Nou nou nou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorrist
ik ga je hackenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorrist
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan, ik volg het nieuws niet
Hee Herman vriend hoe is hetquote:
Drenthequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, wil ook wel maar overal zitten die moslims tegenwoordig
Bedankt Der_Mann.quote:
James van Pokemon? die met dat blauwe haar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.
hey eend, ik heet nog steeds geen Herman maar alles gaat goed hoor. met jou?quote:
ja, sorry vond je erg lekker :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb opnieuw tinder aangemaakt en heb in 2 dagen tijd 20 matches
Is omdat Mortaxx niet meer in Nederland is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb opnieuw tinder aangemaakt en heb in 2 dagen tijd 20 matches
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.
Nu moet ik alleen nog maar mod worden in KLB en die man is alles kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is omdat Mortaxx niet meer in Nederland is.
ik dacht dat zionisten geen vrienden haddenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.
hou eens op met je gespamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nja, heb wel 20 persoonlijkheden
Dat zijn toch enkel noodzakelijke contacten in verband met je werk voor de JIDF.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.
Keep your friends close, but keep your enemies closer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat zionisten geen vrienden hadden
Maken we die tocht naar vrijheid ook desnoods nog over lijkenquote:
niet gelezenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maken we die tocht naar vrijheid ook desnoods nog over lijken
maar d'r komt geen einde, familieleden overlijden en wraakzucht ontstaat,
je maakt je een kogel rijker, dus laat die bom maar vallen, laat zien dat we verdwaald zijn
hoe dan ook de aarde overleeft het met z'n dwaasheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |