Dat is ook zo'n westerse verworvenheid, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En reageert meteen homofoob, op z'n Vrijlands.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:57 schreef Copycat het volgende:
https://www.metabunk.org/(...)ore-or-address.5476/
Het is doel van deze aanslagen is inderdaad, mede, verdeeldheid tussen moslims en niet-moslims te zaaien, dat is namelijk precies wat IS en aanverwante groepen willen. Binnen die verdeeldheid treedt angst en radicalisatie op wat voor hun weer een goede voedingsbodem is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef TitusPullo het volgende:
Om nog eens terug te keren tot de gedachte dat dit allemaal bekokstoofd is om Moslims en niet-Moslims tegen elkaar op te zetten: zijn de NSU-moorden door dezelfde organisatie uitgevoerd? Er zijn nu al aanslagen gepleegd op Franse moskeeen. Komt er straks een terreurcampagne tegen Franse Moslims?
Die laten ons met rust..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Het kan net zo goed de FBI geweest zijn die vervolgens de Moslim de schuld geeft. Zo kan de mensheid weer even vooruit met het haten van elkaar. Wat zullen de aliens ervan denken?
Escalatie..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het is doel van deze aanslagen is inderdaad, mede, verdeeldheid tussen moslims en niet-moslims te zaaien, dat is namelijk precies wat IS en aanverwante groepen willen. Binnen die verdeeldheid treedt angst en radicalisatie op wat voor hun weer een goede voedingsbodem is.
Ik las wel een interessant artikel op Stratfor hieroverquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het is doel van deze aanslagen is inderdaad, mede, verdeeldheid tussen moslims en niet-moslims te zaaien, dat is namelijk precies wat IS en aanverwante groepen willen. Binnen die verdeeldheid treedt angst en radicalisatie op wat voor hun weer een goede voedingsbodem is.
quote:Ultimately, this is an intra-Muslim struggle for power and control wrapped in a debate over what it means to be a Muslim in today's world and what the boundaries of justifiable action are. Defining those factors is one tool that can be used to gain power; attacks against the West and its interests, meant to force Westerners to pull out of Muslim lands or to attack Muslims and enforce the jihadist narrative, are another. This issue undermines efforts by moderate and progressive Muslims to advance the notion of freedoms based on an Islamic ethos.
The ongoing intra-Muslim debate gives extremists ample ideological and, by extension, geopolitical space to exploit. The jihadist enterprise deliberately targets non-Muslims, in particular the West, in part as a means to gain ground within the Muslim milieu. This strategy also sucks the Western world into what is essentially a Muslim civil war in order to tackle the security threats posed by Islamist militant actors.
However, Western involvement in this internal debate will not help defeat extremism or ease relations between Muslims and the West. The end of jihadism will come only when Muslims defeat their own deviants on the ideological battleground.
Hij beschrijft perfect de Vrijlandjes van deze wereld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:57 schreef Copycat het volgende:
https://www.metabunk.org/(...)ore-or-address.5476/
Nee hoor, de complottheorieaanhangers zijn gewoon belachelijk voorspelbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ kalinhos kent de conspirators nog beter dan dat ie zichzelf kent
Magic nummer 90,000 hoor ik op BBC.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:58 schreef Izzy73 het volgende:
Op zoek naar 2/3 terroristen met 10 duizenden agenten. Sommige bronnen zeggen met 88.000.
Als de benaming aluhoedjes gebruikt mag worden kan er ook gezegd worden dat de schapen maar niet wakker worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, de aluhoedjes zijn gewoon belachelijk voorspelbaar.
Dat wordt toch ook vrij vaak gezegd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als de benaming aluhoedjes gebruikt mag worden kan er ook gezegd worden dat de schapen maar niet wakker worden.
Ik had het idee dat dit niet zo werd gewaardeerd door de moderators. Maar ik kan me vergissen. Bovendien zie ik die term nog maar weinig voorbij komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook vrij vaak gezegd?
Op veel fronten wel, al moet ik zeggen er zijn zoals gewoonlijk bij zo'n situatie veel openstaande vragen en sommige zijn ook aannemelijk dat er vragen over worden gesteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, de aluhoedjes zijn gewoon belachelijk voorspelbaar.
Natuurlijk mag dat gezegd worden, alleen een beetje vreemd om dat over jezelf te zeggen als slaafse volgeling van alternatieve niet te controleren media.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als de benaming aluhoedjes gebruikt mag worden kan er ook gezegd worden dat de schapen maar niet wakker worden.
Dan edit ik gewoon even.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dit niet zo werd gewaardeerd door de moderators. Maar ik kan me vergissen. Bovendien zie ik die term nog maar weinig voorbij komen.
Superquote:
Waarom wil je dat zo graag zeggen? Om te benadrukken dat jij geen schaap bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal aan msm heb gelezen misschien nog wel meer dan jij als slaafse volgeling van de leugenachtige msm.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat gezegd worden, alleen een beetje vreemd om dat over jezelf te zeggen als slaafse volgeling van alternatieve niet te controleren media.
Ligt eraan wie zegt 't natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dit niet zo werd gewaardeerd door de moderators. Maar ik kan me vergissen. Bovendien zie ik die term nog maar weinig voorbij komen.
Tijdje geleden discussie over geweest op de feedback, houd het gewoon op waarheidzoekers klinkt wat respectvollerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook vrij vaak gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |