abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:55:26 #26
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148495543
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

En reageert meteen homofoob, op z'n Vrijlands.
Dat is ook zo'n westerse verworvenheid, inderdaad.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:21:20 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148496347
quote:
_O_ Zeer goed stukje ..
bedankt voor de link ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:29:44 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148496641
van de FP.

De klopjacht op de verdachten van de aanslag op Charlie Hebdo duurt nog altijd voort. Momentaal is er een grote operatie gaande nabij Parijs.

De verdachten van de aanslag hebben zich, volgens diverse media, verschanst in een bedrijfspand. Ze houdenminimaal één persoon in gijzeling. Helicopters met scherpschutters zweven boven het gebouw. De politieacties en de gijzeling worden bevestigd door minister van binnenlandse zaken Cazeneuve.

Volgens Le Parisien zijn er bij een schietpartij vanmorgen twee doden en twintig gewonden gevallen. Deze berichten zijn tot op heden nog onbevestigd.

De politie probeert momenteel contact te leggen met de gijzelaars en heeft tegenover de pers bevestigd dat het inderdaad om de twee broers gaat.

Update 10.20 uur
De gijzeling vindt plaats in het dorp Dammartin-en-Goële (departement Seine-et-Marne) Volgens onbevestigde berichten, zou eerder vanochtend een bestuurder van een Peugeot 206 zijn overvallen en werd de auto vervolgens gestolen. De bestuurster - een oudere dame - zou daarbij ook enige tijd gegijzeld zijn.

Volgens ooggetuigen was de politie onmiddellijk ter plaatse, aangezien de plek vlakbij het gebied ligt dat vannacht werd doorzocht. Op social media komen berichten van inwoners uit de streek, die door hun gemeente opgeroepen worden om binnen te blijven.

Le Monde bericht dat een bespreking van president Hollande vanochtend, werd onderbroken om hem in de gelegenheid te stellen de gebeurtenissen live te volgen.

Hier een Google Earth van de drukkerij 'Création tendence découverte' waar de gijzeling gaande zou zijn. In het bedrijf werken volgens de laatste gegevens van de kamer van koophandel vier personen. De basisschool van Dammartin-en-Goëlle wordt momenteel dichtgehouden en bewaakt. Niemand mag het gebouw verlaten of betreden. Volgens een leerkracht zouden ouders in paniek naar de school bellen, aldus Le Monde.

In tegenstelling tot veel (Engelstalige) berichten, ontkennen de autoriteiten volgens Le Monde dat er tot dusver gewonden of doden gevallen zijn.
pi_148496906
Het kan net zo goed de FBI geweest zijn die vervolgens de Moslim de schuld geeft. Zo kan de mensheid weer even vooruit met het haten van elkaar. Wat zullen de aliens ervan denken?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:37:43 #30
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148496934
Om nog eens terug te keren tot de gedachte dat dit allemaal bekokstoofd is om Moslims en niet-Moslims tegen elkaar op te zetten: zijn de NSU-moorden door dezelfde organisatie uitgevoerd? Er zijn nu al aanslagen gepleegd op Franse moskeeen. Komt er straks een terreurcampagne tegen Franse Moslims?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148497484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef TitusPullo het volgende:
Om nog eens terug te keren tot de gedachte dat dit allemaal bekokstoofd is om Moslims en niet-Moslims tegen elkaar op te zetten: zijn de NSU-moorden door dezelfde organisatie uitgevoerd? Er zijn nu al aanslagen gepleegd op Franse moskeeen. Komt er straks een terreurcampagne tegen Franse Moslims?
Het is doel van deze aanslagen is inderdaad, mede, verdeeldheid tussen moslims en niet-moslims te zaaien, dat is namelijk precies wat IS en aanverwante groepen willen. Binnen die verdeeldheid treedt angst en radicalisatie op wat voor hun weer een goede voedingsbodem is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:00:03 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148497665
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Het kan net zo goed de FBI geweest zijn die vervolgens de Moslim de schuld geeft. Zo kan de mensheid weer even vooruit met het haten van elkaar. Wat zullen de aliens ervan denken?
Die laten ons met rust..
Vind je het gek, we lopen elkaar de hele dag voor rotte vis uit te maken.

Ik hoop wel dat deze gebeurtenis zonder bloedvergieten eindigt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het is doel van deze aanslagen is inderdaad, mede, verdeeldheid tussen moslims en niet-moslims te zaaien, dat is namelijk precies wat IS en aanverwante groepen willen. Binnen die verdeeldheid treedt angst en radicalisatie op wat voor hun weer een goede voedingsbodem is.
Escalatie..
Hopelijk word er meer rond de tafel gezeten na deze gebeurtenis en al dat gedoe met de IS, en dat er 1 vuist word gemaakt om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.

Mja ik ben misschien iets te positief! 8-)
pi_148497893
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik las wel een interessant artikel op Stratfor hierover
http://www.stratfor.com/g(...)alaise#axzz3O9XqOvot

quote:
Ultimately, this is an intra-Muslim struggle for power and control wrapped in a debate over what it means to be a Muslim in today's world and what the boundaries of justifiable action are. Defining those factors is one tool that can be used to gain power; attacks against the West and its interests, meant to force Westerners to pull out of Muslim lands or to attack Muslims and enforce the jihadist narrative, are another. This issue undermines efforts by moderate and progressive Muslims to advance the notion of freedoms based on an Islamic ethos.

The ongoing intra-Muslim debate gives extremists ample ideological and, by extension, geopolitical space to exploit. The jihadist enterprise deliberately targets non-Muslims, in particular the West, in part as a means to gain ground within the Muslim milieu. This strategy also sucks the Western world into what is essentially a Muslim civil war in order to tackle the security threats posed by Islamist militant actors.

