Ib4quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn Islam?
• Naar de moskee gaan
• Goed omgaan met de medemens
• Vasten met de ramadan
• Oprecht zijn
• Aalmoezen uitdelen
Wat ik ISIS en andere (mogelijke false flag) gasten zie doen ken ik niet.²
Nee, die bossen liggen op bijna 30km van dat huisquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:49 schreef kawa4 het volgende:
maar ze zijn dus uit dat huis gevlucht, en nou ergens in de bossen???
De GBL heeft gesproken! Het leger moet de straten bezetten, hiep hoi.quote:Nederland moet het leger inzetten om stations, straten en winkelcentra te beschermen. Dit zegt PVV-leider Geert Wilders in een videoboodschap die hij heeft verspreid. ,,Alleen keiharde maatregelen kunnen verder bloedvergieten voorkomen'', aldus Wilders. ,,Dit is niet het einde van de ellende, maar het begin.''
Oke schatje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mwuah je moest eens teruglezen wat de beste allemaal schrijft over allochtonen, moslims en niet zo heeeeeeel intelligent zijn met tegenstrijdige opvattingen.
Misschien helemaal nergens voor, wachten ze in Parijs een nieuwe kans af, en hebben 2 gewapende mannen een tankstation overvallen.quote:
Egbertsquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
BSB is een soort van tong80 maar dan minder charmant, minder lollig en minder intelligent en met slechts een doel qua postings. En dan ook nog zo'n stomme standaardmanier van posten. Irritant gewoon.
Douwe
MISSCHIEN WEL JAquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien helemaal nergens voor, wachten ze in Parijs een nieuwe kans af, en hebben 2 gewapende mannen een tankstation overvallen.
Hashtag-generatie. Hebben geen eigen gedachten meer, meningen worden gevormd via trending topics.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom moet er trouwens iedere keer zo'n gezamenlijke solidariteitsactie ontstaan als er iets ergs aan de hand is.
Iedereen met hun # jesuischarlie waaronder de mensen op wie ze kotsten en nu ook die politiek correctie fatsoensrakkers die nu onder het genot van een kopje koffie van de Starbucks het genoodzaakt zien in de bres te springen voor zielige moslims die nu respect verdienen.
Zo zijn mensen. Niet erg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom moet er trouwens iedere keer zo'n gezamenlijke solidariteitsactie ontstaan als er iets ergs aan de hand is.
Iedereen met hun # jesuischarlie waaronder de mensen op wie ze kotsten en nu ook die politiek correctie fatsoensrakkers die nu onder het genot van een kopje koffie van de Starbucks het genoodzaakt zien in de bres te springen voor zielige moslims die nu respect verdienen.
Vooral sinds social media.
Talkshows vol met voorbeeldige moslims de komende weken. Het is inderdaad erg voorspelbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Vooral sinds social media.
2 andere mannen, die dat wel vaker doen, alleen opmerken dat er deze keer wel heul erg veel pliesie komt voor 2 normale overvallers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien helemaal nergens voor, wachten ze in Parijs een nieuwe kans af, en hebben 2 gewapende mannen een tankstation overvallen.
Nee. Dit soort satire is niet mijn ding. Jaren maar doorgaan en doorgaan en maar pushen en bepaalde lui maar uitdagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gelukkig identificeer je 't zelf al wel.Overigens neem ik dat afstand nemen van deze shit alleen serieus als ze ook zeggen dat de cartoons moeten kunnen, no matter hoe ver ze gaan.
Anders ben je een silent enabler van deze shit.
Omdat als een naaste van je begraven wordt, jij het ook een fijn idee vindt dat de begrafenis door veel mensen bezocht wordt. Maar dan iets grootschaliger.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Naast het feit dan dat er getuigen zijn die hun herkenden en dat er een auto is gevonden met IS vlaggen en wapens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Prima. Moslimextremisten hebben gewoon geen vertrouwen in hun eigen geloof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn Islam?
• Naar de moskee gaan
• Goed omgaan met de medemens
• Vasten met de ramadan
• Oprecht zijn
• Aalmoezen uitdelen
Wat ik ISIS en andere (mogelijke false flag) gasten zie doen ken ik niet en heb ik onderwezen gekregen noch onderricht in gehad. Neen.²
Dit moet gewoon kunnen. Het is niet eens op het randje, er wordt niet gekotst op een Koran, noch wordt er een in de fik gestoken. Het zijn tekeningen. Het is ook niet mijn soort humor. Ik vind het laagdrempelig en kan er verder niet om lachen. Echter, het is een essentieel onderdeel van de vrijheid van meningsuiting dat dit kan. Dit moet je kunnen relativeren. Relativeren. Een belangrijk begrip.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dit soort satire is niet mijn ding. Jaren maar doorgaan en doorgaan en maar pushen en bepaalde lui maar uitdagen.
Of ik daarmee t geweld goed ga keuren? Nee. Nooit.
"Ze leken sprekend op die gemaskerde mannen die die agent op straat doodschoten in dat filmpje"quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naast het feit dan dat er getuigen zijn die hun herkenden en dat er een auto is gevonden met IS vlaggen en wapens.
Maar idd dat kunnen ook best andere extremisten zijn die hun auto daar hebben gedumpt en dat het tankstation daar dichtbij door andere mensen is overvallen die ook algerijns eruitzagen.
Laten we inderdaad verdeeldheid zaaien en elkaar haten zoals de extremisten willen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Talkshows vol met voorbeeldige moslims de komende weken. Het is inderdaad erg voorspelbaar.
Die Agente is in de rug geschoten, die waren met iets totaal anders bezig heb ik begrepenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:52 schreef Smack10 het volgende:
Goh wat onverwachts, dat de schietpartij van vanochtend nu ook als een terreurdaad wordt gezien.
Het was vlakbij een Joodse school, die volgens CNN mogelijk het doelwit was voordat ze werden aangehouden door de agent die ze hebben vermoord.
Bepaalde lui? ALLES maken ze belachelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dit soort satire is niet mijn ding. Jaren maar doorgaan en doorgaan en maar pushen en bepaalde lui maar uitdagen.
Of ik daarmee t geweld goed ga keuren? Nee. Nooit.
En dan stopt net mijn stream ermeequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef hmmmz het volgende:
Nu live beeld van het gebouw waar de verdachten zitten.
Had Adam Eva maar nooit geneuktquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk begon het allemaal met die kopstoot van Zidane op Materazzi, die iets tegen hem zei (vrijheid van meningsuiting).
Waar de verdachten zitten, of zouden zitten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef hmmmz het volgende:
http://www.france24.com/en/livefeed/quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef hmmmz het volgende:
Omdat ze alles bespotten........quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef 20100 het volgende:
waarom spotten extreemlinkse journalisten met de islam vraag ik mij af?
omdat ze reagerenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef 20100 het volgende:
Nee ze leken sprekend op die foto's van de vermoedelijke dadersquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
"Ze leken sprekend op die gemaskerde mannen die die agent op straat doodschoten in dat filmpje"
Maar we zijn nu bezig met een herhaling van zetten.
Omdat het kanquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef 20100 het volgende:
deze cartoonisten spotten met alle religies, extreem rechts en politiekquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef 20100 het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had Adam Eva maar nooit geneukt
of zatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar de verdachten zitten, of zouden zitten?
Ja en toevallig ook zwaarbewapend rondliepen met machinegeweren en een rocket launcher. Daar heb je er ook zoveel van in Frankrijk, die dat soort wapens meenemen naar de standaard overval.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naast het feit dan dat er getuigen zijn die hun herkenden en dat er een auto is gevonden met IS vlaggen en wapens.
Maar idd dat kunnen ook best andere extremisten zijn die hun auto daar hebben gedumpt en dat het tankstation daar dichtbij door andere mensen is overvallen die ook algerijns eruitzagen.
Omdat ze niet houden van dogmatisch denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef 20100 het volgende:
Oud.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef Smack10 het volgende:
13:43 GMT:
The two suspects in Wednesday’s deadly shooting have barricaded themselves in a house in the town of Crepy-en-Valois, and are surrounded by special police units, Haaretz reports, citing Le Figaro and France 3.
Niet op de daders natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou als overleden persoon ontzettend kwaad zijn op Wilders die hier winst uit probeert te halen.²
Nou..de islam geeft ook wel een hoop ruimte voor humor. Het Christendom ook trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef 20100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |