3 puma helicopters boven het bos bezig met de zoektochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zoeken voortvluchtigen, die wil je ook niet wijzer maken door te gaan vertellen waar je gaat zoeken
Ja, meermaals, dat was de Franse politie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men had de media toch ergens opgeroepen terughoudend te zijn in de berichtgeving?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men had de media toch ergens opgeroepen terughoudend te zijn in de berichtgeving?
Zoals ik me net bedachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zoeken voortvluchtigen, die wil je ook niet wijzer maken door te gaan vertellen waar je gaat zoeken
Of 3 puma's in het bos.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
3 puma helicopters boven het bos
Mja, dat kwam omdat er om de 10 minuten valse berichten binnen kwamen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, meermaals, dat was de Franse politie.
Maar die zijn al een aantal uur bezig, rond een uur of 5 was het laatste echt concrete nieuws eromheen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
3 puma helicopters boven het bos bezig met de zoektocht
Dus jij vindt de doden van de redactie erger dan die van de agente?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maargoed, het gaat hier ook om doden die niks anders deden dan hun mening uiten. Wat anders dan een gewone burger.
Je hoort ook vrij weinig van die agente die vanochtend is doodgeschoten in Parijs.
Frankrijk is toch in oorlog met IS in Irak en Syrië? Frankrijk voerde een jaar of twee geleden een oorlog tegen jihadisten in Mali? Daarvoor in Afghanistan? En IS heeft opgeroepen om aanslagen in Frankrijk te plegen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Gia het volgende:
Dat er doden vallen in een land waar een oorlog gaande is, is niet raar of onverwacht.
Maar Frankrijk is niet in oorlog. Dan is een aanslag wel raar en onverwacht. Ja, ongeacht de dreigementen.
Tenzij men vindt dat er een oorlog woedt tussen het vrije Westen en de islam.
Tja....
In dit geval wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Officier het volgende:
[..]
Dus jij vindt de doden van de redactie erger dan die van de agente?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels overheen.
Als je ziet hoe die mensen leven in Frankrijk is er wel een 'stille' oorlog aan de hand. In die banlieus zitten al die mensen op elkaar zonder enige vorm van sociale zekerheid en een broeinest van criminaliteit. Dan krijg je ook al gauw dit soort gebeurtenissenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Gia het volgende:
Dat er doden vallen in een land waar een oorlog gaande is, is niet raar of onverwacht.
Maar Frankrijk is niet in oorlog. Dan is een aanslag wel raar en onverwacht. Ja, ongeacht de dreigementen.
Tenzij men vindt dat er een oorlog woedt tussen het vrije Westen en de islam.
Tja....
Dat dachten die 2 gisteren ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:00 schreef Officier het volgende:
Maar goed niet geschoten is altijd mis
In irak en syrië, ja, niet in Frankrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:07 schreef Irakees het volgende:
Frankrijk is toch in oorlog met IS in Irak en Syrië? Frankrijk voerde een jaar of twee geleden een oorlog tegen jihadisten in Mali? Daarvoor in Afghanistan? En IS heeft opgeroepen om aanslagen in Frankrijk te plegen.
Hoe herken je een terroristiche eekhoorn dmv infrarood?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Die helikopters hebben toch infraroodcamera's waarmee je een voortvluchtige eekhoorn nog zou kunnen vinden? Duurt wel lang eigenlijk
Dit is ook mijn gedachte. Helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef 10minuteman het volgende:
Ik denk serieus dat er over een jaar of 5 de werelden compleet tegen over elkaar staan.
Die eekhoorns zijn ook het probleemquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Die helikopters hebben toch infraroodcamera's waarmee je een voortvluchtige eekhoorn nog zou kunnen vinden? Duurt wel lang eigenlijk
Ach. Dat wordt al zeker sinds 9/11 geroepen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef 10minuteman het volgende:
Ik denk serieus dat er over een jaar of 5 de werelden compleet tegen over elkaar staan. De islamisering wordt gevoed. En de ongelovigen worden ook gevoed.
Het zou mij niks verbazen dat de ongelovigen over een paar jaar ook het hef in eigen hand gaan nemen. Je krijgt straks meer burgeroorlogen. Dus niet tegen de islamisering maar een combinatie van terroristische groeperingen en doden in de naam van een profeet.
Het is nu ook al aan de gang. Maar het zal erger worden.
Oh, en wie bepaalt waar de oorlog gevoerd wordt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef Gia het volgende:
[..]
In irak en syrië, ja, niet in Frankrijk.
Ik denk dat over 5 jaar ISIS ter ziele is gegaan als eenheid, en daardoor ook zijn aantrekkelijkheid heeft verloren voor labiele moslims hier in het westen. Het einde van ISIS betekent ook het einde van het moslimfundamentalisme zoals we dat nu kennen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef 10minuteman het volgende:
Ik denk serieus dat er over een jaar of 5 de werelden compleet tegen over elkaar staan. De islamisering wordt gevoed. En de ongelovigen worden ook gevoed.
Het zou mij niks verbazen dat de ongelovigen over een paar jaar ook het hef in eigen hand gaan nemen. Dus niet tegen de islamisering maar een combinatie van terroristische groeperingen en doden in de naam van een profeet.
Het is nu ook al aan de gang. Maar het zal erger worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |