Ik mis Ned Stark ookquote:Op zondag 1 februari 2015 18:20 schreef VeX- het volgende:
Sinds de enige ware koning dood is, is het een stuk saaier in GoT.
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:51 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand haar leuk vinden?
Ik hoop dat ze in het aankomende seizoen een langzame pijnlijke dood sterft.
Die hele kop van die vrouw al![]()
Goeie actrice dat wel, zelden een vrouwelijk personage zo erg gehaat.
Aan de ene kant tof, want mijn sympathie ligt ook bij de Starks. Maar het was toch zo'n ontzettende eindbaas dat het toch ook wel jammer is. Van de Lannisters keurde hij, ondanks zijn onredelijkheden het bizarre gedrag van Cersei, Jaime en Joffrey toch af.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Haha, ja een van de memorabele afleveringen van de serie. Al had ik niet zo veel met die man, mijn sympathie ligt echt bij de Starks. Ik ben benieuwd wat er nu met Bran en Arya gaat gebeuren.
Wat vond jij van Tywins dood?
Johquote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Cersei is het lekkerste wijf van GoT zeg!
Nee, NEE! en mwha, nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:28 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Joh![]()
Margary, Sansa, en Daenarys zijn![]()
![]()
![]()
Cersei is
Khaleesiquote:Op maandag 2 februari 2015 16:28 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Joh![]()
Margary, Sansa, en Daenarys zijn![]()
![]()
![]()
Cersei is
En hij was simpelweg de beste acteur van de hele GoT cast die goddank ook nog eens geboren is voor de rol van Tywin Lannister. Zitten een hoop leuke acteurtjes bij de cast maar niemand kwam wat mij betreft in de buurt van Dance.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar het was toch zo'n ontzettende eindbaas dat het toch ook wel jammer is.
Het is makkelijker om een slechterik te spelen. Ik hoor ook vaak acteurs in interviews zeggen dat ze dat leuker vinden. En Charles Dance kán met dat hoofd van hem niet anders dan een slechterik spelen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:27 schreef ems. het volgende:
[..]
En hij was simpelweg de beste acteur van de hele GoT cast die goddank ook nog eens geboren is voor de rol van Tywin Lannister. Zitten een hoop leuke acteurtjes bij de cast maar niemand kwam wat mij betreft in de buurt van Dance.
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is makkelijker om een slechterik te spelen. Ik hoor ook vaak acteurs in interviews zeggen dat ze dat leuker vinden. En Charles Dance kán met dat hoofd van hem niet anders dan een slechterik spelen.
En Olenna Tyrell en Varysquote:Op maandag 2 februari 2015 18:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Charles Dance![]()
Ik vind de acteurs die Roose en Ramsay spelen ook verrekte goed hoor. En Joffrey niet te vergeten.
Vergeet de king of the friendzone niet. Had een erg ondankbare rol, maar speelde hem overtuigend. Oh en ja, veel slechter dan Tywin krijg je ze niet hoor...quote:Op maandag 2 februari 2015 18:49 schreef ems. het volgende:
[..]Ik vond hem geen slechterik. Los daarvan kan ik me wel voorstellen dat het leuker is om een slechterik te spelen
[..]
En Olenna Tyrell en Varys
Wie bedoel je?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeet de king of the friendzone niet. Had een erg ondankbare rol, maar speelde hem overtuigend.
Tywin is alleen maar slecht omdat sommige mensen zo overtuigd zijn van de "goedheid" van de Starks en omdat zij hun tegenstander zijn. Ik vind hem zelfs niet een heel klein beetje slecht. De enige -echt- puur slechte karakters die ik zo snel kan bedenken zijn Ramsey en Walder, voor de rest is het gelukkig allemaal vrij dynamisch.quote:Oh en ja, veel slechter dan Tywin krijg je ze niet hoor...
Jorah Mormont.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
[..]
Tywin is alleen maar slecht omdat sommige mensen zo overtuigd zijn van de "goedheid" van de Starks en omdat zij hun tegenstander zijn. Ik vind hem zelfs niet een heel klein beetje slecht. Het enige -echt- puur slechte karakter die ik zo snel kan bedenken is Ramsey, voor de rest is het gelukkig allemaal vrij dynamisch.
En dat maakt GoT ook een fijn verhaal. Series/films waarin de slechterik en de goedzakken al meteen te onderscheiden zijn ben ik gewoon te oud voor, denk ik.
Ja, ook een degelijke acteur. Doch vond ik hem niet zo de show stelen als een Tywin eigenlijk. Robert Baratheon was trouwens ook heerlijk, jammer dat hij er al zo vroeg uit lagquote:
Klopt, maar die hebben het qua karakter makkelijker om te 'shinen'. Jorah moest een hopeloos geval spelen en deed dat overtuigend.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, ook een degelijke acteur. Doch vond ik hem niet zo de show stelen als een Tywin eigenlijk. Robert Baratheon was trouwens ook heerlijk, jammer dat hij er al zo vroeg uit lag
Worden ze langer dan de gebruikelijke +/- 50 min. dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:50 schreef darkmond het volgende:
Duurt lang zeg... de nieuwe episodes. Maar dat was zeker ook niets nieuws.
quote:
Toevallig wilde ik hem net aan de orde brengen. Deze man is zķ goed, maar wel wat ondergeschoven omdat de meesten personages zoals Tywin toch interessanter vinden.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, ook een degelijke acteur. Doch vond ik hem niet zo de show stelen als een Tywin eigenlijk. Robert Baratheon was trouwens ook heerlijk, jammer dat hij er al zo vroeg uit lag
haha ja de Purple Wedding, heerlijk genieten was datquote:
Geweldige acteur inderdaad.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:27 schreef ems. het volgende:
[..]
En hij was simpelweg de beste acteur van de hele GoT cast die goddank ook nog eens geboren is voor de rol van Tywin Lannister. Zitten een hoop leuke acteurtjes bij de cast maar niemand kwam wat mij betreft in de buurt van Dance.
Viserys?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
[..]
Tywin is alleen maar slecht omdat sommige mensen zo overtuigd zijn van de "goedheid" van de Starks en omdat zij hun tegenstander zijn. Ik vind hem zelfs niet een heel klein beetje slecht. De enige -echt- puur slechte karakters die ik zo snel kan bedenken zijn Ramsey en Walder, voor de rest is het gelukkig allemaal vrij dynamisch.
En dat maakt GoT ook een fijn verhaal. Series/films waarin de slechterik en de goedzakken al meteen te onderscheiden zijn ben ik gewoon te oud voor, denk ik.
Ik snap die liefde voor Olenna niet hoor. Naar mens vind ik het.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:49 schreef ems. het volgende:
[..]Ik vond hem geen slechterik. Los daarvan kan ik me wel voorstellen dat het leuker is om een slechterik te spelen
[..]
En Olenna Tyrell en Varys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |