Nee, om het steunen van de vrijheid van meningsuiting, maar dat snappen vele hier helaas niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het gaat ook niet alleen maar om het 'steunen van Parijs'.
Oh ja? Hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij snapt toch ook wel dat dat een dwaalspoor is?
Zo klonk het wel ja...quote:
huh welke reacties?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En wat zeggen zij van de reacties op marokko.nl?
inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat klonk niet echt nederlands......
Dat snap ik toch ook wel spuit elf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:56 schreef S15 het volgende:
[..]![]()
Daar gaat het toch helemaal niet om man
Ik hoop ook dat velen nog begrijpen dat figuren die dit soort aanslagen plegen, ook gewoon rondlopen in Nederland. Die vechten in Syrië en staan op de vlieghavens klaar om naar Europa te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, om het steunen van de vrijheid van meningsuiting, maar dat snappen vele hier helaas niet.
Beetje zonde van al die plekken die ze bezet houdquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef tralalala het volgende:
Die heeft het goed bekeken in d'r brommobiel
De tering, wat een onzinquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat snap ik toch ook wel spuit elf.
Ik vind het gewoon grappig.
Helaas niet...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat velen nog begrijpen dat figuren die dit soort aanslagen plegen, ook gewoon rondlopen in Nederland. Die vechten in Syrië en staan op de vlieghavens klaar om naar Europa te komen.
Zucht hahaha.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat velen nog begrijpen dat figuren die dit soort aanslagen plegen, ook gewoon rondlopen in Nederland. Die vechten in Syrië en staan op de vlieghavens klaar om naar Europa te komen.
Vrouw. Verkeerd gereden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef tralalala het volgende:
Die heeft het goed bekeken in d'r brommobiel
Wat zegt die persoon dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
reactie op het geschreeuw op de achtergrond via een megafoontje
Jij bent onderweg?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
http://hdtv.webcam.nl/dam/
Hier zie je een beter overzicht hoe vol het daar staat, en nog lang niet iedereen is er
Leek op: Allah Akbar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat zegt die persoon dan?
Ik volg alles behalve de Nederlandse demonstratie.
Je hebt de gastenlijst?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
Hier zie je een beter overzicht hoe vol het daar staat, en nog lang niet iedereen is er
Ze wisten de namen van cartoonisten en journalisten. Daarnaast wisten ze hoe ze zware wapens moesten gebruiken en weten ze vooralsnog uit handen van de politie te blijven. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dit een uurtje vantevoren hebben besloten. Ze hadden ook gewoon Google Maps aan kunnen zetten natuurlijk.quote:
Joh echt waar..? Kneusquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er bestaan ook sociale media, Hans.
Zulke mensenmassa's... brrrr...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
dunno, een voor mij onverstaanbare taal...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat zegt die persoon dan?
Ik volg alles behalve de Nederlandse demonstratie.
Die zullen wel bij de cartoons/in het blad hebben gestaan he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze wisten de namen van cartoonisten en journalisten. Daarnaast wisten ze hoe ze zware wapens moesten gebruiken en weten ze vooralsnog uit handen van de politie te blijven. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dit een uurtje vantevoren hebben besloten. Ze hadden ook gewoon Google Maps aan kunnen zetten natuurlijk.
Ik ook niet. Je zit als een rat in de val als er iets misgaat. Mij ook nooit meer gezienquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zulke mensenmassa's... brrrr...
Ik ga er niet meer in staan.
Ook niks voor mij, voor geen 1 FOK!ker vermoed ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zulke mensenmassa's... brrrr...
Ik ga er niet meer in staan.
twitter:KamranUllah twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:56:07Ministers Bussemaker, Opstelten en Koenders kijken naar pag. 2 en 3 van de @telegraaf van morgen http://t.co/ZjeArmvOnx reageer retweet
Telegraafquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KamranUllah twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:56:07Ministers Bussemaker, Opstelten en Koenders kijken naar pag. 2 en 3 van de @telegraaf van morgen http://t.co/ZjeArmvOnx reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |