Dude.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Skillstorm het volgende:
Zou wel cool zijn als ze in een of ander Saw scenario belanden. Dat een psycho ze gevangen heeft en ze elkaar moeten doden op gruwelijke wijze om er zelf levend uit te komen.
Dat ze daarom niet gevonden kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uh okequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Skillstorm het volgende:
Zou wel cool zijn als ze in een of ander Saw scenario belanden. Dat een psycho ze gevangen heeft en ze elkaar moeten doden op gruwelijke wijze om er zelf levend uit te komen.
Terwijl de hele wereld mee aan het kijken was ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik geloof daar weinig van, heb juist het idee dat ze als kippen zonder kop te werk zijn gegaan. Wel heel massaal.
Doet mij denken aan Waar Is Wallie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Penguinz het volgende:
Wel redelijk gezichtsverlies als ze met 88.000 man die twee niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Waar Is WallieMo.
Juist daarom. Als je nauwelijks inlichtingen hebt en er toch heel veel wordt verwacht, krijg je dit soort scenario's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Terwijl de hele wereld mee aan het kijken was ?
Die kans is aanzienlijk denk ik. Ik gok erop dat ze in België zitten. In dat geval is er kans dat er nog een aanslag volgt in bijvoorbeeld Brussel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die mensen zijn allang al niet meer in Frankrijk
wat een onzin statement.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Penguinz het volgende:
Wallie heeft dit keer een Kalashnikovquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Waar Is Wallie.
Hey, maar jouw gewenst scenario is niet zo gek hoor. Ze hadden alleen maar door moeten rijden naar België en dan was de kans zo'n einde vrij groot.quote:
mensen die in een bos verdwijnen... was dat geen andere film, iets met aliens?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:35 schreef Skillstorm het volgende:
Kan mij haast niet voorstellen dat ze gewoon niks hadden. Het is Frankrijk....quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Juist daarom. Als je nauwelijks inlichtingen hebt en er toch heel veel wordt verwacht, krijg je dit soort scenario's.
Ze hadden ook niet direct kunnen zeggen: sorry, we hebben gewoon geen idee.
Het heeft in dit geval ook iets pijnlijk geruststellends dat je anno 2015 nog echt zoek kunt zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef Penguinz het volgende:
Dan mag ik toch hopen dat ze het Europees Parlement opblazen en dan die reactie van Wilders zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die kans is aanzienlijk denk ik. Ik gok erop dat ze in België zitten. In dat geval is er kans dat er nog een aanslag volgt in bijvoorbeeld Brussel.
Misschien overschatten we de Franse diensten en politie dan wel schromelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan mij haast niet voorstellen dat ze gewoon niks hadden. Het is Frankrijk....
Zijn er veel van zulke gekken in België dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hey, maar jouw gewenst scenario is niet zo gek hoor. Ze hadden alleen maar door moeten rijden naar België en dan was de kans zo'n einde vrij groot.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
88 duizend man die gewoon maar wat doen om de schijn op te houden ?
Nja, we hebben een leuk dagje gehad op FOK!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Wordt alleen gesproken over speciale eenheden, normale politie kan dus nog wel gewoon op zoek zijn.quote:De speciale eenheden die donderdagavond de bossen in de buurt van het Franse dorpje Corcy uitkamden op zoek naar de daders van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo woensdag, is ten einde, meldt een journalist van de Franse krant Le Monde die ter plaatse is. Het is momenteel nog onduidelijk of er vrijdag wordt verder gezocht. In de loop van donderdagavond is wél duidelijk geworden dat er momenteel negen mensen zijn aangehouden in verband met de aanslag, en niet zeven, zoals eerder was gecommuniceerd.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
De meesten hebben dat zelf niet door. Althans niet in het begin.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja en nu is het voorbij. Geen enkel ander topic wat zo goed loopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, we hebben een leuk dagje gehad op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |