Hmm volgens de chiro in ieder geval nog 2 weken niets doen en dan kijken we verder (ondertussen wel veel behandelingen enzo)quote:Op donderdag 2 april 2015 04:25 schreef Haewk het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je! Kan me voorstellen dat het frustrerend is als je zoveel zin hebt en de competitie er aan komt!
Herkenbaar, had altijd een hekel aan de derde pot (mix). Ik zit dit jaar in een herenteam, geen dames maar wel elke keer een enkel (wat ik het leukste vind) en 1 dubbel. Past toch beter bij mijquote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef MrRiot het volgende:
Maandag weer 3 potten, als dat geen spierpijn wordt
Steeds meer heren willen volgens mij heren gaan spelen. Tenminste, dat idee heb ik een beetje. Vooral die 3de partij irriteert veel heren. Je hebt dan een heren dubbel gespeeld en gaat daarna enkelen met handicap. Dan nog eens het feit dat het maar een afgekapte wedstrijd is maakt het niet de meeste populaire partij.quote:Op zondag 5 april 2015 16:28 schreef Haewk het volgende:
[..]
Herkenbaar, had altijd een hekel aan de derde pot (mix). Ik zit dit jaar in een herenteam, geen dames maar wel elke keer een enkel (wat ik het leukste vind) en 1 dubbel. Past toch beter bij mij. Morgen aan de bak! Ben benieuwd.
1. Racket goed voor je houdenquote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef Haewk het volgende:
Binnenkort even mijn volleys oefenen aangezien dat wel een achterblijvende kant is van mijn spel tov de rest, terwijl er wel op te scoren valt. Onderhand al wat videotjes gekeken. Hoe zouden jullie de techniek omschrijven? Hoe sla je een volley en hoe is dat anders tov groundstrokes? Snelheid opvangen en pushen?
Hmm mijn vrouw heeft vanavond nog de uitslagen ingevuld.quote:
Bedanktquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
1. Racket goed voor je houden
2. Als de bal er aan komt indraaien en instappen met juiste been.
3. Bij het indraaien je racket in stelling brengen
4. Het racketblad is altijd voor je lichaam.
5. Op het moment dat de bal (of eigenlijk net er iets voor) het blad raakt druk je hem weg naar de richting waar je hem heen wilt spelen.
Dat is een beetje de gare uitleg zonder voorbeeld zoals ik hem op "papier" kan zetten
Mietje!quote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef MrRiot het volgende:
Snowboarden hoef je niet moe van te worden. Als je dat wel doet, doe je iets foutquote:Op maandag 6 april 2015 18:55 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Mietje!
Ik heb net 3 dagen voluit gesnowboard, gisterenavond in Oostenrijk in de bus gestapt, amper geslapen, vanmorgen om half 11 thuis en om half 12 op de tennisbaan.
Keihard gewerkt, alle 3 mijn potten gewonnen! Daarna nog even vrij staan slaan.
Nu wel bekaf
Goed bezig! Ons team heeft ook gewonnen. Nu wel echt bergen spierpijn en alles doet zeer. Ovigerens wel heerlijk gevolleerd vandaag! Touch ftw.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:39 schreef Komakie het volgende:
Mijn team heeft in ieder geval wel gewonnen.
Nog 5 wedstrijden winnen en we zijn kampioen
En het waren 3 3 setters! Wat een potten haha, voel me al aardig gehandicaptquote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef MrRiot het volgende:
Blijkbaar snowboard en tennis ik dan goed, heb nergens last van vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Snowboarden hoef je niet moe van te worden. Als je dat wel doet, doe je iets fout
Verder respect voor het spelen van 3 potten
Wtf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Blijkbaar snowboard en tennis ik dan goed, heb nergens last van vandaag
niet gek voor een ouwe lul van 42 he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:15 schreef Norrage het volgende:
Kaboutertje tennist ook maar iets van 100x per week
Zo grappig!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niet gek voor een ouwe lul van 42 he?
100x per week is het niet, maar ADHD helpt wel om het vol te houden.
was gisteren trouwens tegen jouw club Nor! Laura, Karin, Gijsbert.... bekende gezichten.
die Maurice slaat best lekker voor een 7, lekker harde service ook
Wat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef truedestiny het volgende:
Vraagje! Gister van iemand verloren die 6.0 staat maar een eindejaarsranking had van 3.6. Hoe zou dit kunnen komen? Hij heeft de afgelopen jaren gewoon toernooien gestennist overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |