Dat was je dus ook opgevallen. Op de video waar die agent wordt neergeschoten zie je dat een van de daders die sportschoen weer oppakt en in de auto gooit. (zelf dragen ze kistjes) Dit is duidelijk de wisselkleding. Een echte professional weet dat je de wisselkleding in een dichte tas moet stoppen ipv op de grond in de auto te leggen. Nu zit de wisselkleding onder de bloed, kruit en andere sporen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef NoXia het volgende:
Ach, ze vergaten ook een schoen mee te nemen. Zit zeker ook iets achter?
Ja gooi het maar weer op die toer... Als je het goed voorbereid, met vluchtroute, vluchtauto's, de datum... waarom dan niet een gejatte ID kaart achter laten... klinkt wat onnozel..quote:
Zit wat in.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nu gewoon buiten die raketwerper nog veel meer oorlogstuig aan het verzamelen. Doorgaans is het dan een eitje om zo Parijs binnen te rijden.
Pfff, please...quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze kunnen het beste een raket schieten op een van de pleinen die vanavond weer vol mensen staan. Al hoop ik niet dat het gebeurd.
Het ID heeft de politie op het spoor gezet, zonder dat waren ze waarschijnlijk uit zicht geweestquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:01 schreef JACM het volgende:
[..]
Klopt. Dat kan een reden zijn. Daarom denk ik niet dat een ID achterlaten een statement is.
ok prima gaan we regelen groetjes..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja gooi het maar weer op die toer... Als je het goed voorbereid, met vluchtroute, vluchtauto's, de datum... waarom dan niet een gejatte ID kaart achter laten... klinkt wat onnozel..
Maar goed, als het klopt dat ze daadwerkelijk eerst in het verkeerde gebouw waren dan kan alles inderdaad...
Als je het goed voorbereid ga je niet in eerste instantie naar het verkeerde pand....quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja gooi het maar weer op die toer... Als je het goed voorbereid, met vluchtroute, vluchtauto's, de datum... waarom dan niet een gejatte ID kaart achter laten... klinkt wat onnozel..
Maar goed, als het klopt dat ze daadwerkelijk eerst in het verkeerde gebouw waren dan kan alles inderdaad...
Zo'n spoor is vrij makkelijk te checken toch, als ze met behulp van de namen kunnen vinden dat één van die gasten is opgepakt voor ronselen voor de strijd in Irak en ze allebei Syriëgangers zijn, dan kun je vrij snel de som maken.quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef Elan het volgende:
Hans Teeuwen heeft die bedreigingen natuurlijk ook allemaal zeer dichtbij meegemaakt Theo v Gogh was een vriend van hem toch?
en op de vlucht zorg je dan dat je een andere vluchtauto klaar hebt staanquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je het goed voorbereid ga je niet in eerste instantie naar het verkeerde pand....
Hans zit zwaar aan de drugs, dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja.
Maar Hansie snapt er allemaal niet zoveel meer van, als ik dat filmpje vanochtend zo zag
Ah ok, ja dat vond ik ook al verdacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:04 schreef Smack10 het volgende:
#CharlieHebdo Expert on BFMTV says gunmen not pros. Went to wrong address, dropped identity card AND "Commandos don't drive a Citroen C3".
Daarom...quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je het goed voorbereid ga je niet in eerste instantie naar het verkeerde pand....
1 van de broers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom...
Tot ik dat las dacht ik echt dat het als vals spoor had moeten dienen... Maar goed, dat van dat verkeerde gebouw kwam dan weer amateuristisch over... waardoor ik dat ook in twijfel ging trekken
Is er bekend gemaakt van wie die ID was? Was het van één van hen of van die knaap van 18 die zich inmiddels zelf gemeld heeft?
een van de broersquote:
Zonde idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja.
Maar Hansie snapt er allemaal niet zoveel meer van, als ik dat filmpje vanochtend zo zag
Pakken de neefjes uit het criminele circuit doorgaans toch net wat beter aan en we weten allemaal hoe effectief onze politie daartegen optreedt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok, ja dat vond ik ook al verdacht.
Wat een treurige bedoeling daar in Frankrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Actie in Crepy-en-Valois
Het regent er net zo hard!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat een treurige bedoeling daar in Frankrijk.
Die kleine dorpen zijn idd enorm treurig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
je ziet 1 foto en gelijk is alles treurig.. ik kan je ook wat fotos uit NL laten zien die datzelfde beeld oproepen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gazelle alles Gquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Nederlandse commando's komen gewoon op de fiets, als eckte bazen.
Was vals.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef rudolfb het volgende:
Net bericht op radio 1, gewapende man gesignalleerd in het zaken centrum van Parijs. Iemand meer details??
alweerquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef rudolfb het volgende:
Net bericht op radio 1, gewapende man gesignalleerd in het zaken centrum van Parijs. Iemand meer details??
Is al achterhaald meen ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef rudolfb het volgende:
BEDOENING GODVERDOMMEquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gvdquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef rudolfb het volgende:
Snap ook niet waarom mensen Frankrijk een mooi land vinden. Okay de Cote D'azur is prima en andere gebieden ook wel, maar de kleine dorpen zijn drama en de grote steden nog meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Suriname moeten ze liften.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Nederlandse commando's komen gewoon op de fiets, als eckte bazen.
Zullen vast nog te laat komen ook.quote:
Ik ben er wel vaker geweest en dat soort dorpen zijn gewoon treurig. Waarom ben je gelijk op je kleine baguette getrapt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
je ziet 1 foto en gelijk is alles treurig.. ik kan je ook wat fotos uit NL laten zien die datzelfde beeld oproepen hoor
Het is daar ook wel treurig. Ooit in bepaalde buurten in Parijs geweest bijvoorbeeld? Toch wel een beetje treuriger dan slechtere wijken in Nederland vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
je ziet 1 foto en gelijk is alles treurig.. ik kan je ook wat fotos uit NL laten zien die datzelfde beeld oproepen hoor
Het zuiden is dan ook mooi. Daar leven die kleine dorpen van het toerisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen Frankrijk een mooi land vinden. Okay de Cote D'azur is prima en andere gebieden ook wel, maar de kleine dorpen zijn drama en de grote steden nog meer.
Tuurlijk, maar dat geeft niet want de terroristen zijn dat ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen vast nog te laat komen ook.
Ik wist niet dat schoenen konden vliegen joh.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
2 puma helicopters boven Crepy-en-Valois
[ afbeelding ]
Ze waren 4 uur geleden ook al gelokaliseerd. En 16 uur geleden ook al.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef AhmedJaret het volgende:
"French police say they have located the two heavily armed men said to be responsible for the killing of 12 people at a satirical newspaper in Paris, AFP news agency has reported."
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen Frankrijk een mooi land vinden. Okay de Cote D'azur is prima en andere gebieden ook wel, maar de kleine dorpen zijn drama en de grote steden nog meer.
De decembermoorden waren eigenlijk voor in Augustus bedoeld?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat geeft niet want de terroristen zijn dat ook.
Banlieus zijn halve ghetto's daarbij vergeleken is de schilderswijk Zonnedael.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het is daar ook wel treurig. Ooit in bepaalde buurten in Parijs geweest bijvoorbeeld? Toch wel een beetje treuriger dan slechtere wijken in Nederland vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |