Hmm volgens de chiro in ieder geval nog 2 weken niets doen en dan kijken we verder (ondertussen wel veel behandelingen enzo)quote:Op donderdag 2 april 2015 04:25 schreef Haewk het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je! Kan me voorstellen dat het frustrerend is als je zoveel zin hebt en de competitie er aan komt!
Herkenbaar, had altijd een hekel aan de derde pot (mix). Ik zit dit jaar in een herenteam, geen dames maar wel elke keer een enkel (wat ik het leukste vind) en 1 dubbel. Past toch beter bij mijquote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef MrRiot het volgende:
Maandag weer 3 potten, als dat geen spierpijn wordt
Steeds meer heren willen volgens mij heren gaan spelen. Tenminste, dat idee heb ik een beetje. Vooral die 3de partij irriteert veel heren. Je hebt dan een heren dubbel gespeeld en gaat daarna enkelen met handicap. Dan nog eens het feit dat het maar een afgekapte wedstrijd is maakt het niet de meeste populaire partij.quote:Op zondag 5 april 2015 16:28 schreef Haewk het volgende:
[..]
Herkenbaar, had altijd een hekel aan de derde pot (mix). Ik zit dit jaar in een herenteam, geen dames maar wel elke keer een enkel (wat ik het leukste vind) en 1 dubbel. Past toch beter bij mij. Morgen aan de bak! Ben benieuwd.
1. Racket goed voor je houdenquote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef Haewk het volgende:
Binnenkort even mijn volleys oefenen aangezien dat wel een achterblijvende kant is van mijn spel tov de rest, terwijl er wel op te scoren valt. Onderhand al wat videotjes gekeken. Hoe zouden jullie de techniek omschrijven? Hoe sla je een volley en hoe is dat anders tov groundstrokes? Snelheid opvangen en pushen?
Hmm mijn vrouw heeft vanavond nog de uitslagen ingevuld.quote:
Bedanktquote:Op zondag 5 april 2015 23:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
1. Racket goed voor je houden
2. Als de bal er aan komt indraaien en instappen met juiste been.
3. Bij het indraaien je racket in stelling brengen
4. Het racketblad is altijd voor je lichaam.
5. Op het moment dat de bal (of eigenlijk net er iets voor) het blad raakt druk je hem weg naar de richting waar je hem heen wilt spelen.
Dat is een beetje de gare uitleg zonder voorbeeld zoals ik hem op "papier" kan zetten
Mietje!quote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef MrRiot het volgende:
Snowboarden hoef je niet moe van te worden. Als je dat wel doet, doe je iets foutquote:Op maandag 6 april 2015 18:55 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Mietje!
Ik heb net 3 dagen voluit gesnowboard, gisterenavond in Oostenrijk in de bus gestapt, amper geslapen, vanmorgen om half 11 thuis en om half 12 op de tennisbaan.
Keihard gewerkt, alle 3 mijn potten gewonnen! Daarna nog even vrij staan slaan.
Nu wel bekaf
Goed bezig! Ons team heeft ook gewonnen. Nu wel echt bergen spierpijn en alles doet zeer. Ovigerens wel heerlijk gevolleerd vandaag! Touch ftw.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:39 schreef Komakie het volgende:
Mijn team heeft in ieder geval wel gewonnen.
Nog 5 wedstrijden winnen en we zijn kampioen
En het waren 3 3 setters! Wat een potten haha, voel me al aardig gehandicaptquote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef MrRiot het volgende:
Blijkbaar snowboard en tennis ik dan goed, heb nergens last van vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Snowboarden hoef je niet moe van te worden. Als je dat wel doet, doe je iets fout
Verder respect voor het spelen van 3 potten
Wtf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Blijkbaar snowboard en tennis ik dan goed, heb nergens last van vandaag
niet gek voor een ouwe lul van 42 he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:15 schreef Norrage het volgende:
Kaboutertje tennist ook maar iets van 100x per week
Zo grappig!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niet gek voor een ouwe lul van 42 he?
100x per week is het niet, maar ADHD helpt wel om het vol te houden.
was gisteren trouwens tegen jouw club Nor! Laura, Karin, Gijsbert.... bekende gezichten.
die Maurice slaat best lekker voor een 7, lekker harde service ook
Wat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef truedestiny het volgende:
Vraagje! Gister van iemand verloren die 6.0 staat maar een eindejaarsranking had van 3.6. Hoe zou dit kunnen komen? Hij heeft de afgelopen jaren gewoon toernooien gestennist overigens.
ik heb geen verstand van klasses. maar in mijn team meer 7's dan 6en.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo grappig!
Geen 5e klasse meer dus? Gijsbert en Karin spelen miscshien nog wel meer dan jij (al is G nu geblesseerd)die hards tegen die hards. Dat moet een leuke dag geweest zijn
hij heeft 6 wedstrijden verloren van mensen die 5.0 staanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef truedestiny het volgende:
Vraagje! Gister van iemand verloren die 6.0 staat maar een eindejaarsranking had van 3.6. Hoe zou dit kunnen komen? Hij heeft de afgelopen jaren gewoon toernooien gestennist overigens.
Dat is wel bizar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef truedestiny het volgende:
Inderdaad. Niet aan hem gevraagd?quote:
Heerlijk toch tennisquote:Op donderdag 9 april 2015 10:35 schreef Komakie het volgende:
Afgelopen weekend heeft een team genoot van mij de 3de set met 7-5 gewonnen terwijl hij 0-5 achter stond.
Ge-ni-aal
Afgelopen najaars 9 MPs overleefd in 5 verschillende gamesquote:Op donderdag 9 april 2015 13:20 schreef MrRiot het volgende:
[..]
Heerlijk toch tennis
Wie heeft hier de meeste MP gesaved? Ik 4 - 9 achter gestaan in super-tiebreak en je raadt het al .... 11-9 gewonnen
Ja was wel een geweldige wedstrijdquote:Op donderdag 9 april 2015 13:20 schreef MrRiot het volgende:
[..]
Heerlijk toch tennis
Wie heeft hier de meeste MP gesaved? Ik 4 - 9 achter gestaan in super-tiebreak en je raadt het al .... 11-9 gewonnen
Ik voelde even de grond trillen onder mijn voeten....quote:Op donderdag 9 april 2015 17:43 schreef Roceco het volgende:
Ik kondig hierbij mijn grote comback aan u, het publiek dat mij niet kent. Na vijf jaar niet (competitief) getennist te hebben, ga ik er weer voor! Geen competitietennis nog, maar ben wel van plan veel toernooitjes te spelen!
Volgens Mijn KNLTB (verbaasd dat mijn bondsnummer nog bestaat) ben ik nu 7.5 (7) en 8.1 (8). Ik geloof dat ik op mijn 'toppunt' iets van 6.5, 7.0 was. Kijken of ik dat kan overtreffen. Ik was toen 14, dus fysiek zou ik sterker moeten zijn! Heb er zin in
2 jaar geleden in de voorjaars competitie heb ik ook een paar keer een 3e set gewonnen die ik eerst met 5-2 of 5-1 of 5-0 achter stond, is echt heel machtig!! 1 van die kerels, ik denk dat ie 17 of 18 was, heeft er zelfs om zitten janken toen, hahaaaaquote:Op donderdag 9 april 2015 10:35 schreef Komakie het volgende:
Afgelopen weekend heeft een team genoot van mij de 3de set met 7-5 gewonnen terwijl hij 0-5 achter stond.
Ge-ni-aal
Wedstrijd ook gewonnen? En na hoeveel MP's? Of werd de 10e je fataal?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Afgelopen najaars 9 MPs overleefd in 5 verschillende games![]()
![]()
Ja, zeker wedstrijd gewonnen 7-6 3e set. 2e set meeste van die 9 MPs gewonnen op 5-3, 5-4 6-5 en in de tiebreak MPs tegen, en ook op 6-5 in de 3e setquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:57 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Wedstrijd ook gewonnen? En na hoeveel MP's? Of werd de 10e je fataal?
Altijd maar 1 degradant.quote:Op zondag 12 april 2015 11:30 schreef Rambow het volgende:
Weet iemand hoeveel teams er degraderen in de zaterdag gemengd competitie. Poule van 8 teams.
Staan na 2 weken 1-9... Dus dat wordt strijden tegen degradatie!
In de regio Den Haag zijn er altijd 2 degradanten in de zaterdag mixcompetitie, de nummers 7 en 8.quote:
Kan ik me niet herinneren uit mijn 7 jaar in district Den Haag.Maar dat er wat speciale competities zijn waar dat zo is is zeker waar.quote:Op maandag 13 april 2015 17:19 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
In de regio Den Haag zijn er altijd 2 degradanten in de zaterdag mixcompetitie, de nummers 7 en 8.
Dit staat in het competitieregelement:quote:Op maandag 13 april 2015 17:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren uit mijn 7 jaar in district Den Haag.Maar dat er wat speciale competities zijn waar dat zo is is zeker waar.
Ohja je hebt helemaal gelijk, Dom van mij. Het is bijna altijd de laagste 2, slechts 1 is een uitzonderingquote:Op maandag 13 april 2015 17:29 schreef DKkuis het volgende:
[..]
Dit staat in het competitieregelement:
II-15 Promotie en degradatie
1. In alle competitieklassen, behalve de hoogste, geldt dat de ploeg die op de eerste plaats is geëindigd automatisch promoveert, tenzij een andere regeling geldt (art. II-03, lid g).
2. In alle competitieklassen, behalve de laagste, geldt dat de ploegen degraderen die op de laatste twee plaatsen zijn geëindigd, tenzij een andere regeling geldt
(art. II-03, lid g).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |