0118quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
altijd kutweer het hele jaar regent het lood
beter dan kksneeuwquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
altijd kutweer het hele jaar regent het lood
Ik ben nu undercover agent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn toch enkel noodzakelijke contacten in verband met je werk voor de JIDF.
kom haxballenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
speel een wedstrijd met een kutscheidsrechter, ben de kluts kwijt, lukt niet om te winnen
Ik denk dat je debiel moet zijn om dat te geloven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
denk jij ook dat de Mossad achter de aanslagen in parijs zit?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haas doet mee met haxball dus dan moeten we sowieso groot veld doen, anders past het niet
op het moment dat jij dacht ging het mis xDquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik denk dat je debiel moet zijn om dat te geloven.
wojo gedistquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
op het moment dat jij dacht ging het mis xD
dp nieuwe PS plus games zijn trouwens nu te downloadenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)68225b4f7c99a3819710
Tranen met tuiten, gevoelige jongen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik denk dat hij dan gaat huilen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tranen met tuiten, gevoelige jongen.
had het gezien, infamous is kutquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp nieuwe PS plus games zijn trouwens nu te downloaden
Niet, hoerenkkrspel is het.quote:
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou deadprez ooit beticht zijn van hacker/cheaten tijdens het gamen?
zijn geen gifjes van dus over een x aantal dagen zijn wel dat allemaal al vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
Eén keer scoorde ik drie keer achter elkaar tegen Toto.
bek dichtquote:
Ik zal het nooit vergeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn geen gifjes van dus over een x aantal dagen zijn wel dat allemaal al vergeten
skateboardspel voor ps3quote:
Omdat ze gayass spellen met een gare skateboardcontroller gingen maken denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom komen er geen Tony hawk's meer
Wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze gayass spellen met een gare skateboardcontroller gingen maken denk ik.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hawk:_Shred
[ afbeelding ]
Een tuintje alleen voor jou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wij hebben wel een plekje in je hart toch?
gayquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hawk:_Shred
[ afbeelding ]
jaquote:
watquote:
oh niet gezien. hey isaacquote:
Pro skater HD?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
http://www.eurogamer.nl/a(...)t-playstation-4-game
oh er komt wel een nieuwe
Nee, ik weet ook niet waarom die video eronder staat. Gaat volgens mij om een nieuwe game.quote:
Die HD versie kwam al uit in 2012 ik wist niet eens dat ie er was, ga hem nu downloadenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waarom die video eronder staat. Gaat volgens mij om een nieuwe game.
reageer op me dm sukkelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
haha jamesdeen geilt op ayaan hirsi ali
OKE?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha deadprez dm't met haan
ik heb toch al gereageerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
reageer op me dm sukkel
ik haat je niet maar ik ben sago
gvd
ook op dat bericht over die pepquote:
Ja. Maar je kunt het ook gewoon pakken in plaats van mij te gebruiken als je persoonlijke adviesgever over drugs natuurlijk.quote:
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een adminquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Maar je kunt het ook gewoon pakken in plaats van mij te gebruiken als je persoonlijke adviesgever over drugs natuurlijk.
Danny lijkt mij wel iemand die in de jaren '90 los ging op Thunderdome.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een admin
Yvonne is er niet vies van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een admin
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Danny lijkt mij wel iemand die in de jaren '90 los ging op Thunderdome.
Ik heb danny een dm gestuurd, dankjewel voor jullie advies hou van jullie <3quote:
we hebben niet gezegd dat ze stinken, dus zal wel meevallen.quote:
ik vind matthijs vooral irritantquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuiven vind ik zo verschrikkelijk irritant.
ik kijk nooit dwdd, bang dat ik geïndoctrineerd wordquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuift vind ik zo verschrikkelijk irritant.
ik vind jou irritantquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuift vind ik zo verschrikkelijk irritant.
pardonquote:
Meh, heb het even gespeeld maar vond er echt geen fuck aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pardon
infamous 1 en 2 vond ik niet veel aan maar second son was echt goed
first light zal wel meer van hetzelfde zijn dus ook goed
misschien vond de alcohol er geen fuck aan, volgende keer even nuchter gaan spelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, heb het even gespeeld maar vond er echt geen fuck aan.
Meestal maakt dat kutspellen juist leuker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien vond de alcohol er geen fuck aan, volgende keer even nuchter gaan spelen
gtstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |