Jij vast wel natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen is wel ontzettend betrokken. Maar wie heeft daadwerkelijk het condoleance register getekend bij de Franse ambassade?²
Bah bah bah dat slachtofferrolletje van dat laatste wijf. Ga je schamen theedoekquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik tegenkom op twitter.
Ze nemen echt afstand van die moordenaars.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat mag, die vrijheid heb je. En andere mensen ook. Als je die cartoon dus kut vind mag je alle kranten volzetten met hoe kut jij dat vind, maar de grens stopt bij het moment dat je fysiek mensen pijn wil gaan doen.
"Ondanks de bedreigingen weigerde Charbonnier zich bang te laten maken. "Geef je daaraan toe, dan heeft die extremistische minderheid gewonnen"quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef DonRaja het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lijst-al-Qaida.dhtml
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, als je op vak S met een Ajax shirt gaat staan, en je dan klappen krijgt, dan is het natuurlijk eigen schuld. Beetje krom wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerking behoorlijk kwetsend dus schiet ik je morgen maar dood. En niet zeiken he, honden bijten nou eenmaal.
Zieke gasten. Vredelievende levenswijze hoor. Echt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bah bah bah dat slachtofferrolletje van dat laatste wijf. Ga je schamen theedoek
Ik heb gister tig posts geplaatst met officiële veroordelingen van de acties door oa het hoofd van de islamitische organisaties van Frankrijk. Kijk gewoon verder dan je neus lang is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze nemen geen afstand maar wijzen er gewoonweg op dat "wij" ook geen lieverdjes zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat puur om de exposure. Er werden een paar weken geleden 20 Syrische (?) agenten onthoofd en dat had een klein berichtje in de bladen. Er wordt 1 westerling onthoofd en de wereld brand. Die extremisten weten inmiddels ook wel hoe ze de grootste impact kunnen halen qua angstzaaien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:09 schreef Irakees het volgende:
[..]
"Ondanks de bedreigingen weigerde Charbonnier zich bang te laten maken. "Geef je daaraan toe, dan heeft die extremistische minderheid gewonnen"
Tja, het is wel een aanzienlijke minderheid die de wereld in vuur en vlam kan zetten voor nog eens tientallen jaren. Een oorlog zonder einde.
Een paar schreeuwlelijks aanzien voor iets wat ze niet zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee Twitter is de wereld, en Facebook...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb gister tig posts geplaatst met officiële veroordelingen van de acties door oa het hoofd van de islamitische organisaties van Frankrijk. Kijk gewoon verder dan je neus lang is.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk zijn ze vredelievend omdat een One Direction figuur een moslim is.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil is dat christenen het alleen schrijven maar dat moslims het ook daadwerkelijk doen.
Behalve als je een Noorse christenen bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil is dat christenen het alleen schrijven maar dat moslims het ook daadwerkelijk doen.
Iets minder dan 2 miljard mensen wegzetten als niet-vredelievend op basis van een paar berichten op Twitter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk zijn ze vredelievend omdat een One Direction figuur een moslim is.
Echt he...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets minder dan 2 miljard mensen wegzetten als niet-vredelievend op basis van een paar berichten op Twitter.
Groetjes aan het leger van de Heer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke Onnoquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef Onnoman het volgende:
als die 2 broers de grens overkomen heb ik het echt gehad met dat zogenoemde EUROPA
Hmm..hoe zat dat nou met die profeet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
Die waren te druk kinderen te neuken
Een paar? Bij iedere aanslag zie je dit weer langskomen. Feestende mensen op straat, dansend hun kalashnikovs leeg aan het schietend op straat of van die mafklappers die twitter volrammen met dit soort stront.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets minder dan 2 miljard mensen wegzetten als niet-vredelievend op basis van een paar berichten op Twitter.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef Onnoman het volgende:
als die 2 broers de grens overkomen heb ik het echt gehad met dat zogenoemde EUROPA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |