In Alblasserdam of all places zou ik ook wel durven roepen dat ik niet bang ben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo. Waarom moet elke gemeentje nu weer iets doenLaat gewoon gaan zou ik zeggen. Draagt allemaal niks bij.
Ik had 'm ingetraptquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]
Hey mevrouw, doe de poort eens open!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]
Hey mevrouw, doe de poort eens open!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van en dat verbaast me niet. Die kinderneukende kankerprofeet van jou mag gewoon getekend worden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In Alblasserdam of all places zou ik ook wel durven roepen dat ik niet bang ben.
Ja, ik riep het al dat het behoorlijk sma-ke-loos is om dit voor politiek gewin te gebruiken nu. Behoorlijk onrespectvol naar de wijlen overledenen en de nabestaanden.quote:
Voordat ze het gebied hebben uitgekamd, zijn de verdachten waarschijnlijk al verdwenen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef crv het volgende:
[..]
zijn flink wat man op de been en helis dus denk dat het meevalt
Oase van rust altijd. Volgende verkiezingen stem ik op ons' Keesquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]lekker veilig in een SGP gemeente
twitter:AFPNordic twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:59:20Danish Muhammed caricatures paper balks at Charlie Hebdo cartoons - The Malaysian Insider http://t.co/36qbqO8HvE via @sharethis reageer retweet
Oh, wacht even. Daarmee niet gezegd dat terreur een goede zaak is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wanneer een gevoeligheid leidt tot terreur, dan is er geen enkele reden om ermee te stoppen. Als je je beledigd voelt, schrijf je maar een klachtenbrief.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, iemand beledigen is geen keuze. Bij bijna elke uiting van kunst zijn er wel mensen die ervoor kiezen om gekwetst te zijn. Dat is niet de schuld van de artiesten.
Zelfs de meest onschuldige vormen van kunst zijn wel beledigend voor iemand ergens op de wereld. Er waren boze Christenen vanwege de Harry Potter boeken. Moeten we die dan ook maar niet meer uitgeven? Rot toch op man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je een prettige samenleving wilt zul je aan beide fronten water bij de spreekwoordelijke wijn moeten doen. Stop gewoon met tekenen van sportprenten van de Profeet vrede zij met hem. Het is niet dat je ernstig ziek wordt als je hiermee stopt. Tevens dient het geen enkel nut behalve dom lachen. Dat kan ook met andere soort grappen.
Het is geen schande om rekening te houden met elkaars gevoeligheden.²
neem aan dat die helis wel uitgerust zijn met speciale opsporings apparatuurquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voordat ze het gebied hebben uitgekamd, zijn de verdachten waarschijnlijk al verdwenen.
Hij wil het leger inzettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is Gekke Geert nu weer aan het doen?
Oorlog aan het verklaren? Is ie goed in.
Op naar een politiestaat. Nee dank je, dit soort acties laten alleen maar zien dat we vrijheid moeten koesteren - ongeacht aan welke kant van de medaille je dan staat. Dat dat dan met zich meebrengt dat er wel eens doden vallen is dan ontzettend triest maar meer ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat jihad en het propageren ervan (beter) strafbaar gesteld dient te worden alsook het indirect doch bewust steunen ervan door bijvoorbeeld vrouwen te ronselen voor huwelijken met strijders.![]()
over de verse rug van dode jounalisten dit soort fascistische brokken uitkotsen ... Walgelijk gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |