abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149260522
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ja Ramsay mist nog de geslepenheid. Die is in staat met een domme actie z'n vaders hele imperium te vernielen.
Nou, dat bedoelde ik eigenlijk ook, kwam er niet helemaal uit :+

Desondanks vind ik Ramsay een gaaf personage, brengt een beetje ''leven'' in het verhaal.
pi_149260535
Ja vind ik ook hoor. Kijk veel liever naar zulke personages dan de braverikjes.
pi_149260590
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 13:28 schreef Funzel het volgende:
Ja vind ik ook hoor. Kijk veel liever naar zulke personages dan de braverikjes.
Ik kijk het liefst naar Jon Snow :9~ :9~ :9~

:')
pi_149264201
Wat ik aan de hand van de trailer niet begrijp:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_149264895
Jawel hoor BeyondTheGreen, dat is hij altijd geweest. Hij moest natuurlijk zijn reputatie in King's landing wel hoog houden.
Dit is een scene uit 1.5 waarin je al ziet waar zijn loyaleit echt ligt:
  zondag 1 februari 2015 @ 15:39:37 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_149264940
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat ik aan de hand van de trailer niet begrijp:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Varys is dikke vrienden met Illyrio (die erg weinig in de serie zit) die zijn uiterste best deed om Dany te helpen. Blijkt uit seizoen 1.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_149265020
Varys en littlefinger zijn twee uitersten. Littlefinger wil zelf op de iron throne zitten, en wil dat via chaos bereiken, en Varys wil juist stabiliteit, en daarvoor wil hij een geschikt iemand op de troon.
  zondag 1 februari 2015 @ 15:53:22 #208
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_149265440
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:42 schreef Mr.Major het volgende:
Varys en littlefinger zijn twee uitersten. Littlefinger wil zelf op de iron throne zitten, en wil dat via chaos bereiken, en Varys wil juist stabiliteit, en daarvoor wil hij een geschikt iemand op de troon.
Weet je dat zeker?
Ik zie Littlefinger er niet voor aan om op de troon te gaan zitten.
Hij heeft veel meer macht door achter de troon te blijven, zoals hij nu doet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 1 februari 2015 @ 16:24:23 #209
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_149266726
Stiekem wil ieder personage de troon.
Flesje bier
pi_149267043
Als ik het zeker zou weten had ik het hier niet mogen zeggen ^^ Uiteindelijk ben je op de troon altijd het machtigst. Dan sta je bovenaan de ladder. En wat weten we over chaos en ladders?
pi_149267460
quote:
99s.gif Op zondag 1 februari 2015 01:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

roose bolton en walder frey zijn beide ratten idd, maar niet echt personages, die echt hatelijk zijn vind ik, ze hebben beide een tactisch slimme move hebben gemaakt waardoor ze nu in bepaalde machtsposities zijn beland, de manier van praten van bolton vind zelfs stoer en wader frey is een lompe ouwe lul, peter baelish is gewoon een omhoog gevallen kneus meer niet
Daarom had ik ook collectief tussen haakjes gezet, het is allemaal nogal subjectief. Wie je haat hangt sterk af van wie je favoriete personages zijn. Ik schreef alleen namen die volgend mij door vele gehaat worden. Behalve Petyr Baelisch, dat was een persoonlijke haat die ik aanhaalde omdat hij wel alle redenen zou hebben. Maar ik denk dat er hier ook nog mensen te vinden zullen zijn die juist het karakter Cesei leuk vinden. Er zit niemand meer in die echt zo masaal gehaat word als bij Joffrey (waar jou beschrijving van Baelisch feitelijk ook voor op gaat). Want Joffrey was zelfs voor pro- Lannisters een pain in the ass.
  zondag 1 februari 2015 @ 18:20:34 #212
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_149270073
Sinds de enige ware koning dood is, is het een stuk saaier in GoT. :(
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_149270251
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:20 schreef VeX- het volgende:
fyi stannis is alive and kicking at the wall :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_149279234
Hartverscheurend vond ik de slachtpartij van Robb en Catelyn. Ik was zo boos op de schrijvers dat ik destijds ben gestopt met kijken. :{

Een jaar later (nu dus) alles weer ingehaald, prachtige serie en ik wacht met smart op s5. Al zit de dood van de bovenste 2 mij nog echt diep. :')
pi_149279565
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:53 schreef Exorbitantes het volgende:
Hartverscheurend vond ik de slachtpartij van Robb en Catelyn. Ik was zo boos op de schrijvers dat ik destijds ben gestopt met kijken. :{

Een jaar later (nu dus) alles weer ingehaald, prachtige serie en ik wacht met smart op s5. Al zit de dood van de bovenste 2 mij nog echt diep. :')
er zijn velen die boos waren, ik zat zelf te vloeken en riep woorden als kut serie ik kijk niet meer! maar een week later zat ik weer te kijken en dit keer brak mijn hart toen ik zag wat ze met rob en greywind hadden gedaan ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_149279625
quote:
99s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

er zijn velen die boos waren, ik zat zelf te vloeken en riep woorden als kut serie ik kijk niet meer! maar een week later zat ik weer te kijken en dit keer brak mijn hart toen ik zag wat ze met rob en greywind hadden gedaan ;(
Jeetje man doe effe normaal.
pi_149279863
quote:

Wat vond je van Oberyns dood? :D
pi_149280728
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Wat vond je van Oberyns dood? :D
Haha, ja een van de memorabele afleveringen van de serie. Al had ik niet zo veel met die man, mijn sympathie ligt echt bij de Starks. Ik ben benieuwd wat er nu met Bran en Arya gaat gebeuren.

Wat vond jij van Tywins dood?
pi_149280801
quote:
99s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Haha precies wat mij dus ook overkwam. De emmer was met Ned Stark al tot de rand gevuld maar dit liet de emmers met liters overstromen.
pi_149281089
Tywin spoilde zijn eigen dood in seizoen 1. De introductie scene van hem, waar hij die paard of wat voor dier het ook is, aan het fileren is, zegt hij op een gegeven moment dat hij niet lang te leven meer had. En hij had gelijk :P
pi_149282937
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Haha, ja een van de memorabele afleveringen van de serie. Al had ik niet zo veel met die man, mijn sympathie ligt echt bij de Starks. Ik ben benieuwd wat er nu met Bran en Arya gaat gebeuren.

Jammer, was mijn favoriete personage in de serie :P
pi_149288607
Wat een megaspoilers hier over voorgaande seizoenen. Sommigen hebben dat nog niet gezien hoor. Bedankt.

SPOILER
Amen.
pi_149292229
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jeetje man doe effe normaal.
ik schaam me diep! ;(
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 februari 2015 @ 15:51:04 #224
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149299176
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:49 schreef Aristoteless het volgende:
Cersei leuk vinden
Hoe kan iemand haar leuk vinden? :P
Ik hoop dat ze in het aankomende seizoen een langzame pijnlijke dood sterft.
Die hele kop van die vrouw al :r

Goeie actrice dat wel, zelden een vrouwelijk personage zo erg gehaat.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
  maandag 2 februari 2015 @ 15:52:08 #225
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149299207
quote:

Ik had dat met Oberyn Martell die zo lullig gekilled werd door Clegane. ;(
pi_149299481
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:20 schreef VeX- het volgende:
Ik mis Ned Stark ook ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_149299502
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:51 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Hoe kan iemand haar leuk vinden? :P
Ik hoop dat ze in het aankomende seizoen een langzame pijnlijke dood sterft.
Die hele kop van die vrouw al :r

Goeie actrice dat wel, zelden een vrouwelijk personage zo erg gehaat.
:o Cersei is het lekkerste wijf van GoT zeg!
pi_149299991
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Aan de ene kant tof, want mijn sympathie ligt ook bij de Starks. Maar het was toch zo'n ontzettende eindbaas dat het toch ook wel jammer is. Van de Lannisters keurde hij, ondanks zijn onredelijkheden het bizarre gedrag van Cersei, Jaime en Joffrey toch af.
  maandag 2 februari 2015 @ 16:28:02 #229
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149300209
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:o Cersei is het lekkerste wijf van GoT zeg!
Joh :'(
Margary, Sansa, en Daenarys zijn O+ :9~ O+
Cersei is :r
pi_149300947
Deze serie heeft voor 3 persoonlijke WTF-momenten gezorgd:

1. Red Wedding :o :o
2. Purple Wedding *O* *O*
3. Oberyn vs Clegane :o :( :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149301876
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:28 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Nee, NEE! en mwha, nee.
pi_149302864
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:28 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Khaleesi :9~
pi_149303378
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]
Maar het was toch zo'n ontzettende eindbaas dat het toch ook wel jammer is.
En hij was simpelweg de beste acteur van de hele GoT cast die goddank ook nog eens geboren is voor de rol van Tywin Lannister. Zitten een hoop leuke acteurtjes bij de cast maar niemand kwam wat mij betreft in de buurt van Dance.
Conscience do cost.
pi_149303525
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:27 schreef ems. het volgende:

[..]

En hij was simpelweg de beste acteur van de hele GoT cast die goddank ook nog eens geboren is voor de rol van Tywin Lannister. Zitten een hoop leuke acteurtjes bij de cast maar niemand kwam wat mij betreft in de buurt van Dance.
Het is makkelijker om een slechterik te spelen. Ik hoor ook vaak acteurs in interviews zeggen dat ze dat leuker vinden. En Charles Dance kán met dat hoofd van hem niet anders dan een slechterik spelen.
BFF met GGMM
pi_149303786
Charles Dance _O_

Ik vind de acteurs die Roose en Ramsay spelen ook verrekte goed hoor. En Joffrey niet te vergeten.
pi_149303985
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is makkelijker om een slechterik te spelen. Ik hoor ook vaak acteurs in interviews zeggen dat ze dat leuker vinden. En Charles Dance kán met dat hoofd van hem niet anders dan een slechterik spelen.
:? Ik vond hem geen slechterik. Los daarvan kan ik me wel voorstellen dat het leuker is om een slechterik te spelen 8-)
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Charles Dance _O_

Ik vind de acteurs die Roose en Ramsay spelen ook verrekte goed hoor. En Joffrey niet te vergeten.
En Olenna Tyrell en Varys O+
Conscience do cost.
  roze maandag 2 februari 2015 @ 18:50:38 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149304013
Nog 2,5 maand *O*

En dan 10 weken genieten en dan weer verdomme zolang wachten!
Your beauty never ever scared me.
pi_149304028
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:49 schreef ems. het volgende:

[..]

:? Ik vond hem geen slechterik. Los daarvan kan ik me wel voorstellen dat het leuker is om een slechterik te spelen 8-)

[..]

Vergeet de king of the friendzone niet. Had een erg ondankbare rol, maar speelde hem overtuigend. Oh en ja, veel slechter dan Tywin krijg je ze niet hoor... :)
BFF met GGMM
pi_149304861
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vergeet de king of the friendzone niet. Had een erg ondankbare rol, maar speelde hem overtuigend.
Wie bedoel je?
quote:
Oh en ja, veel slechter dan Tywin krijg je ze niet hoor... :)
Tywin is alleen maar slecht omdat sommige mensen zo overtuigd zijn van de "goedheid" van de Starks en omdat zij hun tegenstander zijn. Ik vind hem zelfs niet een heel klein beetje slecht. De enige -echt- puur slechte karakters die ik zo snel kan bedenken zijn Ramsey en Walder, voor de rest is het gelukkig allemaal vrij dynamisch.

En dat maakt GoT ook een fijn verhaal. Series/films waarin de slechterik en de goedzakken al meteen te onderscheiden zijn ben ik gewoon te oud voor, denk ik.
Conscience do cost.
pi_149304902
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Wie bedoel je?

[..]

Tywin is alleen maar slecht omdat sommige mensen zo overtuigd zijn van de "goedheid" van de Starks en omdat zij hun tegenstander zijn. Ik vind hem zelfs niet een heel klein beetje slecht. Het enige -echt- puur slechte karakter die ik zo snel kan bedenken is Ramsey, voor de rest is het gelukkig allemaal vrij dynamisch.

En dat maakt GoT ook een fijn verhaal. Series/films waarin de slechterik en de goedzakken al meteen te onderscheiden zijn ben ik gewoon te oud voor, denk ik.
Jorah Mormont.
BFF met GGMM
pi_149304947
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jorah Mormont.
Ja, ook een degelijke acteur. Doch vond ik hem niet zo de show stelen als een Tywin eigenlijk. Robert Baratheon was trouwens ook heerlijk, jammer dat hij er al zo vroeg uit lag ;(
Conscience do cost.
pi_149305038
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, ook een degelijke acteur. Doch vond ik hem niet zo de show stelen als een Tywin eigenlijk. Robert Baratheon was trouwens ook heerlijk, jammer dat hij er al zo vroeg uit lag ;(
Klopt, maar die hebben het qua karakter makkelijker om te 'shinen'. Jorah moest een hopeloos geval spelen en deed dat overtuigend.
BFF met GGMM
  maandag 2 februari 2015 @ 20:50:07 #243
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_149308604
Duurt lang zeg... de nieuwe episodes. Maar dat was zeker ook niets nieuws.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_149308820
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:50 schreef darkmond het volgende:
Duurt lang zeg... de nieuwe episodes. Maar dat was zeker ook niets nieuws.
Worden ze langer dan de gebruikelijke +/- 50 min. dan?
Flesje bier
pi_149309319
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jorah Mormont.
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Toevallig wilde ik hem net aan de orde brengen. Deze man is zķ goed, maar wel wat ondergeschoven omdat de meesten personages zoals Tywin toch interessanter vinden.

Pictures & Photos of Iain Glen - IMDb

Scroll maar eens door zijn imdb foto's. In elke rol heeft hij echt een compleet andere uitstraling.

En als dat mensen niet overtuigt, dit is hem in het echt:
  maandag 2 februari 2015 @ 21:55:14 #246
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149311414
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Purple Wedding
haha ja de Purple Wedding, heerlijk genieten was dat >:)
Alleen jammer dat mijn kleine favoriete dwerg de schuld kreeg :P
  maandag 2 februari 2015 @ 21:55:48 #247
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149311449
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Geweldige acteur inderdaad.
  maandag 2 februari 2015 @ 21:58:30 #248
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149311589
Voor de Tywin fanboys. Wisten jullie dat Tywin zwaar gebaseerd is op Eduard I van Engeland?

Het hele conflict tussen de Starks en de Lannisters lijkt ook veel op het conflict tussen Schotland en Engeland.

[ Bericht 1% gewijzigd door Varg89 op 02-02-2015 22:57:43 ]
  maandag 2 februari 2015 @ 22:42:49 #249
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_149313567
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Wie bedoel je?

[..]

Tywin is alleen maar slecht omdat sommige mensen zo overtuigd zijn van de "goedheid" van de Starks en omdat zij hun tegenstander zijn. Ik vind hem zelfs niet een heel klein beetje slecht. De enige -echt- puur slechte karakters die ik zo snel kan bedenken zijn Ramsey en Walder, voor de rest is het gelukkig allemaal vrij dynamisch.

Viserys?
Joffrey?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_149314385
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:49 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Ik snap die liefde voor Olenna niet hoor. Naar mens vind ik het.
Actrice ken ik verder niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')