Eindhoveuh de gekstehhhquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef richolio het volgende:
STRP ja, friekin? Is dat leuk? [ afbeelding ]
Maar je zei dat het in de beste en gekste stad van Nederland is, maar op de site staat dat het in Eindhoven is. Je begrijpt wel dat dit een beetje verwarrend overkomt hè?
Wat was het onderwerp?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef theodoor9 het volgende:
Oh! Was ik echt te laat met het openen van het topic.. Ik was vast aan het dagdromen
twitter:pukkelpop twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 12:46:30Weekend! Time for something exciting! http://t.co/LQLyzK97sy reageer retweet
Zal wel lijstjestijd worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
twitter:pukkelpop twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 12:46:30Weekend! Time for something exciting! http://t.co/LQLyzK97sy reageer retweet
Wil niet zeggen dat 't nu weer zo is, zeker als ze een van de 'grote' namen hebben van de geruchten (Metallica, Linkin Park). Maar het zal idd wel lijstjes zijn vrees ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:52 schreef theodoor9 het volgende:
Dat is altijd zo bij Pukkelpop. Eerst lijstjestijd, daarna namen (eind februari/begin maart)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie droomt er nou niet over frieken_ uhh ik bedoel STRP
Iedere dag een nieuwe naamquote:Op zondag 11 januari 2015 00:32 schreef richolio het volgende:
Ik hoop dat ze weer iets nieuws/grappigs gaan doen met de bandjes. Dat rood vs. blauw was niet heel bijzonder ofzo, maar wel een leuk nieuw dingetje.
Overigens hoop ik snel namen te horen.
Kendrick Lamar is van mij heel welkom, net als de xx, Flying Lotus, Tame Impala en Alt-J. Typhoon, Royal Blood en Flume mogen ook terugkomen. Ook al staan die laatste twee er niet bij. Royal Blood lijkt me eigenlijk van wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Glazenbollen tijd!
http://www.lowlove.nl/2015/nieuws/onze-gok-voor-de-line-van-2015/
Wat denken jullie?
Haha, nee wel die om je pols dan he.:P Maar wat jij zegt is ook niet verkeerdquote:Op zondag 11 januari 2015 00:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe naam
Edit: dacht dat je bedoelde om iets grappigs te doen met de bands..
Allemaal goedgekeurd! Royal Blood komt alleen niet lijkt me, die zijn dan in USA met Foo Fighters..quote:Op maandag 12 januari 2015 12:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Kendrick Lamar is van mij heel welkom, net als de xx, Flying Lotus, Tame Impala en Alt-J. Typhoon, Royal Blood en Flume mogen ook terugkomen. Ook al staan die laatste twee er niet bij. Royal Blood lijkt me eigenlijk van wel.
En ook wat indiaantje zegt; Run The Jewels.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Allemaal goedgekeurd! Royal Blood komt alleen niet lijkt me, die zijn dan in USA met Foo Fighters..
Ik zou graag the bug weer eens willen. Het album van 2014 was nais.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik vind het wel vrij veel namen die genoemd worden die er al eens eerder hebben gestaan. Hope toch wel op wat vernieuwend.
Al hoewel ik FlyLo graag eens wil zien
1ste naam van Lowlands dit jaartwitter:LLowCamp twitterde op maandag 12-01-2015 om 18:20:47André Kuipers dit jaar waarschijnlijk in de Juliet op Lowlands hoorde we zojuist.#LL15 reageer retweet
Dan gok ik op Major lazer of Prodigyquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.3fm.nl/gemist#ajax/overlay/gemist/fragment/171658
Avicii en Major Lazer hoogstwaarschijnlijk op de NL festivals, én Lowlands is zo goed als rond met de grootste dance act voor dit jaar.
Als we Giel Beelen mogen geloven staat hij daar nog steeds te wachten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:22 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Al bevestigd toch? Had niet iemand dat op de radio verteld? Of was het tijdens eurosonic?
twitter:FestivalhallaNL twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 09:56:19@asummerstale komt vandaag met bevestigingen. Interessant voor #Lowlands15. #ASummersTale #LL15 #festivals reageer retweet
Neuh, qua concept klinkt het redelijk vergelijkbaar. Maar dit lijkt me niet direct iets voor Lowlandsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:14 schreef theodoor9 het volgende:
Lijkt me toch niet helemaal de Duitse Lowlands
twitter:festivalisten twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 12:19:22. @asummerstale jetzt auch mit Handstand Workshop http://t.co/o54CZGRm5a reageer retweet
Denk dat ze gelijk gaan krijgen inderdaad. Ben verder ook wel benieuwd welke headliner Lowlands/Pukkelpop te pakken hebben. Mumford and Sons, The Strokes, Radiohead, Tool?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:30 schreef richolio het volgende:
Vandaag op 3FM werd er gezegd dat het haast niet anders kan dat the prodigy komt. Door Timur of Rámon ofzo.
Met je telefoon. Nou, ik hoop het toch niet zeg.quote:‘Over 5 jaar is alles cashless, of digitaal. Die trend is ingezet en dat gaat gewoon gebeuren. Wat voor een systeem dat is, zeer waarschijnlijk je telefoon, dat moeten we nog zien.’ In ieder geval vertrouwt Lowlands dit jaar nog op de munten.
Ik heb er eentje met batterijen, ideaal!quote:Op zondag 18 januari 2015 10:55 schreef friekin_ het volgende:
Met telefoon betalen.. Dan moeten er weer meer oplaadpunten komen. Ik heb altijd twee powerchargers bij, en dan is het al kiele kiele
Egnie..quote:Op zondag 18 januari 2015 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/201(...)ieuws-uit-groningen/
WiFi op Lowlands!
Moet je wel zorgen dat het personeel het allemaal begrijpt. Vorig jaar wel wat vreemde dingen meegemaakt op BKS.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:53 schreef Scuidward het volgende:
Zo'n chip in een bandje lijkt mij ook stukken praktischer. Hopelijk met saldopalen zodat je weet hoeveel je bij je draagt.
Gratis drankjes?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat het personeel het allemaal begrijpt. Vorig jaar wel wat vreemde dingen meegemaakt op BKS.
Nee die jongen achter de bar probeerde mij iedere keer voor een nieuwe beker te laten betalen, zonder het geld van de oude beker terug te storten. Toen ik hem uitlegde dat dit niet klopte, zei hij dat ik het geld van al die bekers op het einde terug zou krijgen of iets dergelijks.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gratis drankjes?
Ja een training lijkt me dan wel praktisch ja. Misschien duurt het ook wel wat langer want muntjes afgeven is zo gepiept.
Maar dus blijf je inderdaad concurentie voor die in hetzelfde weekend zit. Zou wel een slimme zet zijn. Al lijkt het erop dat het dit jaar wel meevalt. Pukkelpop en Frequency zijn beide zaterdag al afgelopen. Rock n Heim, Sziget en Highfield zijn een week eerder.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe ben je de concurrentie voor als je het doordeweeks houdt dan? Ik kan me voorstellen dat je concurrentie ontloopt die in hetzelfde weekend zit (Pukkelpop?), maar er zijn altijd wel vergelijkbare festivals die 'eerder' vallen in het seizoen. Zeker met de hele festivalboom die aan de gang is.
De Rock n Heim en Reading/Leeds zijn denk ik ook maar heel beperkt concurrentie. Sziget en Pukkelpop wel meer, al is Sziget vooral ook zo'n hype'je volgens mij. En Pukkelpop programmeert gewoon vrij goed de afgelopen jaren, wellicht dat Lowlands dat ook eens kan proberenquote:Op maandag 19 januari 2015 09:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar dus blijf je inderdaad concurentie voor die in hetzelfde weekend zit. Zou wel een slimme zet zijn. Al lijkt het erop dat het dit jaar wel meevalt. Pukkelpop en Frequency zijn beide zaterdag al afgelopen. Rock n Heim, Sziget en Highfield zijn een week eerder.
Ik neem al 3 vrije dagen voor Lowlands hoor, donderdag vrijdag, maandag.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Rock n Heim en Reading/Leeds zijn denk ik ook maar heel beperkt concurrentie. Sziget en Pukkelpop wel meer, al is Sziget vooral ook zo'n hype'je volgens mij. En Pukkelpop programmeert gewoon vrij goed de afgelopen jaren, wellicht dat Lowlands dat ook eens kan proberen![]()
Want dit kan natuurlijk ook enorm backfiren, mensen moeten ineens minstens 3 dagen vrijnemen ipv 1, dus het wordt zo een stuk 'duurder'.
Ligt beetje aan hoe ze het plannen, het is nu vr/za/zo. Dus je neemt een dag voor en na vrij. Doen ze het wo/do/vr zou je maar één dag extra moeten pakken, zelfde met ma/di/wo.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik neem al 3 vrije dagen voor Lowlands hoor, donderdag vrijdag, maandag.
Ja maar geen beugel bar meer, geen Grolsch tent meer, inruil service? Lever het meer cash op voor de organisatie en gaan we dat ook merken op het terrein?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:26 schreef richolio het volgende:
Heineken bier ipv Grolsch
sowieso Heineken
Ik vind het ook niet zo'n probleem, doe zelf vaak ook dagje na, en soms voor. Maar het is wel gewoon een extra drempel, dat moet je je beseffen. Het kan averechts werken en JUIST in de hand werken dat mensen even 'om zich heen kijken' en bij een Sziget of Pukkelpop uitkomen.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar je werkend publiek neemt toch wel vrij voor een goede line-up?
Hier is het in ieder geval bekend dat ik rond de festivals regelmatig op pad ben.
Deze maand nog namen!twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 19-01-2015 om 11:07:07@Duerinck Deze maand nog.... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Niet alleen op LL, bijna alle Mojo evenementen gaan over op Heinekenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ook benieuwd of Heineken nou voor veel verandering gaat zorgen op LL.
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heineken lauw of koud.. Maakt toch niet uit. Is bocht
Ja, ik vond Grolsch eigenlijk prima. Heineken wat minder idd.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heineken lauw of koud.. Maakt toch niet uit. Is bocht
Januari sowieso namen, dus zo lang hoeven we niet meer te wachten!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:24 schreef richolio het volgende:
Dermate weinig info nog.. Zijn ze wel goed in hè
Overigens nog 212 dagen, bijna!
hihihiquote:Op maandag 19 januari 2015 19:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Januari sowieso namen, dus zo lang hoeven we niet meer te wachten!
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 19-01-2015 om 20:40:23Lowlands in de toekomst misschien doordeweeks? Hoe zit het echt? Eric van Eerdenburg vertelt het vanavond om 21.30 op @3voor12 Radio op @3FM reageer retweet
Dat weten we natuurlijk niet altijd, er kan niks in de agenda staan. Maar sommige artiesten hebben wel meer werk dan alleen optreden. Interviewtje hier, persco daar, promotie her, studio sessie der.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef theodoor9 het volgende:
Zoveel bands waren er vorig jaar eigenlijk niet die ze zijn misgelopen omdat ze het weekend al vol geboekt waren..
Gelukkig, kan ik VI afkijkentwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 19-01-2015 om 21:12:05Kleine correctie: de 21.30 uit de vorige tweet moet 22.30 zijn.... reageer retweet
Alt-J met Prodigy erna dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik blijf er bij, ik vind Alt-J echt geen headliner in mijn ogen. Prima band verder hoor, maar een headliner heeft imo iets meer bravoure nodig.
Vrijdag: Alt-J-Prodigyquote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, gewoon Tool, Secret Act (project van Dave Grohl met SlipKnot), en Pulp.
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vrijdag: Alt-J-Prodigy
Zaterdag: Florence and the Machine-Mumford and Sons
Zondag: Interpol-The Strokes
Ik hoop toch op headliners die je niet zo vaak zal zien. The Strokes is daar een mooi voorbeeld van.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vrijdag: Alt-J-Prodigy
Zaterdag: Florence and the Machine-Mumford and Sons
Zondag: Interpol-The Strokes
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Gelukkig, kan ik VI afkijkentwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 19-01-2015 om 21:12:05Kleine correctie: de 21.30 uit de vorige tweet moet 22.30 zijn.... reageer retweet
.
Denk een jaartje zonder onze duitse vrienden.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden wij trouwens Modselowlandstor krijgen?
Ik zie Siriusmodeselektor wel komen eerlijk gezegd. Al heb ik het nu wel beetje gehad en kunne ze beter over paar pas terug komen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk een jaartje zonder onze duitse vrienden.
Is hij al geweest?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Voorlopig gewoon in het weekend dus!
Hapyness op Lowlands of begrijp ik dat nu verkeerd? toch niet.
Ja. LL voorlopig gewoon in het weekend. En EvE vond Happyness een leuk bandje en staan al op DTRH. Als ze op LL komen moesten we nog maar even oo wachten. Dat was het.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Is hij al geweest?Ik tune net in
Dat heb ik niet opgevangen? Alleen bel later maar terug toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:38 schreef theodoor9 het volgende:
Februari pas de eerste namen zegt EvE. Hij spreekt RRB gewoon tegen!
Ik geloof dat hij zei in februari.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet opgevangen? Alleen bel later maar terug toch?
Alt-J dan beter op bks of dtrh?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik blijf er bij, ik vind Alt-J echt geen headliner in mijn ogen. Prima band verder hoor, maar een headliner heeft imo iets meer bravoure nodig.
Gewoon in de Alpha, maar niet als afsluiter kan toch ook? Of eventueel als Grolsch afsluiter met een publiekstrekker ertegenover. Zoals met the XX en The National.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Alt-J dan beter op bks of dtrh?
Jose Gonzalez is ook in juni nog in de buurt, komt allemaal wel erg dichtbij
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij zei in februari.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 19-01-2015 om 22:35:34@iksiepuntnet Deze maand nog het eerste #LL15 nieuws
reageer retweet
Dus niet de eerste namen maar kaartverkoopinfo?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 19-01-2015 om 22:35:34@iksiepuntnet Deze maand nog het eerste #LL15 nieuws
reageer retweet
Nee er komen deze maand namen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dus niet de eerste namen maar kaartverkoopinfo?
twitter:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zondag 25-01-2015 om 13:41:34@WeightOfLove_x Begin komende week wordt alle info over de kaartverkoop bekend én worden de eerste namen aangekondigd... reageer retweet
Mooi! Ben benieuwdquote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zondag 25-01-2015 om 13:41:34@WeightOfLove_x Begin komende week wordt alle info over de kaartverkoop bekend én worden de eerste namen aangekondigd... reageer retweet
JvT hoop ik toch niet, en Kensington gaat nooit niet headlinen. Dat zou tactisch een zeer slechte zet zijn voor Lowlandsquote:Op zondag 25 januari 2015 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Beck, JvT? Benieuwd of de verhalen over Kensington enzo kloppen.
Ik vind t sowieso niks voor Lowlands, maar kan zijn dat t er staat. Headliner zou LL zich belachelijk mee makenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
JvT hoop ik toch niet, en Kensington gaat nooit niet headlinen. Dat zou tactisch een zeer slechte zet zijn voor Lowlands
Leuke namen! Er waren al wat acts bekend voot ms Dockville trouwens hè! Oa Interpol, Caribou en Django Django.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
José Gonzalez, Little Dragon, Young Fathers, Jack Garratt, Ought lijken me wel opties voor LL
Kensington als headliner? Ze komen net pas kijken en stonden het afgelopen jaar aan het begin van de middag in de Alpha.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Beck, JvT? Benieuwd of de verhalen over Kensington enzo kloppen.
Ook mijn idee hoor, maar geloof dat Lowlove ermee kwam ofzoquote:Op zondag 25 januari 2015 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kensington als headliner? Ze komen net pas kijken en stonden het afgelopen jaar aan het begin van de middag in de Alpha.
Ze hebben geen nieuw materiaal uit, het lijkt me raar dat ze ineens headliner zouden zijn. Je kan die band overal in Nederland zien, hopelijk komen ze met een interessantere headliner.
Ze zouden best op herhaling kunnen komen hoor, vroeg in de avond in de Alpha. Ligt ook een beetje aan het aanbod hoor, maar Opposites deden dat ook een paar jaar geleden. Als headliner zie ik echt niet gebeuren..quote:Op maandag 26 januari 2015 00:51 schreef H.Kemper het volgende:
Ja maar ze hebben wel 2x de Ziggo Dome uitverkocht
Niet denk ik, zo te zien een klein tourtje langs wat zalen? Zie ze er nog steeds wel staan hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
The Prodigy staat in ieder geval 10 april in de HMH, ik weet niet wat voor invloed dit heeft op LL.
Die eerste wordt Indian Summer, wacht maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:31 schreef Beaudelaire het volgende:
The Chemical Brothers. The Prodigy. Wacht maar.
Doe maar, tenminste een legitieme reden om daar is een keer naartoe te gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Die eerste wordt Indian Summer, wacht maar.
Was ook mijn idee, maandag of dinsdag.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Begin deze week = morgen namen?
Ben benieuwd.
Begin van de week is denk ik bijna altijd maandag of dinsdag.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Is nog niet zeker of het vandaag is. Maar het zou begin deze week zijn.
Ik zie wel dat Rapid_Razor_Bob zijn bannertje al heeft veranderd.
"Kiss Another Sky" is de slogan van het jaar. Zullen we er met z'n allen massaal een naam achter zoeken die toch niet komt?
Klinkt vrij logischquote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:39 schreef tim-elzinga het volgende:
The Chemical Brothers volgt nu RRB. [ https://twitter.com/ChemBros/following ]
1+1=2
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:50 schreef richolio het volgende:
Heb er zelf niet zo veel mee, maar wel leuke naam.
Ik heb het overigens niet gevonden. Kwam het op Twitter tegen. Het bracht me echter wel op een idee.. Resultaten post ik zo.quote:
De Lowlands Buzz kan niet snel genoeg beginnen toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:54 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik heb het overigens niet gevonden. Kwam het op Twitter tegen. Het bracht me echter wel op een idee.. Resultaten post ik zo.
Ja zeker!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit![]()
Maar als headliner ook echt ja?
Ligt ook beetje aan wanneer hij ze is gaan volgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:03 schreef tim-elzinga het volgende:
Oke, komt-ie. Om de geruchtenstroom weer op gang te brengen.
Bij de followers van RRB heb ik een minuutje naar beneden gescrolld. Vervolgens met de zoekoptie op 'Verified' gezocht, zodat ik elke volger met een blauw vinkje kan vinden. Uiteraard kwam ik The Chemical Brothers tegen, maar ook.. Enter Shikari, CC Smugglers, Little Matador (van de gitarist van Snow Patrol) en Ozark Henry. Toeval? Zeg het maar..
Ik heb het fout opgeschreven. Het gaat om de artiesten die RRB zijn gaan volgen, niet vice versa.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt ook beetje aan wanneer hij ze is gaan volgen?
Wat hij bedoeld is dat Snow Patrol al 2010 op LL stond. Misschien dat ze elkaar daarom volgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:04 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik heb het fout opgeschreven. Het gaat om de artiesten die RRB zijn gaan volgen, niet vice versa.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat hij bedoeld is dat Snow Patrol al 2010 op LL stond. Misschien dat ze elkaar daarom volgen?
Dat is mogelijk. Enter Shikari stond in 2012 (?) ook op LL. Van de andere artiesten weet ik het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat hij bedoeld is dat Snow Patrol al 2010 op LL stond. Misschien dat ze elkaar daarom volgen?
Maar dan is het raar dat ze ze 2 jaar geleden hebben laten lopen ondanks het zelf erkende gebrek aan headliners..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Chem Bros is wel even geleden toch dat zij op LL stonden? Ik zou het geen onlogische naam vinden.
Ah okee, maar dan staat in principe de vraag nog, als het niet vrij recent is dan hoeft het niet iets te zeggen. Alhoewel het meeste wel mogelijk klinktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:04 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik heb het fout opgeschreven. Het gaat om de artiesten die RRB zijn gaan volgen, niet vice versa.
Chem Bros > Disclosure of Stromae imo kwa naam.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:14 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Stevige sub (lees Alt-j) er wel voor dan.
Grote kans dat organisatie vraagt om dit te doen. Dan weten ze immers wanneer ze announced zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okee, maar dan staat in principe de vraag nog, als het niet vrij recent is dan hoeft het niet iets te zeggen. Alhoewel het meeste wel mogelijk klinkt
Ik heb een minuutje naar beneden gescrolld, dus ik vermoed dat ik ongeveer gezocht heb onder de laatst 1000 (van de 29.3k) mensen die RRB volgen. De namen die ik heb genoemd, hebben dus redelijk recent RRB gevolgd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okee, maar dan staat in principe de vraag nog, als het niet vrij recent is dan hoeft het niet iets te zeggen. Alhoewel het meeste wel mogelijk klinkt
Ik snap wat je bedoeld. Maar ben het niet met je eens. Stromae was natuurlijk ongeveer de artiest van het jaar. Disclosure was natuurlijk ook enorm populair. Chem Bros zijn echt niet zo populair meer denk ik, al willen waarschijnlijk veel mensen ze wel zien op een festival.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Chem Bros > Disclosure of Stromae imo kwa naam.
Mwah, daar worden ook gewoon afspraken over gemaakt, dit is anders wel een errruggg makkelijke manier van 'lekken'.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Grote kans dat organisatie vraagt om dit te doen. Dan weten ze immers wanneer ze announced zijn.
Het is in ieder geval niet goed doordacht nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, daar worden ook gewoon afspraken over gemaakt, dit is anders wel een errruggg makkelijke manier van 'lekken'.
kiss = seal - kiss from a rosequote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Is nog niet zeker of het vandaag is. Maar het zou begin deze week zijn.
Ik zie wel dat Rapid_Razor_Bob zijn bannertje al heeft veranderd.
"Kiss Another Sky" is de slogan van het jaar. Zullen we er met z'n allen massaal een naam achter zoeken die toch niet komt?
Goede theoriequote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef kyriander-pinda het volgende:
[..]
kiss = seal - kiss from a rose
another = die another day -> james bond komt
sky = the beatles - lucy in the sky with diamonds
Ebwnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef kyriander-pinda het volgende:
[..]
kiss = seal - kiss from a rose
another = die another day -> james bond komt
sky = the beatles - lucy in the sky with diamonds
Ik praat misschien iets te persoonlijk hierin ja. Hun laatste hit is ook al weer even geleden maar toch. Dan hoop ik niet dat ze EN Chem Bros en The Prodigy gaan boeken. Dat zouden iets teveel electronische headliners zijn imo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Maar ben het niet met je eens. Stromae was natuurlijk ongeveer de artiest van het jaar. Disclosure was natuurlijk ook enorm populair. Chem Bros zijn echt niet zo populair meer denk ik, al willen waarschijnlijk veel mensen ze wel zien op een festival.
Zal wel eentje op Lowlands, eentje op de 'kleinere' festivals (Indian Summer als eerste gegadigde) zijn. Mag hopen dat Pinkpop zich niet aan Prodigy gaat wagen...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik praat misschien iets te persoonlijk hierin ja. Hun laatste hit is ook al weer even geleden maar toch. Dan hoop ik niet dat ze EN Chem Bros en The Prodigy gaan boeken. Dat zouden iets teveel electronische headliners zijn imo.
Succesje vorig jaar op Paaspopquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal wel eentje op Lowlands, eentje op de 'kleinere' festivals (Indian Summer als eerste gegadigde) zijn. Mag hopen dat Pinkpop zich niet aan Prodigy gaat wagen...
Voor dat soort festivals is het prima, en die kunnen ze ook gewoon lekker een tent en later tijdstip bieden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Succesje vorig jaar op Paaspop
Een festival zonder regen is geen festivalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Regen op festivals is vaak een dikke
Dat waren 2 verschillende jaren, 2004 zei Bowie af, 2005 waren de Chem Bro's er, en was het inderdaad een dik feestjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooiste moment ooit trouwens was Chemical Brothers ergens 2004 volgens mij op Rock Werchter het jaar waarin David Bowie heeft afgezegd en dat het op de eerste klanken van Hey Boy Hey Girl magistraal hard begint te regenen. FEEST
2 Many DJ's was ook een prima vervanging. Nog nooit zoveel mensen zien dansenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat waren 2 verschillende jaren, 2004 zei Bowie af, 2005 waren de Chem Bro's er, en was het inderdaad een dik feestje
Ik had geen flauw idee wie het waren, en het gros van de belgen ging gewoon helemaal los toen er werd geroepen dat de 'Broertjes DeWaele' de vervangers waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
2 Many DJ's was ook een prima vervanging. Nog nooit zoveel mensen zien dansen
CJP is er ook weer bij?twitter:CJPnl twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 11:50:20Opletten vandaag jongens, achter de schermen wordt er gewerkt aan BREKEND festivalnieuws reageer retweet
Apparentlyquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
CJP is er ook weer bij?twitter:CJPnl twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 11:50:20Opletten vandaag jongens, achter de schermen wordt er gewerkt aan BREKEND festivalnieuws reageer retweet
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 14:04:52SJEUMIG! Lowlands 2015 (@Rapid_Razor_Bob) doet een MONSTERLIJK GOEDE eerste worp aankondigingen http://t.co/ZQVEowFDNQ reageer retweet
Passenger word denk ik onderschat. Wist op Pinkpop echt te imponeren op de mainstage van Pinkpop. En dat totaal in zijn eentje!quote:
Major lazer zou prima eerder op de dag in de Alpha kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel mee eens hoor, net een Bastille is gewoon 2 jaar te laat.
Maar goed. Er breekt ook bar weinig door deze tijden. Alpha Headliners: Chem Bros? Ben howard? Major Lazer?
Marcel Dettmann is ook een baas BTW
t Blijft kutquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Passenger word denk ik onderschat. Wist op Pinkpop echt te imponeren op de mainstage van Pinkpop. En dat totaal in zijn eentje!
Daar heb ik dan weer niks mee, wist totaal niet te boeien 2 jaar terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:12 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Major lazer zou prima eerder op de dag in de Alpha kunnen.
Bastille en Passenger.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi altijd die reacties erna.
Van 'whats new, Lowlands dropt een zooitje gehypte kutnamen' tot 'OMGWTFBBQ TAKE MY MONEY NOWWW ZO FANTASTISCH'.
Ja, dat vind ik toch wel twee (negatief) opvallende namen. Zeker Bastille, maar ook Passenger, afgelopen jaren (na z'n hitje) overal te zien geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bastille en Passenger.
Dat is niveautje Pinkpop. Manmanman.
Dat zijn de reacties die nu eenmaal horen.
Nieuwe Stromae, dit dat alles.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk toch echt dat mensen Passenger leuker gaan vinden dan dat nu word gezegd. Ik was ook eerst van die mening voor dat ik die gast live had gezien.
Heeft echt wel kwaliteiten.
quote:Als je een artiest virtueel mocht vermoorden dan zou het zijn:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh jongens, had CJP al gezegd dat de korting terug is?
[ afbeelding ]
En t ging nog verder
Hier ben ik het wel mee eens. Al heb ik het idee dat Ben Howard daar net buiten valt. Maargoed dit soort namen staan er ieder jaar. Ze zijn prima te ontlopen!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik blijf hierachter staan:
[..]
Even mezelf quoten. Chemical Brothers en Enter Shikari waren dus goed :-)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:03 schreef tim-elzinga het volgende:
Oke, komt-ie. Om de geruchtenstroom weer op gang te brengen.
Bij de followers van RRB heb ik een minuutje naar beneden gescrolld. Vervolgens met de zoekoptie op 'Verified' gezocht, zodat ik elke volger met een blauw vinkje kan vinden. Uiteraard kwam ik The Chemical Brothers tegen, maar ook.. Enter Shikari, CC Smugglers, Little Matador (van de gitarist van Snow Patrol) en Ozark Henry. Toeval? Zeg het maar..
Onze Nostradamusquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:24 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Even mezelf quoten. Chemical Brothers en Enter Shikari waren dus goed :-)
Minder dan de helft, maar okee; nice catchquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:24 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Even mezelf quoten. Chemical Brothers en Enter Shikari waren dus goed :-)
HAHA. Fantastisch.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Enter Shikari, nu moet ik gelijk weer denken aan die zeer ongemakkelijke meet en greet met die 3 meiden in de LL documentaire
Wel slim, en waarschijnlijk de reden dat ze zoveel in 1 keer droppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch wel vreemd dat LL eerder met namen komt dan BKS
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:30 schreef richolio het volgende:
Al bekend wanneer de kaartverkoop is?
Huilen als een baby bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk toch echt dat mensen Passenger leuker gaan vinden dan dat nu word gezegd. Ik was ook eerst van die mening voor dat ik die gast live had gezien.
Heeft echt wel kwaliteiten.
Blaudzun gaat wel. Al is dat gewoon een fopversie van Arcade Fire.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik blijf hierachter staan:
[..]
Blaudzunquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blaudzun gaat wel. Al is dat gewoon een fopversie van Arcade Fire.
Ik ga lekker in m'n eentje bij Passenger staan, en dan zeg ik gewoon dat jullie een wereld optreden hebben gemistquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huilen als een baby bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |