïef zijn als ze denken dat dat ze lukt
Misschien komen ze straks met de rocket launchers naar buiten gestormd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onmogelijk dat ze nog ontkomen. Hebben ze het toch niet zo goed gepland als dachten. En ik vind het ineens veel minder Jihadistisch. Want die zouden een martelaarsdood juist opzoeken.²
Andere woorden verzinnen om mensen niet te kwetsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Verzin aub een ander woord, dit is geen spelletje...
Gelukkig geen doden.
Hoop dat ze snel en verstandig in actie overgaan en hun te pakken krijgen.
501 Ziggoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |