abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148475583
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:13 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Als je mijn sperma bedoeld... die is gewoon wit :O
Witte chocola.. Ik zit alleen nu aardig vol
ik verzamel dooie vlinders.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:02:35 #52
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_148477595
zo veel onzin en zoveel dingen om je vooral niet druk om te maken TS, het zin in je hoofd. maar aangezien je je nu vast niet minder druk gaat maken alleen omdat een onbekende het op een forum zet zal ik met een gratis tip komen waar je wat aan hebt

als hij der is en je staat bij de voordeur roep je gewoon heel hard je kamer in, Freek! eten is er!!11!!!11!!

of klaas, achmed, britt, klaasjan, tamara

etc
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_148482853
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef VleugjeZoet het volgende:
Ik heb dus nu een enorme vreetbui. Ik crave naar vette happen. Lekkere satékroket en patat oorlog, twee kaassouffléetjes.. Hmm.. YUMMY! Er is dus een snackbar open, 10 min. van mij vandaan, maar ts is gewoon serieus echt te lui om daar nu heen te lopen. Bovendien is het echt awkward om voor je portie cholesterol te moeten wachten nadat je het besteld hebt.. Ook die helse wandeling terug naar huis, dat je die geur ruikt maar nog even moet wachten. Dus, heb ik de optie om het thuis te moeten laten bezorgen. Perfect! Alleen.. Ik vind het echt genant, aangezien ik de enige ben die in deze stervende buurt zo een bestelling plaatst.. Dus dat er zo een kutjochie op zn scooter naar mij toe moet komen en dan vervolgens ziet dat ik, klein, onschuldig meiske, zo een oerbestelling heeft geplaatst waarmee je heel Afrika zou kunnen voeden. Gewoon genant.. Soms wenste ik dat ik gewoon een uiterlijk van een bouwvakker uit de Dappermarkt had.. Ik weet nu al dat er een opmerking gaat worden gemaakt door dat scooter joch.. Zal ik een youtube filmpje afspelen met borrelgeluiden? Zodat het lijkt dat ik een feestje geef... Wat een dilemma, zo he.. Moest er ff uit!
hangt er vanaf. Ben je al dik?? want dan zou ik me wel schamen.
pi_148482979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef hoechst het volgende:

[..]

hangt er vanaf. Ben je al dik?? want dan zou ik me wel schamen.
ben jij dik wimmie ???
pi_148483081
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef Inspireme het volgende:

[..]

ben jij dik wimmie ???
valt wel mee:

ik ben 1 meter 85 en weeg 87 kilo :)

jij??
pi_148483558
Nee ben niet dik. Lekker gezond lichaam, met maatje S! ;)
ik verzamel dooie vlinders.
pi_148483685
^

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:28 schreef VleugjeZoet het volgende:
Nee ben niet dik. Lekker gezond lichaam, met maatje S! ;)
pi_148488863
Ik zat laatst bijna alleen in de KFC, wat schaamde ik me toen. Tot ik een hapje kip nam en toen was het het allemaal waard. :@
pi_148492105
Een echte baas laat z'n cocaïne thuis bezorgen. Vreemd genoeg zelfde scootergast als bezorger...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')