O ik lees net ergens anders dat ze weer op weg zijn naar Parijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Danmartin-en-Goele
De gijzeling in een winkel is nog steeds bezig
Goede reactie man. Je bent gewoon in een hoekje gedrukt met je eenzijdige standpunt over het boze Westen. Je bent zogenaamd genuanceerd maar in feite kraak je alleen maar het Westen af. Ik spreek ook niet tegen dat het Westen foute dingen doet, maar je kan je ogen niet sluiten voor het feit dat die lui totaal niet met elkaar kunnen samenleven, met of zonder het Westen.quote:
Gijzelingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:45 schreef jpjedi het volgende:
Gijzeling of achtervolging, wat is het nu? In ieder geval neem ik aan dat ze niet meer wegkomen nu.
Achtervolging op de a2 richting parijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:45 schreef jpjedi het volgende:
Gijzeling of achtervolging, wat is het nu? In ieder geval neem ik aan dat ze niet meer wegkomen nu.
Volgens mij een achtervolging met een gijzeling? Misschien meegenomen in een auto? Geen idee..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:45 schreef jpjedi het volgende:
zeling of achtervolging, wat is het nu? In ieder geval neem ik aan dat ze niet meer wegkomen nu
De kosten zijn veroorzaakt voornamelijk door hetgeen jij aanhaalt. Dat neemt echter niet weg dat de rest van de vluchtelingen ook behoorlijk drukken op de maatschappij. We hebben hier nu ruim 60 somaliërs die niks doen behalve stelen en wel onderhouden moeten worden, daar komen nog een paar honderd bij binnenkort.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie graag een bron dat het over vluchtelingen gaat. Ik heb zo eerder het idee dat het nazaten zijn van kansarme mensen uit het Rifgebergte die als gastarbeiders zijn gehaald en dankzij een clausule in een contract aan gezinshereniging konden doen en hier mochten blijven.
twitter:TomKleijnUSA twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 09:46:57Franse TV rijdt live achter de politie aan op de weg waar de verdachten ook zouden rijden. Onduidelijkheid troef. http://t.co/Kd7kb9oAL2 reageer retweet
Dat krijg je als je niet mag werken.Sowieso heb ik mijn ernstige twijfels of al die 60 Somaliërs aan het stelen zijn geslagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:46 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
De kosten zijn veroorzaakt voornamelijk door hetgeen jij aanhaalt. Dat neemt echter niet weg dat de rest van de vluchtelingen ook behoorlijk drukken op de maatschappij. We hebben hier nu ruim 60 somaliërs die niks doen behalve stelen en wel onderhouden moeten worden, daar komen nog een paar honderd bij binnenkort.
Voor mij is het 4 uur rijden!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:48 schreef psv-gomes het volgende:
Ja. Woon er gelukkig 45min / 1 uur vandaan. Seine & marne is een heel groot departement
Tsja, het leven is hard. De ene persoon wordt in Europa geboren, de andere in een shithole. Maar we kunnen niet onbeperkt mensen hiernaartoe halen, anders wordt Europa ook een shithole.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer dat er inderdaad mensen zijn die menen meer rechten te hebben dan een ander omdat ze toevallig ergens zijn geboren.
Zo professioneel - en dan in een Peugeot 206 vluchten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:TomKleijnUSA twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 09:46:57Franse TV rijdt live achter de politie aan op de weg waar de verdachten ook zouden rijden. Onduidelijkheid troef. http://t.co/Kd7kb9oAL2 reageer retweet
Onzin en onderbuikgevoelens. Jammer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja, het leven is hard. De ene persoon wordt in Europa geboren, de andere in een shithole. Maar we kunnen niet onbeperkt mensen hiernaartoe halen, anders wordt Europa ook een shithole.
http://www.bloomberg.com/(...)theast-of-paris.htmlquote:Shots were fired in the town of Dammartin-en-Goele outside of Paris as police hunted the suspects in the massacre of journalists at French magazine Charlie Hebdo, RTL Radio reported.
Hostages were taken at a business in the town, RTL reported. Dammartin-en-Goele is about 8.4 miles northeast of Charles de Gaulle Airport in France’s Seine-et-Marne department. A car was stolen this morning in Montagny-Sainte-Felicite, a nearby town, RTL said.
Yesterday, elite counter-terrorist police surrounded three hamlets 70 kilometers (44 miles) northeast of Paris in an effort to find Said Kouachi, 34, and his 32-year-old brother Cherif. The villages –- Corcy, Fleury, and Longpont –- border a dense forest larger than the city of Paris.
France is in the midst of one of the largest manhunts in its history after 12 people were killed on Jan. 7 at Charlie Hebdo’s Paris offices by masked men brandishing Kalashnikov assault rifles. Tensions mounted yesterday after a policewoman was shot and killed just outside Paris, although there’s no indication the incident is connected to the earlier attack.
Sowieso een Peugeot........................quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo professioneel - en dan in een Peugeot 206 vluchten.
Amerikaanse taferelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws
Live naar de achtervolging kijken. Niks mis mee. Wel met enorm kutweer.
Sinds ze niet meer in de buurt van de supermarkt mogen komen is de overlast enigszins gedaald. Je moet scherp blijven op die lui.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet mag werken.Sowieso heb ik mijn ernstige twijfels of al die 60 Somaliërs aan het stelen zijn geslagen.
Op Sky komen de beelden zo'n 10 seconden eerderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Onderbuikgevoelens? Zowat alle immigrantengroepen drukken zwaarder op het sociale stelsel en veroorzaken meer criminaliteit. Met als trieste dieptepunt de Somaliërs met bijna 50% werkloosheid. Kan je je voorstellen wat er gebeurt als we 2 miljoen Somaliërs naar Nederland halen? Uiteindelijk raakt andermans geld op en zouden we allemaal zwaar aan welvaart inleveren dan om al die lui te onderhouden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin en onderbuikgevoelens. Jammer.
Ik denk niet dat je veel slaapt als er tienduizenden agenten naar je op zoek zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn die gasten nu al een paar dagen wakker?
Even op zoek naar een stream van Sky dan maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Op Sky komen de beelden zo'n 10 seconden eerder
Hij heeft de verkeerde afslag genomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry eerder 3 seconden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even op zoek naar een stream van Sky dan maar.
Merci monsieur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef ioko het volgende:
http://news.sky.com/story(...)harlie-hebdo-killers
Eén van de broers was vroeger drugdealer, zal geen probleem zijn om aan meth te raken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn die gasten nu al een paar dagen wakker?
Blijft ook de Franse politiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft de verkeerde afslag genomen.
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft de verkeerde afslag genomen.
Gegijzelden in een auto?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef Nammie het volgende:
Volgens nos is er een gijzeling aan de gang, maar inmiddels een achtervolging?
`Ja, bedankt Hansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef jpjedi het volgende:
Ik kijk nu france24 en daar zie he live de kolonne achter de achtervolging richting Parijs. Ze doken 30km van de zoekplaats plots op met die peugeot. Ze schijnen gijzelaars bij te hebben maar dat is onduidelijk.
Nogmaals, zo vreemd is dat niet als je niet mag werken en in onzekerheid leeft, zet ze of op het vliegtuig terug of biedt ze een kans.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens? Zowat alle immigrantengroepen drukken zwaarder op het sociale stelsel en veroorzaken meer criminaliteit. Met als trieste dieptepunt de Somaliërs met bijna 50% werkloosheid. Kan je je voorstellen wat er gebeurt als we 2 miljoen Somaliërs naar Nederland halen? Uiteindelijk raakt andermans geld op en zouden we allemaal zwaar aan welvaart inleveren dan om al die lui te onderhouden.
Het is jammer dat jij een discussie wenst te voeren op basis van "onzin en onderbuikgevoelens". Ik kan mijn standpunten onderbouwen met statistieken, jij zegt alleen dat het onzin en onderbuikgevoelens zijn. Ik ben wel een beetje klaar met jou eigenlijk.
De Somaliërs die een uitkering trekken hebben al een verblijfsvergunning. Ze hebben dus al een kans gehad. Desondanks werkt 50% niet. Het zou desastreus zijn om honderdduizenden Somaliërs in Nederland te hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals, zo vreemd is dat niet als je niet mag werken en in onzekerheid leeft, zet ze of op het vliegtuig terug of biedt ze een kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |