abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2015 @ 16:28:34 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149076629
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Evolutie is ook maar 'n theorie toch? Staat ook gaten in, dacht ik.
http://rationalwiki.org/w(...)#.22Just.22_a_theory
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149076954
quote:

[..]

Wetenschappelijke theorie:

theorie
-------------------------------------
feiten - feiten - feiten - feiten (gesteund door bewijsvoering, herhaaldelijk testbaar en meetbaar)

Persoonlijke theorie:

theorie
----------------
feit - verhalen - verhalen -verhalen

Het fundament van een wetenschappelijke theorie bats je niet zomaar ff omver.
  maandag 26 januari 2015 @ 16:43:17 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149077218
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

sailing stones zeilen vooral s' avonds en s'nachts op een dun laagje ijs met de wind mee. Als 't ijs in de ochtend smelt blijven ze liggen.
I know. nog niet zo lang bekend, Maar om even een verklaring te maken dat er ook een BNW link te leggen voor de lijntjes... :P
8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 16:48:23 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_149077428
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

In 't V.S. ook....misschien komt 't door de aggressief marketing van de stunt.....en meer afbetaalde wetenschappers/media hoeren.enz.
Die begrijp ik niet. Afbetaald? Of bedoel je omgekocht?
pi_149077518
quote:

[..]

Je negeert mijn punt. En verder verwar je het woord 'theorie' in het dagelijks gebruik met de wetenschappelijke betekenis. Evolutie is een feit, en de evolutietheorie is net zo goed 'maar een theorie' als de theorie van de platentektoniek of de relativiteitstheorie.
pi_149079779
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet. Afbetaald? Of bedoel je omgekocht?
Omgekocht. Dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149080277
quote:

[..]

Als een appel op je hoofd valt, dan komt dat omdat clowns zaalvoetballen in een zeecontainer. Immers, zwaartekracht is maar een theorie.
pi_149080952
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 18:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omgekocht. Dankje.
Je stelling is dat wetenschappers en media al die tijd (meer dan 45 jaar inmiddels) zijn omgekocht? Iedereen die hier iets mee te maken heeft? En niemand heeft aan de bel getrokken? Ik neem aan dat je zo'n ernstige aantijging wel even hard kunt maken dan.
Nog even los van dat je het aantal mensen dat niet gelooft dat de maanlandingen hebben plaatsgevonden gebruikt als argument dat het niet gebeurd is, en het aantal mensen dat het officiële verhaal aanhangt volgens jou een aanwijzing voor omkoping en marketing is. Heads I win, tails you lose!
pi_149081043
Jullie verwachten teveel :D
Conscience do cost.
pi_149089145
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Haha houd toch op. Eerst gebruik je het aantal non-believers als argument voor jouw gelijk. Nu blijkt dat in je eigen argumentatie het aantal non-believers daalt zou het opeens aan de marketing liggen of dat volgens jou wetenschappers maar afbetaald worden :')
Er waren normale,gewone mensen die gelooft 't niet vanaf 't begin.Iemand heeft niet gewoon langsgekomen met 'n 'Moon Hoax Theory' en iedereen heeft 't geloven. Er waren regular aeroautical engineers,toolmakers,carmakers,mensen met hands-on experience in technology en engineering die gelooft 't niet toen 't is gebeuren.
Er was heel veel gesproken over - en veel mensen gelooft 't net.
De meeste hadden geen TV toen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 26-01-2015 22:09:19 (spelling) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149089401
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er waren normale,gewone mensen die gelooft 't niet vanaf 't begin.Iemand heeft niet gewoon langsgekomen met 'n 'Moon Hoax Theory' en iedereen heeft 't geloven. Er waren regular aeroautical engineers,toolmakers,carmakers,mensen met hands-on experience in technology en engineering die gelooft 't niet toen 't is gebeuren.
Er waren nog meer engineers, toolmakers en carmakers en mensen met hand-on experience in technology die het wel geloofden. Wat is je punt?
Conscience do cost.
pi_149096240
quote:

[..]

Het rare is alleen dat de russen het wel geloofden. Of iig niet van de daken schreeuwden dat het niet waar was. En dat terwijl de russen en de amerikanen toen in een race waren om als eerste op de maan te landen.

Dat de meesten geen TV hadden in 1969 is gewoon onzin. Toen was TV al wijdverspreid, zeker in de VS.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2015 08:09:34 ]
pi_149097131
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het rare is alleen dat de russen het wel geloofden. Of iig niet van de daken schreeuwden dat het niet waar was. En dat terwijl de russen en de amerikanen toen in een race waren om als eerste op de maan te landen.

Dat de meesten geen TV hadden in 1969 is gewoon onzin. Toen was TV al wijdverspreid, zeker in de VS.
Dat ligt eraan als je geloof de ruimte avonturen van Rusland.
TV was niet zo wijdverspreid als nu.bvb.
pi_149097172
quote:

[..]

Je zuigt gewoon wat uit je duim. 95% van de Amerikanen had een TV in 1969,

http://www.tvhistory.tv/Annual_TV_Households_50-78.JPG
pi_149097191
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:38 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Je zuigt gewoon wat uit je duim. 95% van de Amerikanen had een TV in 1969,

http://www.tvhistory.tv/Annual_TV_Households_50-78.JPG
Twas niet zo in je gezicht geramde als nu denk ik.
pi_149097444
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of juist wel omdat het een veel groter event was en er nog veel minder concurrentie van andere zenders etc was.

Je praat echt onzin Tingo. Das opzich niet zo erg, maar het wordt pijnlijk als je wordt tegengesproken door de feiten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149097470
quote:

[..]

Nee, vandaar dat zowat de hele natie stil lag ten tijde van de uitzending. :D!
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 10:09:32 #258
230491 Zith
pls tip
pi_149097768
quote:

[..]

...kom op zeg.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149099484
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:09 schreef Zith het volgende:

[..]

...kom op zeg.
De punt dat ik heb probeert te maken is dat TV heeft 'n veel minder rol gespeeld in onze levens toen dan nu.
Nu is er drie generaties die zijn vertelt (door TV enz.) vanaf de dag ze waren geboren dat mensen zijn op de maan geweest.En daarom zij er meer mensen die geloven 't.
pi_149099751
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

De punt dat ik heb probeert te maken is dat TV heeft 'n veel minder rol gespeeld in onze levens toen dan nu.
Nu is er drie generaties die zijn vertelt (door TV enz.) vanaf de dag ze waren geboren dat mensen zijn op de maan geweest.En daarom zij er meer mensen die geloven 't.
Maar het is juist andersom. Nu met de opkomst van internet wordt de TV als medium juist steeds minder belangrijk. Ik bedoel, ik gebruik mijn TV alleen nog maar voor voetbal en vooral verder als beeldscherm voor mn pc/films. "Vroeger" was het TV, radio of krant. Nu zijn die praktisch allemaal overgenomen/overkoepeld door het internet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149102005
quote:

[..]

bron: denk ik.. fantaseer ik

pi_149102075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Maar het is juist andersom. Nu met de opkomst van internet wordt de TV als medium juist steeds minder belangrijk. Ik bedoel, ik gebruik mijn TV alleen nog maar voor voetbal en vooral verder als beeldscherm voor mn pc/films. "Vroeger" was het TV, radio of krant. Nu zijn die praktisch allemaal overgenomen/overkoepeld door het internet.
OK,internet is gewoon de nieuwe MSM.
Punt is dat we krijgen meer aggressief/in-your-face reclame,beelden,info dan ooit.
pi_149102163
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Punt is dat we krijgen meer aggressief/in-your-face reclame,beelden,info dan ooit.
TV commercials. Dat punt doet 't ook wel mooi in een topic als deze

En? Daar ben jij ultiem gevoelig voor? Je snuift 't witte poeder van Dash 3 in 1 dagelijks?
pi_149102173
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

TV commercials. Dat punt doet 't ook wel mooi in een topic als deze

En? Daar ben jij ultiem gevoelig voor? Je snuift 't witte poeder van Dash 3 in 1 dagelijks?
Oh dear.
pi_149102229
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear.
dat mag ik denken toch :)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:17:04 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149102323
quote:

[..]

https://chrome.google.com(...)namgkkbiglidom?hl=nl
Tip!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149102337
quote:
Niet nodig dankje.
pi_149102372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

dat mag ik denken toch :)
Het gaat niet alleen over reclame per se.
pi_149102376
quote:

[..]

VAn je oorspronkelijke bewering (TV was niet zo wijdverspreid en er zijn meer en meer niet-gelovers) is niet veel meer over he?

Internet is juist een keuze mogelijkheid. Je kan zelf je eigen nieuwssites bezoeken. Hell, je kan ook zelf je eigen onderzoek doen, er een website over openen en maar zorgen dat je volgelingen krijgt die jouw verhaal ook steunen.
pi_149105745
Ik vraag me nu af of er nog andere mensen zijn die het gevoel hebben dat ze door de tv continu wordt verteld dat we op de maan zijn geweest? En in reclames? En blijkbaar dan op veel zenders? Welke programma's kijk je dan?

Los daarvan zegt dat natuurlijk helemaal niets over de waarheid van het verhaal, net als het aantal mensen dat erin 'gelooft' niets zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')