However, Western involvement in this internal debate will not help defeat extremism or ease relations between Muslims and the West. The end of jihadism will come only when Muslims defeat their own deviants on the ideological battleground.
pi_148498396
quote:
Hij beschrijft perfect de Vrijlandjes van deze wereld.

Ook de reacties onder het artikel zijn goed. De claim dat Parijs altijd een gekkenhuis met verkeer is, wil niet zeggen dat er ook geen kleine straatjes zijn met minder verkeer. Hell, zelfs Bangkok heeft wel rustige straatjes.
Tevens, als het allemaal gestaged is, waarom het toch filmen? En waarom als je het dan filmt, ook nog de film dusdanig stagen dat het reden tot twijfel laat?

De false flag/staged/conspiracy-claims slaan allemaal nergens op, net als met Sydney overigens, maarja leg het ze maar eens uit. Als je eenmaal in een dusdanige beperkte tunnelvisie zit kom je daar niet 1,2,3 uit.

[ Bericht 17% gewijzigd door kalinhos op 09-01-2015 11:36:53 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148498522
Je kan overigens nu ook al voorspellen wat de reactie van de consipiracy-ventjes gaat worden op de uitkomst van de gijzeling

- Gijzelnemers dood "De politie heeft ze gedood zodat ze nooit meer hun mond voorbij kunnen praten. We zullen dus nooit weten of het moslims waren"

- Gijzelnemers levend gevangen genomen "Dit zijn vrijwillige zondebokken. Waarschijnlijk krijgt hun familie veel geld zodat zij de schuld op zich nemen van deze false flag"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148500229
@ kalinhos kent de conspirators nog beter dan dat ie zichzelf kent
pi_148501097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ kalinhos kent de conspirators nog beter dan dat ie zichzelf kent
Nee hoor, de complottheorieaanhangers zijn gewoon belachelijk voorspelbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door mootie op 09-01-2015 13:15:14 ]
pi_148502692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:58 schreef Izzy73 het volgende:
Op zoek naar 2/3 terroristen met 10 duizenden agenten. Sommige bronnen zeggen met 88.000.
Magic nummer 90,000 hoor ik op BBC. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:02:33 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148502759
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee hoor, de aluhoedjes zijn gewoon belachelijk voorspelbaar.
Als de benaming aluhoedjes gebruikt mag worden kan er ook gezegd worden dat de schapen maar niet wakker worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148502768
Verkeerd geïnterpreteerd dan. niet 88000 op zoek; 88000 ongeveer in de regio Parijs sinds woensdag. Niet alleen op zoek, ook ter bescherming en gevoel veiligheid.
pi_148502862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als de benaming aluhoedjes gebruikt mag worden kan er ook gezegd worden dat de schapen maar niet wakker worden.
Dat wordt toch ook vrij vaak gezegd? :D
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:08:56 #42
189978 controlaltdelete
pi_148503000
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik had het idee dat dit niet zo werd gewaardeerd door de moderators. Maar ik kan me vergissen. Bovendien zie ik die term nog maar weinig voorbij komen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:13:20 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148503165
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee hoor, de aluhoedjes zijn gewoon belachelijk voorspelbaar.
Op veel fronten wel, al moet ik zeggen er zijn zoals gewoonlijk bij zo'n situatie veel openstaande vragen en sommige zijn ook aannemelijk dat er vragen over worden gesteld.

Voorbeeld, als je een false flag maakt doe het dan goed, zeker als je de laatste False flags hebt bedacht en even rond zoekt op informatie van conspiracy sites dan is toch GEEN BLOED etc etc , toch wel iets waar je op let als je iets in scene zet.

Bedoel Het is niet de eerste keer dat het argument gebruikt word, en dan weer niet doen... SUKKELS!! }:|

Zo val je verdikkie elke keer door de mand!!!
pi_148503170
quote:

[..]

Natuurlijk mag dat gezegd worden, alleen een beetje vreemd om dat over jezelf te zeggen als slaafse volgeling van alternatieve niet te controleren media.
pi_148503175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik had het idee dat dit niet zo werd gewaardeerd door de moderators. Maar ik kan me vergissen. Bovendien zie ik die term nog maar weinig voorbij komen.
Dan edit ik gewoon even.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:14:16 #46
189978 controlaltdelete
pi_148503203
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan edit ik gewoon even.
Super ^O^
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 13:16:44 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_148503283
quote:

[..]

Waarom wil je dat zo graag zeggen? Om te benadrukken dat jij geen schaap bent?

Natuurlijk mag aluhoedjes en schaapjes wel gezegd worden. Het is alleen nogal een uitgekauwd begrip en al lang niet grappig meer.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:17:01 #48
189978 controlaltdelete
pi_148503296
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat gezegd worden, alleen een beetje vreemd om dat over jezelf te zeggen als slaafse volgeling van alternatieve niet te controleren media.
Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal aan msm heb gelezen misschien nog wel meer dan jij als slaafse volgeling van de leugenachtige msm.
pi_148503305
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ligt eraan wie zegt 't natuurlijk :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:17:34 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148503322
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Tijdje geleden discussie over geweest op de feedback, houd het gewoon op waarheidzoekers klinkt wat respectvoller ;)
Lavje is de enige die geregeld met een alu hoedje thuis op de bank zit!

Lees nu dat ze Tanks hebben ingezet op de locatie van de gijzeling!
Kunnen ze niet beter drones gebruiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')