Ik geef ze niet aan E, maar dat komt vooral omdat ik ze zelf ook nooit eet. Alleen heel soms borrelnootjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:46 schreef Sylver_ het volgende:
Risotto, lekker! Hier lust ze ook geen rijst meer. Als baby at ze rijst, quinoa, couscous .. Lust ze allemaal niet meer![]()
Haha Omen, wat heb je uiteindelijk gezegd?
Vraagje; krijgen jullie dreumesjes noten? Nora heeft de cashewnoten ontdekt en die zet ik nu vaak samen met gedroogde cranberries en verschillende soorten pitjes op tafel, maar volgens mijn schoonmoeder raden ze noten af. Iets met kleine stukjes die in de luchtpijp kunnen schieten enzo...
Ik dacht dat cashewnoten niet zo'n probleem zullen zijn, ze zijn niet zo heel hard, ik halveer ze en Noortje kan aardig goed kauwen. Wat denken/vinden jullie?
Wwuuuttt??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Shandaly het volgende:
Er was toch iets met pas pinda's/nootjes mogen eten als je met je rechterhand over je hoofd je linkeroor aan kon raken toch?
Ja, iets met de grootte van je luchtpijp..?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Shandaly het volgende:
Er was toch iets met pas pinda's/nootjes mogen eten als je met je rechterhand over je hoofd je linkeroor aan kon raken toch?
Pinda's idd. Als je je hand over je hoofd op je oor kan krijgen, is je luchtpijp zo groot dat verslikken in pinda's minder risicovol is. En dan mn pinda's, omdat dat een aardnoot is en zelf schijnt op te zwellen als hij vochtig wordt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:50 schreef Shandaly het volgende:
Ze schraapte een paar keer haar keel, maar volgens mij vond ze het ook niet heel vies. Toegegeven: het was een milde variant.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Sylver_ het volgende:
Pinda's krijgt ze niet omdat ik ze zelf nooit eet en hazelnoten vind ik zelf ook een beetje spannend omdat ze rond zijn (ik halveer druiven en cherrytomaatjes dus ook nog). Maar cashewnoten en amandelen krijgt ze wel omdat ze vrij zacht zijn. Ik wilde haar binnenkort ook eens walnoten laten proeven, maar door schoonmoeder durf ik nu niet goed meer. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige moeder ben die het aan haar kind(eren) geeft
Vond ze de sambal lekker Limone?
Ik ben er toe in staat hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik las in de eerste oogopslag wasabi en dacht serieus even "Neeeeeee dat laat ze Sticker toch niet eten?!"
Van de grond ook nog!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik las in de eerste oogopslag wasabi en dacht serieus even "Neeeeeee dat laat ze Sticker toch niet eten?!"
Oh, haha! Dat is wel een duidelijke redenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef L-E het volgende:
Sylver, omdat hij ermee op de muur tekentNu zijn wij heel erg van het meeveren enzo, maar ook wij hebben grenzen
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb een MopperSticker. Hij zat aan tafel te kleuren en wilde uit zijn stoel. Met kleurpotlood. Dat mocht niet van mij. Uitgelegd waarom, hij koos er toen voor om te blijven zitten. Hij heeft tien minuten zo naar me zitten kijken:![]()
Daarna wilde hij toch uit zijn stoel, netjes potlood neergelegd. En nu loopt hij rondjes door de woonkamer, mopperend en wel over het 'pe-loot'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |